خدمات پشتیبانی شبکه ️ قیمت پشتیبانی شبکه پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از خدمات حیاطی برای مجموعه های بالای 5 کامپیوتر محسوب می شود اما هر مجموعه ای برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه شرایط مربوط به خود را دارد و این موضوع می تواند متناسب با خواسته شما نباشد و مشکلاتی برای شما ایجاد کند. و با افزایش حجم فعالیت سازمانها تقاضای ارائه خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری نیز افزایش یافته است. تا قبل از اینکه اینترنت به وجود بیاید ، بسیاری از کارهای نرم افزاری هم به شکل فیزیکی میفرستادند . به این معنی که این امکان وجود دارد که یک تصویر رو بصورت یک فایل در کامیپوتر ، تبلت و موبایل استفاده نمود. شبکه های کامپیوتری همه ی موجودیت هایی نرم افزاری که دارن ( صوت ، نامه ، عکس ، ویدیو و غیره) رو به وسیله ی شبکه می فرستند. در صورت نیاز مجازی سازی انجام شده وسیستم عاملسرور بسته به کارکرد سرور و نرم افزارهای مورد نیاز نصب خدمات حرفه‌ای شبکه‌های کامپیوتری می گردد.

رفع 90 درصد مشکلات در ماه اول

پشتیبانی سرور ها و نگهداری از آن ها به طور پیش فرض شامل وظایف کارشناس پشتیبانی شبکه است و فرد مورد نظر باید دانش و تجربه کافی برای پشتیبانی از سرور ها را داشته باشد. با توجه به اطمینان خاطری که به ارائه خدمات شبکه خود در این سالها داریم، حاضریم قرارداد پشتیبانی شبکه را طبق خواسته‌‌ی شما بنویسیم. به عنوان مثال شما مجبور به ثبت قراردادهای سالیانه نخواهید بود و انعطاف پذیری بالایی در ثبت قرار داد برای شما فراهم خواهیم کرد.

برای آگاهی از خدمات پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان پس از تماس با واحد فروش باقی کارها را ما انجام می دهیم. در حالت کلی زمانی نیاز به پشتیبان شبکه خواهید داشت که در یکی از شرایط زیر قرار داشته باشید. هر چقدر تعداد تجهیزات شبکه بیشتر باشد، وظایف ما برای پشتیبانی از آن ها نیز افزایش می یابد. ما از سرورهای Windows و Mac و سرویس های مبتنی بر cloud پشتیبانی می کنیم. تقریباً هیچ فناوری سروری وجود ندارد که ما در آن زمینه نتوانیم به شما خدمات رسانی کنیم. امکان ثبت آگهی رایگانکارفرما و جستجوی رزومه کارجویان به همراه ساخت رزومه شغلیو ارسال روزانه فرصتهای شغلی به متقاضی کار از طریق ایمیل، از جمله امکانات سامانهتخصصیاشتغال و بهترین سایت استخدامی کشور می باشد.

خدمات پشتیبانی شبکه ️ قیمت پشتیبانی شبکه پشتیبانی شبکه

یکی از مزایای استفاده از Network Support افزایش در دسترس بودن شبکه است. بسیاری از فعالیت‌ها و اقداماتی که در راستای خدمات شبکه انجام می‌شود، شبکه را با مشکل و غیرقابل دسترسی کمتر می‌کند. قطع شدن شبکه یکی از معضلاتی است که همواره گریبانگیر شبکه های سازمان ها و شرکت ها می شود و باعث آسیب به آنها می شود. تعرفه خدمات پشتیبانی از 100 هزار تومان در ماه شروع می‌شود و تا بالاتر ادامه دارد. قیمت خدمات پشتیبانی شبکه به عوامل مختلفی وابسته است که از جمله این موارد می‌توان به گستردگی شبکه اشاره کرد. 14سال سابقه کاری و رضایت مشتریان مهمترین نشانه تعهد و تخصص رایان پشتیبان می باشد.

فعالیت هایی که باید برای امنیت خاطر شما روی سرور و شبکه صورت پذیرد:

مجموعه ما از خدمات بی نظیر شرکت تکنویار در خدمات پشتیبانی شبکه استفاده می کند. خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای تخصصی و فنی برای بسیاری از شرکت ها و سازمان ها ضروری است. این تغییر قیمت ناشی از تنوع خدماتی است که پیمانکار می تواند به شما ارائه دهد. حفظ یک شبکه به روز می تواند همه چیز را از امنیت گرفته تا کارایی شما بهبود بخشد. اما تلاش برای همگام شدن با آخرین پیشرفت ها در شبکه های کامپیوتری می تواند زمان بر باشد.

نوع تجهیزات سخت افزاری موجود در یک شبکه اهمیت زیادی دارد و هر کدام تخصص، مهارت و تجربه کاری مرتبط به خود را برای پشتیبانی و رفع ایرادات نیاز دارند و این موضوع وابستگی زیادی با علم و تجربه مورد نیاز کارشناسان و متخصصان دارد. پس از تایید میانگین قیمت اعلام شده، نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه برای مجموعه ارسال شده تا نسبت به مطالعه آن برای همکاری یک ساله اقدام کنند. در قرارداد پشتیبانی شبکه ریز خدمات مورد نیاز مجموعه ها و قابل ارائه به همراه شرایط مربوطه اعلام می شود تا کارفرما درباره جزییات مربوطه اطلاعات کسب کند و نسبت به خدماتی که قرار است ارائه شود اطلاعات کافی داشته باشد.

  • در حقیقت پشتیبان شبکه دو وظیفه رفع مشکلات شبکه و عیب یابی آن را بر عهده دارد و با مدیریت و نگهداری از شبکه های کامپیوتری از بروز مشکلات احتمالی تا حد زیادی جلوگیری می کند.
  • پشتیبانی شبکه همچنین به معنای حمایت از افرادی است که از تجهیزات شبکه استفاده می کنند.
  • هر نوع سرویس و فعالیتی که برای اطمینان از عملکرد صحیح و سریع این مجموعه خدمات و سخت افزار انجام شود، Network Support نامیده می شود.
  • معمولاً در شرکت های بزرگ کارشناس پشتیبان شبکه یک محدوده تعیین شده از شبکه برای کار دارد و در شرکت های کوچکتر نیروی پشتیبان شبکه مسئول کل شبکه می باشد.
  • خدمات شرکت ترازنت؛ ارائه دهنده خدمات شبکه، شامل پشتیبانی از شبکه، نصب تجهیزات حفاظتی شبکه و… است.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد