تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام گسترده هم سایت | admin-yab

قبل از اینکه باهم یک نمونه از متن تبلیغی جذاب را بررسی کنیم، می‌خواهیم 2 نکته مهم را به شما بگوییم. یعنی از پیدا کردن پیج گرفته تا هماهنگی‌ها قبل و بعد از تبلیغ را به عهده آن‌ها بگذارید و خودتان را راحت کنید. یکی از قابل‌اعتمادترین شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کند، دیدوگرام است. شما باید اینفلوئنسری را پیدا کنید که در زمینه کاری شما فعالیت کند. برای مثال، تصور کنید حتی اگر صدف بیوتی بیاید و ابزارآلات صنعتی تبلیغ کند (که نمی‌کند!) تبلیغات شما جواب نخواهد داد.

  • اما خوب است بدانید که برای درج یک تبلیغ، صرفا نمایش تبلیغ در صفحات حائز اهمیت نیست و مسائل دیگری نیز اهمیت دارند.
  • درواقع شما این کار را از طریق فیس‌بوک که شرکت مادر اینستاگرام است انجام می‌دهید.
  • لازم به توضیح است که این نوع تبلیغات عموما برای برندهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به دنبال شناخته شدن و همچنین معرفی محصول و یا خدمات جدید خود هستند.
  • این سبک تبلیغات با دسته‌ی قبلی تفاوت چندانی ندارند و فقط تعداد پیج‌هایی که تبلیغ شما درج خواهد شد کم یا زیاد می‌شود.

اما برخی از آن‌ها، همچنان از محتوای چندهفته یا چندماه قبل خود استفاده می‌کنند. با استفاده از موقعیت یاب اینستاگرام، شما می‌توانید به افراد مختلف در مناطق مختلف جغرافیایی مثل کشورها، ایالت‌ها، شهرها، محل ها و حتی آدرس‌های ویژه دسترسی پیدا کنید. موتور موقعیت یاب اینستاگرام دارای توانایی هدف‌گیری بسیار گسترده ای است و به شما این امکان را می‌دهد که افراد مورد نظرتان را به طور وسیع پیدا کنید. علاوه بر این اگر شما سعی دارید برند و یا کسب‌وکار خود را به طور محلی تبلیغ کنید، این قابلیت شما را قادر خواهد ساخت تا زمانی که افراد بیرون و نزدیک محل کسب و کار شما هستند، تبلیغ خود را به آنها نمایش دهید.

بهبود برندینگ با تبلیغات دیسپلی در گوگل

در اینجا باید در مجله خبری ادمین یاب بگیرید که استراتژی بازاریابی و تبلیغات چگونه می‌تواند به رشد برند شما منجر شود. تبلیغات اینستاگرام هدف‌گذاری پیشرفته‌تری را برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کند. تبلیغات شما منجر به افزایش نرخ کلیک در این شبکه اجتماعی می‌شوند. جایی که چندین میلیون کاربر از سراسر دنیا حضور دارند، فرصت‌های رشد برای مشاغل مختلف بسیار زیاد است. وقتی به آمار در کشورهای مختلف نگاهی می‌اندازیم متوجه قابلیت‌های گسترده اینستاگرام برای رشد تجارت خود خواهیم شد. راه‌های فوق‌العاده زیادی برای جذب مخاطبین هدف شما در این فضا وجود دارد.

تبلیغات در اینستاگرام

وقتی که ما صحبت از رسانه می‌کنیم، یعنی جایی که مخاطبین گسترده‌ای در آن وجود دارد و افراد در حوزه‌های مختلف میتوانند به ارائه‌ی برنامه9 های خود بپردازند. برای همین هم هست که اینستاگرام تبدیل به یکی از بهترین بسترهای تبلیغات تبدیل شده است. در صورتی که مدیریت پیج اینستاگرام را به صورت جداگانه بخواهید هزینه محتوا گذاری و پاسخ به کامنت ها ماهانه 2,500,000 تومان می باشد.

اگر هنوز هم قانع نشده‌اید که تبلیغات اینستاگرام می‌تواند صدای برند شما باشد، شاید با آگاهی از مزایای کلیدی تبلیغ در این فضا بتوانید این شبکه اجتماعی را به یک کانال سودآور برای شغل خود تبدیل کنید. با نگاهی دقیق به مزیت‌های زیر می‌توانید از هر کدام از آن‌ها برای رسیدن به حداکثر موفقیت در اینستاگرام استفاده کنید. اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، گوگل ادز و … شرکت‌های آمریکایی هستند و امکان ارایه خدمات به کسب و کارهای ایرانی را ندارند. گرچه تبلیغ در اینستاگرام در شبکه اجتماعی انتشار می‌یابند، اما روش‌های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. بنابراین قبل از شروع یک کمپین، ضروری است که در مورد مفاهیم پایه‌ای بازاریابی در این شبکه اجتماعی، مطالبی را فرا گیرید. با این اعداد، واضح است که تبلیغ در اینستاگرام در جهت رسیدن به بازار هدف و بهبود اهداف کسب و کار، فروش و آگاهی از برند، باید مورد توجه قرار گیرد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد