تبلیغات در اینستاگرام و راز افزایش فالوور ایران مایند | admin-yab

مثلاً بازیگران سینما و تلویزیون، خوانندگان، ورزشکاران و … سلبریتی‌هایی هستند که از قبل شهرت داشته‌اند. تبلیغات در این روش، معمولاً بازدهی بالایی دارد، تنها به شرطی که حوزه کاری شما با شخص اینفلوئنسر یکی باشد. مثلاً اگر شما برندی در زمینه رب گرجه دارید، تبلیغات از طریق اینفلوئنسری که در زمینه آشپزی فعالیت می‌کند، مطمئناً بازدهی بالایی دارد.

  • اینستاگرام را می‌توان یکی از موفق‌ترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر دنیا دانست.
  • اما معمولاً هزینه زیادی دارد و ما پیشنهاد می‌کنیم که برای شروع، از روش آخر استفاده کنید.
  • علاوه بر آن، یک لیست کامل از تمام پیج‌هایی که تبلیغات در آن‌ها قطعاً مؤثر خواهد بود را به همراه دوره، به شما می‌دهیم تا دیگر وقتتان تلف نشود.
  • بعد از تبلیغ اول از همه باید بررسی کنید و ببنید که بازدهی آن تبلیغ برای شما چطور بوده است.
  • چرا که این روزها اکثر مردم با گوشی های هوشمند خود در اینستاگرام مشغول وقت گذرانی و دیدن انواع پستها و ویدئو ها هستند.

بسیاری از افراد گمان می‌کنند برای اینکه تبلیغات با لوگوی خود آنها انجام شود باید نام کاربری و کلمه عبور پیج خود را در اختیار کسی که تبلیغ را انجام می‌دهد قرار دهند. کسی که تبلیغ را برای شما انجام می‌دهد می‌تواند به‌راحتی و از طریق بیزینس ستینگ فیس‌بوک به شما یک درخواست برای انجام تبلیغ بفرستند و تنها کافی است که شما درخواست او برای تبلیغ را بپذیرید. بنابراین بدون پذیرفتن خطر دادن پسورد به دیگران می‌توانید با اسپانسری پیج خود تبلیغ بگیرید. کارشناسان هم سایت درخواست شما را بررسی خواهند کرد و با شما تماس خواهند گرفت.برای درخواست خدمات و توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی شماره خود را ثبت نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

البته رقابت بسیار تنگاتنگ است و یکی از مهم ترین نکات این است که پیج های مناسبی را برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنیم که بازدهی خوبی برای ما داشته باشد. در روش دوم هزینه تبلیغ در اینستاگرام شما بر اساس میزان بازدید آن محاسبه می‌شود. اگر به سایت ما بروید لیست کامل صفحات بزرگ و معتبر برای تبلیغات را می‌بینید. خب…تا اینجا متوجه شدیم که یک پیج بزرگ در اینستاگرام چه پیجی است و چه ویژگی‌هایی دارد. حالا باید چکار کنیم؟ قدم بعدی کدام است؟ قدم بعدی این است که با هزینه تبلیغات در اینستاگرام آشنا شویم تا یک تبلیغ درست و حسابی انجام دهیم.

بازخورد  تبلیغات اینستاگرام

برخی مواقع نیز بر اساس نوع محتوا (ویدیو یا تصویر) قیمت گذاری مشخص می شود. لازم به ذکر است که برخی از اینفلوئنسرها با آژانس دیجیتال مارکتینگ راز همکاری می‌کنند و به واسطه این همکاری، مجموعه تخفیفاتی برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود. اگر در اینستاگرام یک پیج خوب و فالوورهای زیاد دارید و می خواهید از آن درآمد کسب کنید، گلدفالوور بهترین گزینه برای شماست. شما می توانید پیج خود را در سایت ما ثبت کنید و ما برای شما تبلیغات جذب کنیم و از این راه درآمد خوبی به دست آورید. اما سوال اینجاست که خرید به موقع آن چه زمانی است؟ شما در این مرحله باید قبل از خرید فالوور از طریق گولد فالوور، لایک را هم خریداری کنید. شما باید بعد از اینکه پست خود را در صفحه اینستاگرام قرار دادید، در اولین فرصت 30 درصد باید پست شما را لایک کنند.

استفاده از CTA یا دعوت به اقدام مناسب

مجله خبری ادمین یاب اینستاگرام اجازه می‌دهد تا کمپین‌هایی متناسب با هر مرحله از قیف تبدیل را انجام دهیم. و بدون نیاز به مزاکره و از دست دادن زمان تنها در 4 دقیقه تبلیغ تون رو منتشر و لحظه ای دنبال کنید. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم افزاری بهین مبتکران ایده است. ما از مجموعه پرسنل متخصص برای ارائه سرویس و پشتیبانی مشتری بهره گرفته ایم.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد