تبلیغات در اینستاگرام: جدول هزینه و تعرفه های تبلیغات اینستاگرام رسا | admin-yab

بعد از فعال‌سازی کمپین از سمت تیم جریان، شما امکان ایجاد تغییرات در کمپین خود را ندارید.

  • برای همین لازم است تا شما برای تبلیغاتتان حتما این برنامه را جزء اصلی‌ترین مراکز قرار دهید و روی آن تمرکز کنید.
  • همان‌طور که از نام این نوع تبلیغ حدس زده می‌شود، این تبلیغات آگهی‌هایی است که شامل عنصر عکس است.
  • این نرخ تعامل و توجه به مخاطب هدف است که باعث ایجاد حس خوب در وی می‌شود.
  • در روش دوم هزینه تبلیغ در اینستاگرام شما بر اساس میزان بازدید آن محاسبه می‌شود.
  • در صورتی که قصد انجام تبلیغات اینستاگرام با بازدهی بالا را دارید، می‌توانید با ثبت‌نام در پادرو از محتواهای کمکی مجموعه در این زمینه نهایت استفاده را ببرید.

همه شما می‌توانید با یک روش ساده ولی هوشمندانه کسب و کار خود را در اینستاگرام گسترش بدهید و فالوور جذب کنید. زیرا متقابلاً هیچ روش مشخصی برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد. بنابراین نباید به هر نوع اپلیکیشنی که قصد سوء استفاده از اطلاعات شما را دارند، اعتماد کنید. حذف استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام نیز روالی شبیه به بالا دارد. شما با همین روش‌هایی که در بالا ذکر شد می‌توانید به راحتی اقدام به حذف استوری های تبلیغاتی مزاحم روی فید صفحه خود کنید. در نهایت، روش سوم برای حذف تبلیغات اینستاگرام، مسدود کردن حساب فرستنده آگهی‌ها است.

بروزترینپلتفرم تبلیغات در سوشال مدیاوقتشه با یک تبلیغ حرفه ایپیجتو یک تکون بدی!

بعد از اینکه این موارد مشخص و مجله خبری ادمین یاب شد به راحتی می توانید انتخاب کنید. یک متخصص جلوی دوربین از مزایای لاغری و معایب چاقی سخن بگوید و روشها و متد خود را معرفی کند بدون هیچ داستان خاصی که از حوصله مخاطب خارج است. چون ادمین پیج می خواهد به شما ثابت کند که تبلیغش بازدهی بالایی داشته تا بتواند باز هم از شما تبلیغ بگیرد. شاید شما هم چند تا از این پیج ها را در فالوینگ های خود داشته باشید.

نمونه کار تبلیغات اینستاگرام شرکت دیجیتال مارکتینگ لاوان:

این نوع آگهی ها عموما در پیج های معمولی این رسانه اجتماعی نمایش داده نمی‌شوند. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام به بیشترین کاربران ممکن نمایش داده می‌شوند. درواقع نمایش تبلیغات در اینستاگرام برای همان جامعه هدف که تنظیم شده، نمایش داده می‌شود. اگر تابه‌حال برای شما نمایش داده نشده، به این دلیل است که شما تا‌به‌حال جزء جامعه هدف هیچ کمپینی نبوده‌اید و یا جزء دیتابیس شماره تلفن‌های وی دیجیتال مارکتینگ قرار نداشته‌اید. برای آن‌که تبلیغات اسپانسری اینستاگرام را شروع کنید، فقط کافی‌ست اکانت شما در حال Business قرار داشته باشد.

با همه این اوصاف نمی توان فرمول دقیق و مشخصی را برای تعیین قیمت هر صفحه به طور مجزا مشخص کرد. اما متخصصین ما در آژانس تبلیغاتی رسا با استفاده از مهارت و تجربه خود کمپین های تبلیغاتی را برای شما عزیزان برنامه‌ریزی می کنند تا حداکثر بازدهی ممکن را برای نام تجاری و کسب و کار شما فراهم آورد. تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت استوری و پست منتشر می شود و تعرفه تبلیغات بر اساس نوع تبلیغ مشخص می شود.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد