تبلیغات در اینستاگرام کمپین اینستاگرامی با هزینه مناسب جریان | admin-yab

بدون شک کمک گرفتن از افرادی که روزانه با تبلیغات در این فضا سروکار دارند و با شکست‌ها و موفقیت‌های کمپین‌های تبلیغاتی از نزدیک آشنا هستند، بسیار بهتر می‌تواند روی نتایج تبلیغات شما اثر مثبت داشته باشد. اگر شما هم دوست دارید در بین کسانی قرار بگیرید که می‌خواهند نتیجه بسیار بهتری از انجام تبلیغات در فضای اینستاگرام بگیرند، باید به یک سری از نکات کاربردی در این زمینه توجه کنید. اگر بتوانید رضایت مشتری را نیز در قدم‌های بعدی به دست بیاورید و به قولی استراتژی بازاریابی هدفمندی داشته باشید، می‌توانید افراد را به مشتریان پایه ثابت خود تبدیل کنید.

  • می‌خواهید بدانید که چرا تا این اندازه روی اثربخشی تبلیغات اینستاگرام تأکید می‌شود؟ یکی از دلایل آن تنوع شیوه‌های تبلیغی متناسب با تنوع کاربران و دنبال کنندگان است.
  • آنها به این نکته پی بردند که تجارت ها می خواهند قابلیت برجسته بودن در اینستاگرام را داشته باشند.
  • البته که اینستاگرام تنها مکانی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی شما نخواهد بود و این تنها یک بخش کوچک از روش‌های رشد پیج اینستاگرام شما محسوب می‌شود.
  • برای مثال بدون داشتن یک پیج مناسب و پستهای که توضیح دهنده کسب و کار شما باشند و یا سیستم پاسخگویی مشتریان و یا محتوای ضعیف و کمتر جذاب حتی پر هزینه ترین تبلیغات بازخورد مورد نظر شما را نخواهد داشت.

بنابراین با خیال راحت و با آگاهی کامل از تعرفه ها می توانید تبلیغات اینستاگرامی خود را به ما بسپارید. و یا میتوانید از پکیجهای مشخص شده از چندین پیج ،تبلیغات همزمان را در پیجهای بزرگ برای معرفی گسترده تر و بازخورد بالاتر استفاده کنید. تا به اینجا با عواملی که باعث تعیین قیمت تبلیغات در اینستاگرام می‌شوند، آشنا شدیم. اما اگر قصد دارید ببینید که این شیوه ارزش هزینه کردن دارد یا خیر، گزینه‌های زیر را یک بار مرور کنید. با توجه به نوع تبلیغی که انتخاب کرده اید، هزینه های تبلیغات در اینستاگرام می‌توانند متفاوت باشد. اگر بخواهید در پیج اینفلوئنسر تبلیغ کنید، ممکن است هرکدام از آنها نرخ متفاوتی برای درج آگهی اعلام کنند.

انواع روشهای تبلیغات اینستاگرامی

بعید است که تصاویر شما بدون هشتگ مربوطه بسیار بازدید داشته باشد. در واقع هر چه تعداد هشتگ بیشتر باشد تعداد لایک و نظرات نیز بیشتر خواهد شد.همچنین شما می توانید از هشتگ های محبوب استفاده کنید تا تصاویر شما در جستجو پیدا شوند و بیشتر دیده شوند. اما مشکل این نوع تبلیغات این است که شما با هدر رفت مخاطب مواجه هستید.

بالا بردن آگاهی از برند

با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات اینستاگرام ، بهیدو به شما کمک خواهد کرد تا با تبلیغات پربازده و هدفمند، محصول یا برند خود را در سرتاسر اینستاگرام به همه معرفی کنید. مقالات این دسته به معرفی راهکارها و پیچیدگی‌های پیرامون تبلیغات در اینستاگرام و همچنین ارائه اطلاعات کاربردی در مورد موفقیت کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام و نمونه کارهای لاوان در این حوزه می‌پردازند. بهترین آنالیزور اینستاگرام، برای پیچ‌های تبلیغاتی، سایت Gramho.com است. به طور متوسط چه مقدار کامنت دریافت می کند و چه میزان تعامل در آن صورت می گیرد.

بهتر است بجای این مجله خبری ادمین یاب تبلیغ، از روش تبلیغات گسترده استفاده کنید، چراکه ریسک کمتری دارند. در روش گسترده، مخاطبین بیشتری تبلیغ شما را میبینن؛ اما در روش تک تبلیغی، ممکن است برخی از مخاطبین تبلیغ شما را نبینند و یا در مدتی که تبلیغ شما درحال نمایش است دسترسی به اینستاگرام نداشته باشند. اما اگر بصور گسترده تبلیغ کنید، با مخاطبین و دنبال‌کننده‌های چندین پیج در ارتباط خواهید بود و درنتیجه دستاورد بهتری از تبلیغاتتان خواهید داشت.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد