جمعیت نژاد اسب کُرد در کردستان کاهش یافته است- اخبار استانها تسنیم خبرگزاری تسنیم | RoyalHorse

تراکهنرها معمولاً کهر، کرنگ، مشکی یا خاکستری هستند، اگرچه می توان آنها را در رنگ های دیگر نیز یافت. آنها اغلب در مسابقات درساژ، رویدادها و مسابقات پرش نمایشی استفاده می شوند. از تراکهنرها به عنوان اسب های ورزشی و اسب های تفریحی نیز استفاده می شود. اسب هانوورین یک نژاد خونگرم است که در منطقه نیدرزاکسن آلمان، عمدتاً در منطقه اطراف شهر هانوفر، منشأ گرفته است.

به خاطر این که کره اسب فروشی ارزان قیمت نیاز به آموزش دارند قیمتشان پایین است. برای خرید ملزومات مربوط به اسب از این فروشگاه می توان از کلمه اسب فروشی هپی پت استفاده کرد. قیمت برخی از نژادهای دیگر اسب ایران از 14 میلیون تومان شروع می شود و به هشتاد میلیون تومان می رسد و گاهی تا سقف 100 میلیون تومان هم صعود می کند. این اسب ها نیز هزینه هایی سنگین برای نگهداری دارند و صاحبان آنها برای تیمار و تهیه خوراک آنها باید حسابی خرج کنند. این اسب های چندین میلیونی با یک افزایش بی حساب و کتاب به چنین رقمی رسیده اند. اگر شما تمایل دارید که خرید اسب کرد را صرفا برای سوارکاری مختصر و برای زیبایی منحصر به فرد آن انجام دهید، بهتر است که به سراغ نژاد افشاری و همچنین رنگهای عسلی، سفید و قهوه ای روشن بروید.

  • قیمت کره های درجه یک از دویست و پنجاه ملیون تومان شروع و با فعالیت و مقام در مسابقات تا چند ملیارد تومان افزایش پیدا میکند.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اسب.ایران فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • به طور کلی، اسب کاسپین یک نژاد کمیاب و منحصر به فرد در آمریکای شمالی باقی مانده است، اما گروه کوچک اما متعهد حامیان آن سخت تلاش می کنند تا این اسب باستانی و زیبا را حفظ کنند.
  • بر اساس خبرهای رسیده این اسب نزدیک به 800 میلیون تومان قیمت داشته است.
  • در آلمان، انجمن اسب کاسپین برای ترویج و حفظ این نژاد فعالیت می کند و پرورش دهندگان و علاقه مندان متعددی در سراسر کشور وجود دارند.
مانند هر خرید اسب، مهم است که با یک پرورش دهنده یا فروشنده معتبر کار کنید که می تواند به شما کمک کند اسبی پیدا کنید که نیازها و بودجه شما را برآورده کند. قیمت اسب BWP بسته به عواملی مانند سن، جنسیت، خط خونی، سطح تمرین و کیفیت کلی می تواند بسیار متفاوت باشد. اسب های BWP جوان و آموزش ندیده ممکن است چندین هزار دلار به فروش برسند، در حالی که اسب های آموزش دیده و بسیار تزئین شده می توانند قیمت هایی در محدوده شش رقمی یا حتی بالاتر داشته باشند. قیمت اسب هانوورین بسته به عواملی مانند سن، جنسیت، خط خونی، سطح تمرین و کیفیت کلی می تواند بسیار متفاوت باشد. هانوفری های جوان و آموزش ندیده ممکن است چندین هزار دلار بفروشند، در حالی که اسب های آموزش دیده و بسیار تزئین شده می توانند قیمت هایی در محدوده شش رقمی یا حتی بالاتر داشته باشند. قیمت اسب اولدنبرگ بسته به عواملی مانند سن، جنسیت، خط خونی، سطح تمرین و کیفیت کلی می تواند بسیار متفاوت باشد.

مادیون ۵ ساله آبستن از سیروان لارتی ۴ یا ۵ ماهه

اسب‌های عرب اصیل به رنگ‌های کهر، نیله (خاکستری)، کرنگ، مشکی و ابرش یافت می‌شوند. عمده‌ترین رنگ‌هایی که در این نژادیافت می‌شوند به ترتیب کهر، نیله و کرنگ می‌باشند. اسب‌های عرب ممکن است نشانه‌هایی به رنگ سفید بر روی سر یا قلم‌های دست و پای خود داشته باشند. پوست تمامی اسب‌های عرب در تمام قسمت‌های بدنشان، به غیر از قسمت‌هایی که نشانه‌های سفید رنگ دارند، به رنگ مشکی است. اسب عرب ویژگی‌های ظاهری ای دارد که آن را از سایر نژادهای اسب متمایز میکند ، پوزهٔ کوچک، چشم‌ها و مجراهای تنفسی درشت، گوش‌های کوچک و رو به جلو، گردن ظریف و قوس دار، بالا گرفتن دم به هنگام حرکت و یال و دمی ابریشم مانند. اسب‌های عرب نسبت به سایر نژادهای اسب از یک مهرهٔ کمر یا یک جفت دنده کمتر برخوردارند.

نظرتان را ثبت نمایید. لغو پاسخ

هانوفری ها به خاطر ورزشکاری، تطبیق پذیری و زیبایی شهرت دارند که باعث محبوبیت آن ها در رشته های درساژ، پرش با نمایش، جشن و رانندگی و سوارکاری می شود. به عنوان یک دستورالعمل کلی، اسب های هلشتاین که جوان و آموزش ندیده هستند ممکن است به قیمت چند هزار دلار به فروش برسند، در حالی که آنهایی که به خوبی آموزش دیده اند و سابقه رقابتی اثبات شده دارند می توانند ده ها یا حتی صدها هزار دلار بفروشند. در برخی موارد، ممکن است قیمت یک اسب ورزشی سطح بالای هلشتاینر حتی از یک میلیون دلار فراتر رود. قیمت اسب هلشتاین بسته به عوامل مختلفی مانند سن، جنس، خط خونی، سطح تمرین و کیفیت کلی می تواند بسیار متفاوت باشد. علاوه بر این، قیمت ها نیز می تواند بر اساس منطقه و کشوری که اسب در آن فروخته می کره مادیون زیبا شود متفاوت باشد.

جمعیت نژاد اسب کُرد در کردستان کاهش یافته است- اخبار استانها تسنیم خبرگزاری تسنیم | RoyalHorse

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد