تبلیغات در اینستاگرام: جدول هزینه و تعرفه های تبلیغات اینستاگرام رسا | admin-yab

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. تعیین هدف، نوع محتوا، بودجه، بازه زمانی و سناریو، همگی از مراحل اجرای کمپین هستند. در جدول زیر چند نمونه از پیج‌هایی که با جریان همکاری دارند را مشاهده می‌کنید.

  • البته می‌توانید با همین روش در پیج‌های کوچک‌تری که از چند هزار تا چند ده هزار فالوور دارند هم تبلیغ کنید اما باید در انتخاب پیج دقت کنید تا فالوور فیک نداشته باشد.
  • یعنی از پیدا کردن پیج گرفته تا هماهنگی‌ها قبل و بعد از تبلیغ را به عهده آن‌ها بگذارید و خودتان را راحت کنید.
  • در صفحه هر نوع تبلیغات اینستاگرام جدول تعرفه قیمت آن وجود دارد.
  • استوری، ابزاری در اینستاگرام است که معمولاً مطالبی که اهمیت کمتری دارند، در استوری قرار داده می‌شوند.
  • توجه به این نکته مهم در تاثیرگذاری تبلیغ در پیج‌های اینستاگرامی در مشهد بسیار حائز اهمیت است.در کشور ما ایران، این شبکه یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

چرا که قبل از شروع هر تبلیغاتی ایجاد زیر ساخت و مهیا کردن محتوای مناسب برای تبلیغات بسیار مهم و ضروری بوده. برای مثال بدون داشتن یک پیج مناسب و پستهای که توضیح دهنده کسب و کار شما باشند و یا سیستم پاسخگویی مشتریان و یا محتوای ضعیف و کمتر جذاب حتی پر هزینه ترین تبلیغات بازخورد مورد نظر شما را نخواهد داشت. برای بالا بردن کارایی تبلیغات اینستاگرام باید عوامل متعددی را مد نظر قرار دهید. هر یک از این عوامل در جایگاه خود می‌توانند میزان اثربخشی محتوای تبلیغاتی شما را بالا ببرند. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید تبلیغات اینستاگرام را انجام دهید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با به اشتراک گذاشتن یکی از پست‌های خود در پیج‌های مرتبط کار خود را شروع کنید. یا اینکه حداقل کاری که می‌توانید در این زمینه انجام دهید این است که از مشاورین و متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

استراتژی های موفقیت تبلیغات اینستاگرام در کمپین ها

برای برطرف کردن مشکل به وجود آمده باید اکانت بیزینس مجله خبری ادمین یاب شما بررسی شود. (به خاطر تحریم ایران) می‌تونین از گزینه های هدفگیری دیگه ای مثل فالورهای صفحه های ایرانی و … استفاده کنین. استفاده از اطلاعات شخص حقیقی غیر ایرانی برای اکانت فیس‌بوک و تغییر آی‌پی می‌تونه کمک کنه ولی باز هم احتمالش هست تشخیص بده.

ساختن بنر تبلیغاتی اینستاگرام؛ هدیه ایران مایند به شما

اگر اکانت اینستاگرام شخصی یا خصوصی داشته باشید، شاید این نوع پست‌ها را مشاهده نکنید. پست‌های تبلیغاتی شامل مشاغلی می‌شود که عکس‌ها و فیلم‌های جذابی را برای ترغیب ما به خرید محصول یا دنبال کردن آنها ارسال می‌کنند. به همین دلیل است که ما به دنبال راهی برای حذف تبلیغات اینستاگرام هستیم.

پنج قدم برای حضوری جدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

این گزینه همان جایی است به کمک آن می‌توانید محتوای خود را به صورت یک تبلیغ در بین کاربران اینستاگرام پخش کنید. درواقع شما این کار را از طریق فیس‌بوک که شرکت مادر اینستاگرام است انجام می‌دهید. اگر جامعه هدف در ایران باشد، به دلیل تحریم‌ها دقت جغرافیایی پایین‌تر خواهد بود؛ ولی در کشورهای دیگر با دقت بیشتری صورت می‌گیرد. مثلاً درخصوص جنسیت و سن افراد یا کد شهرستان‌ها می‌توان گفت میزان دقت بیش از 90درصد خواهد بود. ولی درخصوص مثلاً شماره مناطق تهران ممکن است با‌توجه‌به نقل مکان افراد، این دقت از درصد کمتری برای نمایش تبلیغات در اینستاگرام برخوردار باشد. خیر، هزینه تبلیغات در پست و استوری به یک میزان و طبق فهرست قیمت‌های موجود است.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد