تبلیغات در اینستاگرام چیست و چگونه در آن تبلیغ کنیم؟ جی ادز | admin-yab

مجله خبری ادمین یاب با تصاویر را می‌توان یکی از پر بازخوردترین روش‌های تبلیغاتی در تلگرام دانست. در تبلیغات با تصاویر به لطف شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌توانید بیشترین میزان بازخورد را تجربه نمایید. همان‌طور که در ابتدای سایت هم بیان شد با گسترش و پیشرفت اینترنت، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم به محبوبیت بسیار زیادی رسیده‌اند که در این بین اینستاگرام بیش از دیگر شبکه‌ها مورد توجه است. دلایل زیادی برای محبوبیت اینستاگرام وجود دارد که کاربران و کسب و کارهای زیادی شروع به انجام تبلیغات موثر در اینستاگرام می کنند. با تبلیغات بازدیدی شما می‌توانید در پیج‌های پر بازدید که فالوورهای زیادی دارند تبلیغ کنید و محتوای خود را در ابعادی وسیع‌تر به نمایش بگذارید. شما تنها به اندازه‌ای که تبلیغتان در این پیج‌ها بازدید داشته باشد، هزینه پرداخت می‌کنید.

  • این برنامه روزبه‌روز مشهورتر می‌شود و به عبارتی دیگر کاربران بسیاری به این شبکه اجتماعی می‌پیوندند.
  • اگر بتوانید تبلیغات خود را درست و اصولی انجام دهید، می‌توانید مخاطبان زیادی را به مشتری بالقوه تبدیل کنید.
  • ما در این جا احساس نیاز را در مخاطب به وجود آورده ایم؛ حالا در ادامه روش جدید مورد نظر خود را معرفی می‌کنیم و عنوان می‌کنیم که از دست این دردسرها خلاص می شوند اگر با این روش لاغری را پیش بگیرند.
  • برای تشخیص لایک های فیک از اصلی می توانید به صفحه فالوورها بروید اگر بیشتر فالوورها عکس نداشتند یعنی فیک هستند.
  • یکی از روش های تبلیغات موثر در اینستاگرام می باشد تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام، افزایش فروش و بازدهی کمپین تبلیغاتی شما را چند برابر می کند.

گسترده یعنی تبلیغاتت به صورت پست یا استوری توی چند پیج مرتبط و در یک پکیج به صورت همزمان منتشر میشه. در ابتدا لازم است بدانید که، شما می‌توانید موجودی پنل خود را به سایر حساب‌های کاربری خود مثل یکتانت، نجوا، تریبون و … برای ادامه فعالیت تبلیغاتی خود منتقل بفرمایید. تبلیغات شما توسط پیج‌ها یا اینفلوئنسرها منتشر می‌شود و شما تنها به اندازه‌ای که تبلیغتان در این رسانه‌ها بازدید خواهد داشت، هزینه پرداخت می‌کنید. در این نوع از تبلیغات، عکس یا ویدیو آماده شما توسط پیج‌ها و اینفلوئنسرها در استوری یا پست منتشر می‌شود. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به آژانس تبلیغاتی و برندینگ رسامی باشد .

تبلیغات در اینستاگرام چیست و چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

همانطور که تا الان متوجه شدید راه و روش‌های مختلفی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. در ادامه مطلب می‌خواهیم با انواع تبلیغات در اینستاگرام آشنا شویم. تبلیغ در اینستاگرام به 4 شکل انجام می‌شود که در ادامه هرکدام را شرح می‌دهیم. نکته قابل توجه این است که هر 4 نوع تبلیغ می‌توانند از نوع پست و استوری باشند. اما خوب است بدانید که برای درج یک تبلیغ، صرفا نمایش تبلیغ در صفحات حائز اهمیت نیست و مسائل دیگری نیز اهمیت دارند.

تعرفه و قیمت تبلیغات گسترده پست ثابت اینستاگرام و هزینه تبلیغات پست ثابت در اینستاگرام

هر اینفلوئنسر موظف است تا تبلیغات شما را به درستی انجام دهد و در قبال انجام آن مبلغی را دریافت کند. مسئله مهم دیگر در انتخاب صفحات بزرگ برای تبلیغات تخصصی بودن صفحه است. هنگامی که شما تبلیغات خود را در صفحه بزرگ مرتبط با کسب و کار خود انجام می دهید مطمئنا فالوورهای شما به صورت هدفمند به صفحه شما می آیند.

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. پیج بیزینسی فیس بوک را برای کارشناسان ما ارسال کرده تا روی فیسبوک شما درخواست ادمین تبلیغات فرستاده و تبلیغ را استارت بزنند. شما لحظه‌به‌لحظه از اتفاقاتی که در کمپین می‌افتد باخبر خواهید بود؛ زیرا گزارش‌های لحظه‌ای و باجزئیات در اختیار شما قرار می‌دهیم تا هر تغییراتی را که مد نظر داشتید، به‌سرعت اعمال کنیم. جهت ثبت درخواست خدمات هم سایت فقط کافیست یک شماره موبایل خودتان را ثبت کنید تا کارشناسان هم سایت با شما تماس بگیرند. اگر زیاد در اینستاگرام می‌چرخید، قطعاً این نوع تبلیغ را دیده‌اید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد