تبلیغات اینستاگرام شرکت تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ لاوان | admin-yab

در کل شبکه‌های مجازی، استفاده از هشتگ بسیاری از امور searching و جستجوهای دشوارشان را با این هشتگ گذاری آسان میکنند. هشتگ گذاری برای محتوا نیسان و بازاریابان نیز مزایای زیادی دارد. چراکه یک محتوانویس و یا فردی که قصد تبلیغ در اینستاگرام را دارد، میتواند در انتخاب مطلب خود از هشتگ استفاده کرده و کلمه‌ی کلیدی مربوطه را بدون فاصله در کنار هشتگ تایپ کند. بدون شک با استفاده از ابزارهای اینستاگرام می‌توان بهترین و موثرترین تبلیغات را برای انواع گوناگون کسب و کارها انجام داد. فراموش نکنید که از مهم ترین راه‌های کمکی برای درج تبلیغات، ایجاد هشتگ مربوطه و متناسب با تبلیغتان است.

  • برای این نوع از تبلیغات معمولا از عکس های جذابی استفاده می کنند تا مشتری جذب پیج شما شود.
  • به این نوع تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات اینفلوئنسری گفته می شود.
  • این پست‌ها به وضوح با عبارت “‌Sponsored” برچسب‌گذاری و مشخص می‌شوند.
  • درواقع باید پست‌هایی باکیفیت بالا و اطلاعات جذاب منتشر کنید تا مخاطب با مراجعه به پیچ شما، بداند که به مقصد درستی مراجعه کرده است.
  • این دسته پیج‌ها برایافزایش Engagement و Reach مناسب هستند اما نمی‌توان گفت که تمام مخاطبان مشتری بالقوه هستند.
  • این کار ممکن است هزینه‌ی بیشتری برایتان به دنبال داشته باشد اما درصد موفقیت آن خیلی بیشتر است..

اکثر این پیج‌ها چه برای درآمد و چه دیگر اهداف، تبلیغات را پذیرفته و آن را به خوبی به دنبال کننده‌هایشان معرفی میکنند. اولین دسته رسانه‌های مورد استفاده در تبلیغ اینستاگرام پیج‌های مرتبط به کسب و کار می‌باشند. این دسته پیج‌ها مخاطبانی دارند که به صورت اتوماتیک توسط پیج دسته¬بندی شده‌اند و مشخصا به زمینه‌ی کسب و کار شما علاقه دارند. مزایای این نوع پیج‌ها این است که تمام مخاطبان مشتری بالقوه می‌باشند. نقطه ضعف این نوع پیج‌ها این است که عمدتا دنبال کننده‌های زیادی ندارند و تعدادشان هم زیاد نیست.

فاکتور مهم در آنالیز بازاریابی اینستاگرام

همیشه یادتان باشد که شبکه های مجازی باید مورد اعتماد باشند تا مخاطبین بتوانند به شما اعتماد کنند. هنگامی که تعداد فالوور با تعداد لایک شما برابری نکند و همین موضوع می تواند مخاطب شما را دلسرد کند. جالب است بدانید که اگر تعداد فالوورهای این پیج زیاد باشد، ناخودآگاه صحبت هایی که در این پیج انجام می گیرد روی شما نیز تاثیر می گذارد. در اصل هر چه مقدار این فالوورها بیشتر باشد تاثیری که روی مخاطب می گذارد نیز بیشتر است.

نیاز به مشاوره دارید؟ ما با شما تماس می گیریم

تقریبا همه گروه های سنی از مجله خبری ادمین یاب های اجتماعی استفاده می کنند، اما اکثریت کاربران آن ها را جوانان و نوجوانان تشکیل میدهند. این گروه با توجه به اقتضای سنی تمایل خرید بیشتری برای محصولات مختلف دارند. بنابراین طبیعی است که بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ هر لحظه گسترده تر شده و تبدیل به مبحث جدی تری شود. همچنین استفاده از بازاربابی شبکه های اجتماعی جهت برند سازی و برقرار نمودن ارتباط با مشتریان، یکی از کاربردی ترین روش هایی است که امروزه اکثر مشاوران بازاریابی اینترنتی در شرکت های بزرگ از آن استفاده می کنند.

رقابت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار زیاد است و دیده شدن در میان صدها پیج مختلف کار چندان ساده‌ای نیست. یکی از راه‌های بسیار مؤثر برای رشد سریع در شبکه اجتماعی اینستاگرام کمک گرفتن از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام است. در این روش تبلیغی شما بدون اینکه در پیج خاصی منتشر شوید با کمک خود اینستاگرام در قسمت خانه، اکسپلور یا در میان استوری‌های مخاطبان هدف خود دیده می‌شوید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درباره تبلیغات در اینستاگرام بدانید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد