تبلیغات اینستاگرام تبلیغات اسپانسری اینستاگرام با وی دیجیتال مارکتینگ | admin-yab

پس بهتر است که هرچه زودتر از این فرصت استفاده کنید و به کمک تبلیغات اینستاگرامی، به رشد و موفقیت برسید. حتماً می‌دانید که خیلی از پیج‌هایی که میلیون‌ها فالوور در اینستاگرام دارند هم، با تبلیغات به اینجا رسیدند! وگرنه اگر می‌خواستند به صورت طبیعی رشد کنند، حالا حالاها طول می‌کشید. موبودید نسبت به اعتبار و جایگاهی که دارد تعرفه قیمت مناسبی دارد.

  • یکی دیگر از اصول تبلیغات اینستاگرام این است که بدانید پست‌های تبلغاتی را تا چه مدت روی پیج خود قرار دهید.
  • بنابراین پذیرش تبلیغات گسترده در اینستاگرام برای موبودید کاملا امکانپذیر است.
  • اگه همیشه با تغییر آی‌پی از این اپلیکیشن استفاده کردید، لازمه از طریق Help با پشتیبان های شرکت ارتباط برقرار کنید تا اونها توضیحات مربوطه را به شما اطلاع رسانی کنند.
  • بهتر است این اشتباه را نکنیم که اگر پیجی تعرفه پایینی تبلیغات اینستاگرام را ارائه می کند، پس حتما مناسب من است!

بعضی از مجله خبری ادمین یابی فعالیت‌ها تبلیغاتی با پیج‌های شخصی خود انجام می‌دهند و معمولا موضوعات پیج این افراد اجتماعی و آموزشی است. برخی از پیج‌ها هم بیزینسی بوده و شغل یا کسب‌وکاری را به مخاطبان خود معرفی می‌نمایند. شما نیز برای رسیدن به موفقیت در کسب‌وکار خود در اینستاگرام باید یک سری اصول مهم را در پیج خود رعایت کنید. جذاب‌ترین و کاربر پسندترین شیوه‌های تبلیغات در اینستاگرام طراحی شده‌اند تا برند و محصول شما به حرفه‌ای‌ترین شکل نمایش داده شود. قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل استوری، ریلز و تولید محتوایی جذاب با فرمت تصویر و ویديو و کپشن‌های مناسب، مواردی هستند که می‌توان از آن‌ها به‌راحتی برای تبلیغات ویژه و مؤثر استفاده نمود و محصولات و خدمات را به مشتری معرفی کرد.

معرفی بازی

البته باید مطالبی که در صفحه خود قرار می دهید به قدری جذاب باشد که وقتی مقایسه می کند، صفحه شما برایش جالب تر باشد. اما این مزیت در بهترین حالت ممکن گفته شده است که در دنیای اخیر با صفحات بسیاری که وجود دارد معمولا مخاطبین بسیار دیرتر اعتماد می کنند. برای این نوع از تبلیغات معمولا از عکس های جذابی استفاده می کنند تا مشتری جذب پیج شما شود. بنابراین این تبلیغات را می توانید به شرکت گلدفالوور بسپارید تا با خیال راحت بتوانید از تبلیغات خود سود ببرید. لازم به ذکر است که بازدیدهای فیک نیز وجود دارد، در این صورت باید کامنت ها را با تعداد فالوورها مقایسه کنید. از محاسن این نوع تبلیغ این است که محاسبه مبلغ تبلیغاتی بر اساس بازدید ویدئو صورت میگیردو شما اطمینان دارید که این ویدئو توسط تعداد مشخص کاربر حتما دیده شده است.

پیج‌های پر مخاطب

محتوایی که برای تبلیغ آماده می‌کنید، از لحاظ متن و تصویر، باید برای مخاطب جذاب باشد و او را درگیر کند. یا مثلاً پیجی که در زمینه آموزش آشپزی فعالیت میکند، باید تبلیغاتش هم با موضوع پیج‌اش جور در بیاید. مثلاً ما در نوین، بازاریابی آنلاین را آموزش می‌دهیم، پس طبیعتاً تبلیغاتمان هم در زمینه کسب درآمد از اینترنت خواهد بود.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام

به معنای واقعی یعنی شما در عین داشتن پروفایل هایی که واقعی هستند دنبال کننده های مشترکی نیز دارید. مطمئنا شما برای انجام تبلیغات اینستاگرام هدف هایی دارید و مهم ترین هدفتان نیز افزایش فالوور است که از این طریق می توانید به درآمد خوبی برسید. معمولا بعضی از سایت ها برای افزایش فالوور خود از فالوورهای فیک استفاده می کنند که انجام تبلیغات در این پیج ها مطمئنا بازخورد خوبی را نیز به همراه ندارد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد