نحوه ثبت نام و ایجاد حساب در صرافی Kucoin جهت معاملات ارزهای دیجیتال

اگر تمایل داشتید، برای حمایت از این محتوا می‌توانید از طریق اینلینک معرفیمستقیم به صفحه ثبت‌نام بروید. مانند بایننس، علاوه بر امکان معامله در وب‌سایت، کوکوین برای موبایل اپلیکیشن مخصوص دارد که ترید را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. ابتدا اعلام شد بیش از ۱۵۰ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال مختلف از این صرافی به سرقت رفته است؛ اما بعد مشخص شد که این عدد بیش از ۲۵۰ میلیون دلار بوده است. البته این شرکت پس از هک موفق شد با استفاده از صندوق بیمه‌ای که از قبل اختصاص داده بود، پول‌های به‌سرقت‌رفته را به کاربران پس بدهد.

در کنار عبارت Asset Overview می‌توانید همانند تصویر زیر، موجودی حساب کاربری خود را مخفی کنید و با کلیک مجدد روی آن، جزئیات تمام حساب‌های خود را مشاهده کنید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از Kucoin Exchange ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. همه چیز درباره صرافی کوکوین و علی‌الخصوص، آموزش تصویری خرید و فروش در کوکوین را به صورت کامل خدمت شما کاربران گرامی ارائه کنیم. صرافی KuCoin سومین صرافی بزرگ خرده‌فروشی ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است. برخلاف برخی صرافی‌ها، صرافی KuCoin فقط ارزهای دیجیتال را معامله می‌کند.

  • بهترین راه برای خرید و فروش یا مبادله ارزهای دیجیتال استفاده از صرافی های آنلاین معتبر مانند کوکوین می باشد.
  • همچنین کاربرانی که این ارز دیجیتال رو در حساب های خودشون ذخیره و نگهداری کنند، این امکان رو دارن تا در پرداخت کارمزدهای تراکنش های خودشون، تخفیف های زیادی به دست بیارن.
  • پس از انتخاب نوع سفارش خود، در کادر Price قیمت مورد نظر را وارد کرده و در کادر پایین یعنی Amount تعداد و میزان جفت‌ارزهایی که می‌خواهید خرید یا فروش کنید را وارد کنید.
  • خیر شما بدون انجام احراز هویت در صرافی کوکوین، می‌توانید روزانه تا سقف ۵ بیت‌کوین واریز و برداشت داشته باشید.

در صرافی کوکوین برای سپرده گزاری هیچگونه هزینه ای دریافت نمی شود و کارمزد آن صفر است. معمولاً، انتقال یافتن ارزهای دیجیتال از حسابی به حساب دیگر، ممکن است مقداری زمان بر باشد پس بدون نگرانی و صبر و حوصله می توانید این کار را انجام دهید. همانطور که میدانید یکی از دلایل مهم انتخاب ما برای کار کردن با این صرافی ،کارمزدهای ثابت 0.1 درصدی است که نسبت به بقیه رقبا بسیار مقرون به صرفه می باشد. خوشبختانه هزینه سپرده گذاری در این صرافی صفر میباشد و هزینه معاملات فیوچرز دارای نرخ وام قابل تنظیم usb/ usbt هستند .

  • این مشکل باعث شده است که بسیاری از شرکت های فین تک، از جمله بسیاری از صرافی های ارزهای دیجیتال، در آن رشد کنند.
  • در اینجا می‌توان نوع سفارش را انتخاب کرد که در ادامه توضیح می‌دهیم.
  • البته این موارد در ادامه بیشتر توضیح داده می‌شود اما در یک نگاه کلی کوکوین برند شناخته‌شده‌تری است.
  • یکی از مشکلات صرافی کوکوین KuCoin این است که رابط کاربری آن کمی گیج کننده بوده و برای مبتدیان کمی مشکل است.
  • وب سایت فکت کوینز مرجع آموزشی و خبری بلاکچین و ارز دیجیتال فعالیت خود را از سال 1398 در حوزه ی ارزهای دیجیتال آغاز کرد .
نحوه ثبت نام و ایجاد حساب در صرافی Kucoin جهت معاملات ارزهای دیجیتال

جهت خاتمه دادن به بررسی کوکوین باید بگویم که، کوکوین یک صرافی ارز دیجیتال قدیمی، به همراه پیشنهادات و محصولات و ویژگی‌های معاملاتی مناسب و نوآورانه‌ایی را ارائه می‌دهد. این صرافی به دلیل رابط کاربر پسندی که دارد استفاده و ورود به دنیای ارز‌های دیجیتال را برای همگان آسان کرده است. با انتخاب‌های گسترده‌ایی در جفت‌های معاملاتی به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا در سراسر جهان به سرعت و با کمترین هزینه ارز‌های خود را مبادله کنند.

انتقال سرمایه بین انواع حساب در اپلیکیشن صرافی کوکوین

کلیک نمایید و روند مربوط به خرید و فروش ترید ها را از طریق این بخش انجام دهید. 🔸 اگر از صرافی کوکوین استفاده می‌کنید ، از سرور کشور کانادا در وی پی ان خود استفاده نکنید. ❎ هدف از ایجاد این ETF، بهبود نقدینگی دارایی‌های به شکل NFT و کاهش آستانه سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرمثلی blue-chip برای بیش از 20 میلیون کاربر اعلام شده است. یکی از مشکلات تمام معامله‌گران ایرانی فعال در حوزه ارزهای…

اپلیکیشن صرافی کوکوین

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد