بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25، 30، 35، 40، 50، 60 میلیون و بیشتر

2060 از 3050 یه مقدار قوی تره ولی 3050 جدید تر هست و مقدار حافظه گرافیکی بیشتری داره و با توجه به قیمت الان میتونید 3050 رو هم انتخاب کنید. از اینجا به بعد فقط با لپ تاپ های پرچمدار که از بالاترین تکنولوژی های شرکت های خودشون بهره می برند سر و کار داریم. البته تمام تمرکز دل صرفا معطوف به بخش دیزاین ظاهری و زیبایی نبوده‌است. Vostro 3510 می‌خواهد در کنار ارائه پرستیژ، کاربرد را هم به مخاطبان خود تقدیم کند. کیبورد ویووبوک K571GT از نوع جزیره‌ای سری چیکلت است و وجود نامبر پد در سمت راست، استفاده از این کیبورد برای تایپ سریع‌تر را امکان پذیر کرده‌است. اولا به نور پس زمینه مجهز شده تا در محیط‌های کم‌نور و در زمان تاریکی نیز امکان تایپ بدون خم کردن صفحه نمایش فراهم باشد.

لپ‌تاپ گیمینمگ IdeaPad Gaming 3 بسیار ارزانتر از لپ‌تاپ‌های لاین Legion 5 است. به محض بازی با این سیستم متوجه خواهید شد که نرخ رفرش آن 60 هرتز است که البته دلیل دارد. لنوو در ساخت این لپتاپ از سخت افزارهای عالی استفاده کرده و فضای کافی برای بهبود آن باقی گذاشته است. یکی دیگر از مزایای این لپ تاپ که در کمتر لپ تاپی مشاهده می‌شود، تعداد درگاه ها و پورت های آنها است. در تصویر بالا شما تعدادی از پورت های این لپ تاپ را مشاهده می‌کنید. لپ تاپ 5 17 Legion با باتری ثابت 80 وات‌ساعتی خود چیزی در حدود 4.5 ساعت دوام خواهد آورد که نسبت به سایر رقبا عملکرد قابل قبولی محسوب می‌شود.

معرفی و بررسی لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Laptop 4

در حقیقت، در دنیای واقعی، باتری برای حدود 6 ساعت شارژدهی خواهد داشت. این در حالیست که شارژدهی ZenBook 15 در شرایط مشابه تا 12 ساعت هم ثبت شده است. با این حال، باید توجه داشت که این سیستم اقتصادی شرایط مشابهی با سایر رقیبان هم قیمت خود دارد. در ادامه تعدادی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ که قیمتی بین 20 تا 30 میلیون تومان دارند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که حداقل تصاویر و نام مدل ها را تا انتهای مقاله بخوانید. از این رو لپ تاپ TUF Dash F15 FX516PR – CH ایسوس به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار شناخته می‌شود.

بهترین بازی های آفلاین اندروید؛ معرفی 9 بازی پرطرفدار

این لپ تاپ فلزی با سخت افزار حرفه ای و گرافیک بالا رده، صفحه نمایش بی نظیر، سیستم صوتی عالی و کیفیت ساخت مثال زدنی گزینه ای بسیار مطلوب برای انتخاب گیمرها در این بازه قیمتی می باشد. مشخصات فنی این لپ تاپ پردازنده Core i H، شانزده گیگابایت رم، 1TB حافظه اس اس دی و گرافیک RTX 3060 است. لپ تاپ گیمینگ سری TUF ایسوس این‌بار طرفداران بیشتری پیدا کرده است. این محصول با وزن ۲.۳ کیلوگرمی یکی از سنگین‌ترین محصولات بازار است و از یک لپ تاپ گیمینگ هم تقریبا چنین انتظاری داریم. این لپ تاپ اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی دارد و با پنل IPS می‌تواند سرعت کافی و لازم برای نمایش محتواها را فراهم کند.

گیمرها نیاز به کیبورد با نور پس زمینه دارند و این امکان در لپ تاپ تهیه شده است. تاچ پد این لپ تاپ هم با پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی، می‌تواند قابلیت‌های جالبی را در هنگام بازی فراهم کند. به جرات می توان گفت که یکی از نقاط قوت این ویووبوک ایسوس، صفحه نمایش آن است. لبه‌های باریک و کوچک این لپ تاپ باعث شده بیش از 88درصد از پنل جلویی محصول را صفحه نمایشگر شکل دهد و از این رو طراحی R565EP بسیار بهینه است..

حافظه داخلی هم مجموعا ۲ ترابایت است که از نوع SSD و HDD می‌توانید از آن استفاده کنید. توصیه شده است که از بخش SSD این حافظه برای نصب سیستم عامل و برنامه‌های خود استفاده کنید تا بوت لپ تاپ سریع‌تر شده و برنامه‌ها نیز با کارایی و سرعت بیشتری اجرا شوند. بخش HDD این هارد هم برای ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی و پروژه‌های شما کاربرد دارد و فضایی ناب و کافی حتی برای کاربران حرفه‌ای در این لپ تاپ فراهم شده است. کارت گرافیک لپ تاپ هم از مدل GTX 1650 انویدیا است و از حافظه اختصاصی ۴ گیگابایتی استفاده توضیح می‌کند.

زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. قیمت آن پایینتر است و از بودجه اضافی می‌توان برای ارتقای رم و SSD استفاده کرد. برای تفریحاتی مانند بازی‌های کامپیوتری هم در حد متوسط رو به بالا را جوابگو خواهد بود. برای کارهای بسیار بزرگ و سنگین خیر ولی برای کارهای متوسط و متوسط رو به بالا، بله.

همچنین اگه میشه، همون اول در مورد نوع صفحه نمایش هم توضیح بدهید مثلا Ips و amoled و .. ظرفیت SSD آن برابر با 256 گیگابایت است که برای اکثر کاربران کافی است. حافظه رم آن 8 گیگابایت است که البته به راحتی می‌توان رم را ارتقا داد. اگر بعد از چند هفته مدل مورد نظر شما موجود نشد، احتمالا باید مدل دیگری انتخاب کنید. این دستگاه همچنین دارای سه پورت USB 3.0 و یک پورت USB Type- C است. مرکز خرید آنلاین لیوزا فعالیت خود را در زمینۀ لوزام دیجیتال به‌صورت تخصصی از سال 1399 آغاز نمود و طی این سال‌ها توانسته در مسیر بهبود تجربۀ خرید آنلاین انواع گجت و لوزام دیجیتال در ایران گام بردارد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25، 30، 35، 40، 50، 60 میلیون و بیشتر

هرچند حرکات جانمایی روان، و بدون پریدن‌های ناگهانی است اما کلیدهای موس تاچ پد بسیار نرم و اسفنجی و کم عمق هستند. در نتیجه، کلیک کردن تجربه خوشایندی نخواهد بود، به خصوص اگر قرار است تا کلیک و درگ انجام دهید. پورت‌های این محصول اقتصادی مناسب و قابل قبول است اما چند نکته ناامیدکننده درباره آنها وجود دارد. اول از همه اینکه، پورت USB-C از DisplayPort یا Power Delivery پشتیبانی نمی‌کند. این بدان معناست که شما نمی‌توانید مانیتوری را به این لپتاپ وصل کنید یا آن را از طریق این پورت شارژ کنید. دوما، پورت HDMI ورژن 1.4 است که یعنی از مانیتورهای خارجی 4K با نرخ 60 FPS پشتیبانی نمی‌کند.

  • اولین و مهم‌ ترین نکته ای که در هنگام خرید لپ تاپ باید به آن توجه کنید میزان پولی است که برای این کار در نظر گرفته اید.
  • در حال حاضر برایخرید اکثر لپ تاپ های گیمینگباید قیمت بالایی را پرداخت نمود.
  • تغییرات اصلی مک‌ بوک ایر در داخل آن رخ می‌دهد؛ جایی‌که تراشه اختصاصی M1 توان پردازشی موردنیاز کاربر را با بهره‌وری بالاتر و مصرف انرژی کمتر فراهم می‌سازد.
  • همچنین این استاندارد باعث می‌شود که دستگاه در برابر گرما هم از خود مقاومت بیشتری نشان دهد.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد