هزینه تبلیغات در اینستاگرام هزینه تبلیغ در اینستاگرام | admin-yab

به زبان ساده بگویم که 16% مجله خبری ادمین یابهای شما عکسهایتان را لایک می‌کنند. این عدد تقریبی است و ممکن است کمی بالا و پایین شود ولی بعد از مدتی دستتان راه می‌افتد و مثل آب خوردن فیک بودن فالوورها را تشخیص دهید. تبلیغات همیشه یک موضوع چالشی و حیاتی برای کسب و کاراست و ممنون از اینکه وقت میذارین و لیست از پیجای تبلیغات آماده میکنید.

  • جالب است بدانید که اگر تعداد فالوورهای این پیج زیاد باشد، ناخودآگاه صحبت هایی که در این پیج انجام می گیرد روی شما نیز تاثیر می گذارد.
  • پس اگر مجبورید که تبلیغاتی را در بازه‌های زمانی مختلف قرار دهید، بهتر است که محتوای تبلیغات‌تان را تغییر دهید.
  • در تبلیغات با تصاویر به لطف شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌توانید بیشترین میزان بازخورد را تجربه نمایید.
  • برای دریافت مشاوره اختصاصی و طراحی کمپین تبلیغاتی برای پیج خود با ما در ارتباط باشید.

همچنین در قسمت نام پیج، برند و حوزه فعالیت یا محصول موردنظر را ذکر کنید؛ این کار علاوه بر شفاف‌سازی نوع فعالیت، پیج شما را در معرض دید افرادی که محصول یا خدمات مرتبط را جستجو می‌کنند، قرار می‌دهد. با این توضیحاتی که در بالا ارائه شد، فکر می‌کنم باید متوجه شده باشید که چقدر مهم است که تبلیغ در زمان درستی نمایش داده شود. سعی کنید تبلیغات خود را زمانی قرار دهید که اتفاق بزرگی قبل از آن رخ نداده باشد، چون در این حالت، فضای اینستاگرام بیشتر تحت تأثیر آن اتفاق قرار دارد و امکان دارد تبلیغ شما، چندان دیده نشود. این اتفاقات می‌تواند شامل زلزله، سقوط هواپیما و مواردی از این دست باشد. پس استفاده از کپشن‌های کوتاه، می‌تواند به بیشتر دیده‌شدن تبلیغ‌تان کمک کند.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

پس‌ازاینکه ظاهر اولیه پیج خود را به‌خوبی سازمان‌دهی کردید، نوبت به بخش تولید محتوا می‌رسد. درواقع باید پست‌هایی باکیفیت بالا و اطلاعات جذاب منتشر کنید تا مخاطب با مراجعه به پیچ شما، بداند که به مقصد درستی مراجعه کرده است. برای عکس پروفایل اینستاگرام می‌توانید از لوگوی برند خود استفاده کنید؛ این کار می‌تواند کسب ‌و کار و فعالیت شما را بی‌همتا و حرفه‌ای‌تر نشان دهد. ربات اینستاگرام یک برنامه یا نرم افزار است که در نقش پیج شما، به سراغ آدم‌هایی خواهد رفت که ممکن است به پیج شما علاقه‌ مند باشند و سپس با اعمال لایک، کامنت و فالو سعی در ایجاد تعامل با آنها خواهد داشت.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟ چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم ؟

میزان تبدیل به این منظور است که بتوانید با استفاده از روش‌های مختلف ویزیتورهای معمولی وب سایت یا صفحه اینستاگرامی خود را به افراد علاقه مند تبدیل کنید. مرحله بعد از این تبدیل را می‌توان تبدیل کردن افراد علاقه مند به مشتری خواهد بود. این روش تبلیغات عموما هدفی همچون دانلود یک نرم افزار، افزایش میزان خرید یک سایت، تبدیل ویزیتورها به لید (سرنخ) و غیره خواهد بود. در ادامه این مقاله به مواردی خواهیم پرداخت که باعث افزایش کارایی و همچنین قدرت تبلیغات و برند شما در اینستاگرام می‌شود. پس باید تبلیغ خود را در پیج‌هایی قرار دهیم که نرخ تعامل مناسبی داشته باشند. یعنی نسبت به تعداد فالووری که دارند، پست‌ها و استوری‌ها هم باید بازدید مناسبی داشته باشند و تعداد لایک و کامنت هم خوب باشد.

البته می‌توانید با همین روش در پیج‌های کوچک‌تری که از چند هزار تا چند ده هزار فالوور دارند هم تبلیغ کنید اما باید در انتخاب پیج دقت کنید تا فالوور فیک نداشته باشد. توجه به تعداد لایک و کامنت یکی از راه‌های تشخیص واقعی بودن دنبال‌کنندگان پیج‌ها است. تبلیغات اینستاگرامی باعث افزایش فروش کسب و کار ها در کمترین زمان ممکن می شود. اگر قصد دارید تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار دهید، حتماً از مواردی که در قسمت‌های بالا گفته شد، استفاده کنید و لطفاً این مقاله را با دوستان خود و کسانی که فکر می‌کنید به آن نیاز دارند نیز به اشتراک بگذارید. من سعی کردم خیلی کامل، بحث تبلیغات اینستاگرامی را برای شما باز کنم تا بتوانید بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد