فروش اقساطی محصولات فونیکس با مدل 1403 :: وان کار | kamapress

فروش اقساطی محصولات فونیکس با مدل 1403 :: وان کار | kamapress

ساینا، دیگر تولید شرکت سایپا است که پس از ارائه اولین خودروی ملی این برند در سال فروش اقساطی سایپا تحویل فوری 92 معرفی شد. این خودرو شامل سه تیپ مختلف SX، EX و SE-A(LUX) می­باشد که علاوه بر تفاوت­های جزئی و اساسی، از رنج قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند. می­توان گفت که سازندگان سایپا برای طراحی این خودرو از تیبا بسیار تقلید کرده ­اند زیرا تفاوت­ های مشهودی را از نظر فنی نمی­توان در این دو خودرو پیدا کرد. سایپا با فروش اقساطی ساینا، خدمت بزرگی به دوستداران این خودرو کرده­ است.

  • این شرکت‌ها توانایی تحویل خودرو به مشتریان خود را در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کنند، بدون اینکه مشتریان برای ماه‌ها به انتظار تحویل خودرو نشسته باشند.
  • در واقع، این دو شرکت سال‌هاست که اقساطی خودروهای خود را ارائه نمی‌دهند و به جای آن به روش معمولی فروش عمده خودروها می‌پردازند.
  • اما اگر پیامکی به دست‌تان نرسیده، باید گزینه «ارسال مجدد کد تایید» را انتخاب کنید.

به همین دلیل نیز تغییراتی در نحوه ثبت نام اینترنتی سایپا و نحوه ورود مشتریان به سایت فروش سایپا، ایجاد شده که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. 17- ظرفیت ثبت نام مشتریان در طرح‌های پیش فروش سایپا یا فروش فوری سایپا، متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپاست. همچنین برای دیدن آخرین آگهی‌های محصولات سایپا و همچنین آگهی‌های به روز فروش اقساطی سایپا، می‌توانید لینک‌های فروش اقساطی سایپا و خرید و فروش خودرو سایپا را نیز مشاهده کنید. از این رو اگر شما هم می خواهید با فروش خودرو داخلی از حداکثر قابلیت ها و زیبایی بهره مند شوید، طرح فروش اقساطی شاهین سایپا می تواند خواسته شما را برآورده سازد. مهندسان سایپا تلاش کرده اند تا نهایت سلیقه و زیبایی را در این محصول جدید خود به کار گیرند.

مزایای خرید اقساطی ایران خودرو

مجموعه‌هایی مانند سایا خودرو با پر کردن خلا موجود بستری مهیا کرده‌اند تا شما با هر توان مالی که دارید بتوانید برای خرید قسطی محصولات با کیفیت ایران خودرو اقدام کنید. برای ثبت نام هم نیاز به پیش شرط های خاصی نیست، کافی است تماس بگیرید تا همکاران واحد مشاوره و فروش، اطلاعات تکمیلی را درباره جزییات طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو به شما ارائه دهند. اولاً، نرخ سود معقولی که به مشتری پیشنهاد می‌شود، باعث می‌شود تا هزینه کلی خرید کاهش یابد. ثانیاً، مدت زمان پرداخت اقساط باید مناسب و قابل قبول باشد تا مشتریان بتوانند به راحتی پرداخت را انجام دهند. همچنین در بهترین شرایط خرید اقساطی خودرو، مشتریان می‌توانند از تخفیفات و پیشنهادات ویژه برخوردار شوند.

فراخوان سایپا برای ثبت نام شاهین

بحث ایمنی که به کل جدا از دیگر ویژگی ها می باشد چرا که به جان شما و دیگر سرنشینان وابسته است. روکش چرمی فرمان و صندلی ها، پنل کیلومتر شمار جذاب، داشبورد شیک و سایر مواردی که هنگام سوار شدن به این خودرو با آن ها مواجه خواهید شد، همگی شاهین را به یک محصول جوان پسند تبدیل کرده اند. فضای جادار و راحت کابین این خودرو، آن را به یک گزینه عالی برای مسافرت های خانوادگی تبدیل نموده است. مبلغ پیش پرداخت اطلس ۱۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

فروش اقساطی دنا

در آخر نیز شایان ذکر است که اگر به دنبال خرید اقساطی خودرویی مدرن اما ارزان قیمت هستید قطعا ساینا نیز میتواند یکی از حق انتخاب های شما باشد. همچنین قراردادهای فروش اقساطی ایران خودرو در این شرکت کاملا بر اساس نیاز و شرایط خریدار تنظیم می‌شود. مبلغ پیش قسط، تعداد اقساط و دوره پرداخت اقساط نیز بر اساس نظر خریدار و با مشاوره کارشناسان شرکت تعیین می‌شود. آرشا خودرو رسید و سند محکمی را بر اساس اقساط خودرو به خریدار ارائه می‌دهد تا خیال مشتری از بابت اسناد قانونی خودروی خریداری شده مطمئن شود.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد