تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام گسترده هم سایت | admin-yab

یکی از روش های تبلیغات موثر در اینستاگرام می باشد تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام، افزایش فروش و بازدهی کمپین تبلیغاتی شما را چند برابر می کند. اینفلوئنسر های ایرانی از جمله هنرمندان، بلاگرها، کمدین ها و چهره های محبوب اینستاگرام با بهترین روش تبلیغاتی محصولات و خدمات شما را معرفی خواهد کرد. پلتفرم اینستاگرام، بستر مناسبی است که با صرف هزینه کم، کسب و کار خود را در پیج‌های مختلف تبلیغ کنید و از این روش، تعداد فالوورها و بازدیدکنندگان پیج خود را افزایش دهید. در این مقاله به روش‌های مختلف تبلیغ در پلتفرم اینستاگرام پرداختیم و هر کدام را به طور مفصل بررسی کردیم. بنابراین می‌توان اینطور برداشت کرد که راه‌های مختلفی برای تبلیغات کسب و کار در اینستاگرام وجود دارد.

  • تبلیغات اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم‌های آنلاین بیشترین میزان اثربخشی را دارد.
  • کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش تبلیغات در اینستاگرام خود را ثبت نمایید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید تا راحت تصمیم گیری بفرمایید.
  • یا مثلاً پیجی که در زمینه آموزش آشپزی فعالیت میکند، باید تبلیغاتش هم با موضوع پیج‌اش جور در بیاید.
  • اینستاگرام دارای مجموعه ای قوی از قابلیت های مناسب جهت افزایش فالوور است.
  • نقطه ضعف این نوع پیج‌ها این است که عمدتا دنبال کننده‌های زیادی ندارند و تعدادشان هم زیاد نیست.

با رشد مخاطبین هم تعداد لایک و کامنت‌های محتواهای تولید شده شما افزایش پیدا می‌کند و در نهایت باعث دیده‌شدن هر چه بهتر تجارت شما خواهد شد. اینستاگرام برای تبلیغات کسب و کارهای ایرانی حساس است و در صورتی که متوجه شود ایرانی هستید، اکانت شما را می‌بندد. طبق قوانین اینستاگرام (فیسبوک) در حال حاضر امکان تبلیغات برای کسب و کارهای ایرانی نیست و برای شروع تبلیغات بهتره با یه آژانس تبلیغاتی که در این حوزه فعالیت می‌کنه، همکاری کنید. اگر می‌خواهید اسم برند یا کسب و کارتان توسط افراد بسیاری دیده شود و یا اینکه برای افراد مورد نظرتان به صورت مکرر نمایش داده شود، پیشنهاد می‌شود از این نوع کمپین استفاده کنید.

استفاده از کامنت برای جذب مخاطب در اینستاگرام

برای آگاهی از مجله خبری ادمین یاب‌های تبلیغات در اینستاگرام ابتدا با رسانه‌های مورد استفاده در این سبک تبلیغات آشنا شوید. رسانه‌های مورد استفاده در تبلیغ اینستاگرام را می‌توان به سه بخش عمده تقسیم کرد. این تبلیغ از طریق خود اینستاگرام انجام می گیرد که سیستم مدیریتی آن فیس بوک می باشد. لازم به ذکر است که شما برای انجام این تبلیغ باید پروفایل صفحه خود را به حالت بیزینس در بیاورید و بعد از آن هدف هایی را هم تعیین کنید. البته باید گفت که اینستاگرام ایران را تحریم کرده است و امکان این نوع تبلیغ برای ایرانیان وجود ندارد. هزینه این نوع تبلیغ بسیار بالا می باشد که از استقبال بالایی برخوردار نمی باشد.

افزایش فالوور می خوای یا افزایش فروش ؟

حالا می‌رویم سراغ اینکه اصلا شرایط تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام کدام است. بسیاری از پیج‌های میلیونی که در اینستاگرام می‌بینید هم با همین روش، رشد کرده‌اند. در ادامه مقاله راه تبلیغات در اینستاگرام را برایتان روشن می‌کنیم که دیگر نیازی به آزمون و خطا نداشته باشید. برای راه‌اندازی بهترین کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام، مشاوران ما از طریق تیکت و تماس تلفنی با شما در ارتباط خواهند بود و شما را در اجرای آن یاری می‌کنند. با وجود تنوع و گستردگی‌ پیج‌های اینستاگرام، دسترسی به پیج‌هایی که مرتبط با کسب‌و‌کار شما باشند، کاری دشوار و زمان‌بر است.

ویژگی های یک تبلیغ اینستاگرامی خوب

با انتخاب صحیح این پیج‌ها، تبلیغ شما درنهایت به دست کسانی میرسد که دقیقا به آن نیاز دارند. بنابراین هزینه و تبلیغ شما هدر نرفته و به مخاطبان درستی ارجاع داده می‌شود. دومین دسته رسانه‌ها برای تبلیغ در اینستاگرام پیج‌هایی می‌باشند که مخاطبان زیادی دارند و به صنعت خاصی وابسته نیستند. این دسته پیج‌ها برایافزایش Engagement و Reach مناسب هستند اما نمی‌توان گفت که تمام مخاطبان مشتری بالقوه هستند. تعداد و تنوع این پیج‌ها بالا است اما امکان تقلبی بودن آمار وجود دارد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد