راهنمای جامع تبلیغات در اینستاگرام + متن و هزینه تبلیغ اینستاگرام نوین | admin-yab

صورت اول معمولا با قیمت هزینه تبلیغات بنری فرقی ندارد که به صورت 24 ساعته شرکت گلدفالوور برای شما تبلیغ می کند. حال در این قسمت می خواهیم به شما بگوییم که چگونه در پیج های بزرگ و معروف تبلیغات اینستاگرامی انجام دهید. اولین روش این است که تعداد فالوورهای یک پیج را در 16درصد ضرب کنید. این عدد به صورت تقریبی است و بالاتر یا پایین تر از این عدد نیز ممکن است باشد. این روش تبلیغ از طریق پیج ها است که شرکت گلدفالوور می تواند برای تبلیغات هر چه بهتر به شما کمک کند. برای تبلیغ در پیج های مختلف معمولا باید سراغ پیج های بزرگ بروید.

  • اما اگر قصد دارید ببینید که این شیوه ارزش هزینه کردن دارد یا خیر، گزینه‌های زیر را یک بار مرور کنید.
  • پس استفاده از کپشن‌های کوتاه، می‌تواند به بیشتر دیده‌شدن تبلیغ‌تان کمک کند.
  • چون ما می‌خواهیم تبلیغمان برای ما افزایش فالوور در اینستاگرام بیاورد تا آنها از ما خرید کنند و پول را به جیب ما سرازیر کنند.
  • در ادامه مقاله راه تبلیغات در اینستاگرام را برایتان روشن می‌کنیم که دیگر نیازی به آزمون و خطا نداشته باشید.
  • برای تبلیغات اینستاگرام باید در نظر داشته باشید که دوست دارید مطلب شما چند هزارتا لایک بخورد.

این پیج‌ها تعرفه‌های مختلفی برای تبلیغات خود دارند ‌که براساس میزان لایک، ساعات قرارگیری و … تقسیم‌بندی می‌شوند. شما با درخواست از کارشناسان نمادین می‌توانید تبلیغات کسب و کار خود را در پیج‌های مشهور انجام دهید. بدون تردید چنین تبلیغاتی، هزینه‌ی بالایی نیز به دنبال دارد اما بازدهی آن بسیار زیاد است. نخستین بار اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان تاکنون توانسته محبوبیت فراوانی برای خود به دست آورد. امروزه ما از طریق این شبکه اینترنتی می‌توانیم برای فروش کالاها و کسب‌وکار خود جذب مشتری نماییم، ولی باید بدانیم که این کار را چطور انجام دهیم تا منجر به جذب مشتری شود.

میزان تبلیغات:

محتوای دلخواه شما قادر هستید متن، عکس و ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. تبلیغات به صورت دلخواه شما انجام خواهد شد و جای هیچ نگرانی نیست. بسته های تبلیغات بهیستـا، به گونه ای طراحی شده که محصولات و خدمات شما را در معرض دید مشتری واقعی قرار می دهد. همچنین می‌توانید بیشتر با مشتریان و مخاطبان هدف خود و رفتار و انتظارات آن‌ها آشنا شوید وبا آن‌ها بیشتر ارتباط بگیرید.

حذف تبلیغات اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌های ‌عالی برای افزایش تعداد فالوورهای پیج، برگزاری مسابقه است. شما می‌توانید با برگزاری مسابقه و در نظر گرفتن شرایطی خاص تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان از پیج شما افزایش می‌یابد و احتمال فروش محصولات‌تان بیشتر خواهد شد. پیشنهاد می کنیم اگر دنبال این هستید که یک تیم حرفه ای تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام شما را به دست بگیرد مقاله ” مدیریت پیج اینستاگرام ” ما را از دست ندهید. بنابراین وجود تبلیغات در پست‌ها و استوری اینستاگرام امری بدیهی و منطقی است.

استفاده از مراکز تبلیغ گروهی

در اهمیت مجله خبری ادمین یاب همین بس که اکثر خریداران گفته‌اند که شبکه‌های اجتماعی تاثیر به‌سزایی در تصمیم آنها برای خرید داشته‌اند و در وهله اول، آن چیزهایی که دوستانشان به اشتراک گذاشته‌اند آنها را جذب کرده است. محتواهای دیداری باید محصول شما را نشان دهند و به صورت مستقیم در مورد خوبی آن شعار ندهند. بگذارید کاربران خود تصمیم بگیرند که آیا این محصول، محصول خوبی است یا نه.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد