راهنمای کامل تبلیغات موثر در پیج‌های بزرگ اینستاگرام l دیدوگرام | admin-yab

اما نکته‌ی مهم این است که تبلیغات اینترنتی اصول مخصوص به خود را دارد و برای گرفتن یک بازده خوب، باید تبلیغات رو اصولی انجام داد. چرا؟ به این دلیل که تبلیغات اصولا هزینه زیادی را به دنبال دارد و گاهیممکن است ، هزینه‌ی زیاد روی تبلیغ، بازدهی خوبی برای ما نداشته باشد و ما را دچار ضرر کنند. شما نوع تبلیغات اینستاگرام را انتخاب کنید و دیگر از بابت انتخاب اینفلوئنسر مناسب نگران نباشید. برای تعرفه تبلیغات در اینستاگرام عدد ثابتی وجود ندارد و بستگی به نوع تبلیغات، اینفلوئنسر، هدف شما، زمینه فعالیت، و… دارد. اگر برای تبلیغ پیج اینستاگرام خود به بلاگرها یا صفحات قوی زیادی پیام داده باشید، حتما تا الان فهمیده اید که این افراد به سختی حتی جواب شما را می دهند تا اینکه بخواهند با شما صحبت کنند و یک زمان برای تبلیغ شما اختصاص بدهند. حالا راه چاره چیست؟ باید متوسط مشارکت صفحه و ایمپرشن صفحه را مورد بررسی قرار دهیم و از این طریق تا حدودی می‌فهمیم که میزان بازدهی پیج چقدر است و فعالیت کاربران در این صفحه چه میزان است.

  • همانطور که دیدید قیمت‌ تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرام اصلا بالا نیست.
  • قصد نداریم در مورد خوب یا بد بودن این کار برای پیج مربوطه صحبت کنیم.
  • تمامی اطلاعات دریافتی نزد آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت محفوظ خواهد ماند.
  • اگر به دنبال میزان تعامل بالا در تبلیغات خود هستید، استفاده از تبلیغات ویدئویی مناسب و کارساز خواهد بود.
  • اگر به سایت ما مراجعه کنید و با متخصصان گلدفالوور تماس بگیرید به طور کامل برای شما توضیح خواهند داد.

حتما آن صفحات بزرگ را در اینستاگرام دیده‌اید که فالوورهای بسیار زیادی دارند؟ مثلا 100K؟ یا 200K؟ همانها که روز به روز در افزایش فالوور اینستاگرام از دیگران سبقت می‌گیرند. تعجب کردید؟ حالا دیدید که من راست می‌گفتم و یک نکته‌هایی این وسط وجود دارد؟! زیرا عدد فالوور لزوما دلیل بر بزرگ بودن یک صفحه در اینستاگرام نیست. برای تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرام باید اول بتوانید صفحات بزرگ را شناسایی کنید.

نمونه کمپین‌های موفق تبلیغات در اینستاگرام

هنگامی که در تبلیغات استوری لینک قرار بگیرد مطمئنا بازخورد بیشتری دارد، زیرا کاربران می توانند با بالا کشیدن لینک به صورت مستقیم به وب سایت یا فروشگاه شما دسترسی پیدا کنند. پس برای مشاوره و آگاهی از نحوه محاسبه هزینه ها به تعرفه های سایت سری بزنید. مطمئنا کسب و کار شما به تازگی آغاز شده است و هزینه ها برایتان حکم حیات دارد، یا ممکن است درآمد خوبی داشته باشید و بخواهید در اینستاگرام نیز تبلیغات انجام دهید تا آمار فروش خود را بالاتر برید.

رفع بلاک اینستاگرام با 15 روش تضمینی + ویدیوی خروج از بلاک اینستاگرام

در واقع می‌گویم که کاربران را از نظر احساسی تحت فشار قرار ندهید تا به آنها ثابت کنید که محصولتان محصول خوبی است. لذا سعی کنید در خط وسط حرکت کنید؛ یعنی نه آنقدری در مورد محصولتان Show off کنید و نه آنقدری بی‌سر و صدا باشید که کاربران در مورد محصولات شما بی‌خبر باشند. تولید محتوای اینستاگرام و تلگرام و وایرال تبلیغات در هر دو این پلتفرم‌های اجتماعی نیز از مجموعه خدمات شرکت تبلیغاتی لاوان بود.

مجله خبری ادمین یاب داشته باشید که این فالوورها اصلاً فیک نیستند زیرا با جذبشان تعداد لایک‌ها و کامنت‌های پست‌هایتان به طور قابل توجهی زیاد می‌شود. البته خودتان هم می‌توانید با فعالیت زیاد در پیج‌های مختلف فالوور جذب نمایید اما این کار به شدت زمان‌بر و خسته‌کننده خواهد بود. به همین خاطر توصیه می‌کنیم از ربات اینستاگرام بدین منظور استفاده نمایید..

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد