تبلیغات اینستاگرام همراه با صفر تا صد نکات مهم تبلیغ در اینستاگرام | admin-yab

اگر اولین تجربه شما برای مجله خبری ادمین یاب در اینستاگرام هست حتما پکیج تست را انجام دهید و در صورت بازدهی به سمت پکیج نرمال حرکت کنید. ما در این جا احساس نیاز را در مخاطب به وجود آورده ایم؛ حالا در ادامه روش جدید مورد نظر خود را معرفی می‌کنیم و عنوان می‌کنیم که از دست این دردسرها خلاص می شوند اگر با این روش لاغری را پیش بگیرند. تبلیغات در این پیج ها معمولاً هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر دارد. علاوه بر اینکه درصدی از هزینه هایتان کم می شود، کاربران را کنجکاو می کنیم. حالا چگونه؟ بالاخره هر کاربری حداقل ۵ پیج از این لیست را دنبال می‌کند. صفحه هنرمندان محبوب یک صفحه معتبر در اینستاگرام است که بیشتر اوقات ویدئوهای تبلیغاتی هم می‌گذارد.

  • این تبلیغ از طریق خود اینستاگرام انجام می گیرد که سیستم مدیریتی آن فیس بوک می باشد.
  • اینفلوئنسرها، به‌واسطه فعالیتی که دارند توانسته‌اند فالوورهای زیادی را جذب کنند و قبل از این، شهرت زیادی نداشته‌اند.
  • علاوه بر انواع کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، بسیار مهم است که قبل از ایجاد آگهی اینستاگرام، اهداف تجاری و پلتفرم مناسب خود را داشته باشید.
  • چون ما یک لیست بلند بالا و کامل از همه ‌ی صفحات بزرگ اینستاگرام برای تبلیغ داریم.
  • برای تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرام باید اول بتوانید صفحات بزرگ را شناسایی کنید.
  • همانطور که می‌دانید کاربران هر روز پیج های مورد علاقه شان را چک می‌کنند و این شانس وجود دارد که آنها تبلیغات اینستاگرامی شما را ببینند.

اول از همه بهتر است که از روش های تبلیغاتی اینستاگرام مطلع شوید. تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات آنلاین است که از آن می‌توانید برای برندسازی استفاده کنید. احتمالا شما هم تبلیغات شرکت های مطرح ایرانی را در این شبکه اجتماعی را دیده اید. توانایی ارتقاء به شما اجازه می دهد پست های خوب را به راحتی به تبلیغات داخل برنامه اینستاگرام تبدیل کنید. برای اجرای یک آگهی، شما به سادگی قادر خواهید بود یک پست را که قبلا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید انتخاب کنید و با اضافه کردن یک دکمه، مخاطب را تشویق به اقدام نمائید.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

اما می‌بینیم که افراد روزانه به چک کردن تمام استوری‌های خود عادت دارند و بازخورد بهتری نسبت به آن‌ها نشان می‌دهند. برای این کار لازم است که نیاز مخاطبان را مورد بررسی قرار دهید و متناسب با آن‌ها، به تحقیق و تولید محتوا بپردازید. درنهایت لازم است که محتواهای جمع‌آوری‌شده را به حوزه فعالیت خود ربط دهید و به مخاطب مفهمانید که می‌توانید خدمات مناسبی به او ارائه دهید. در هر حال، یکی از موارد مهم در تبلیغات اینستاگرامی این است که از کاربر بخواهید تا کاری را برای شما انجام دهد. فالو کردن پیج‌تان، کلیک کردن روی لینک در بیو، دیدن استوری و وارد شدن به صفحه هدف و … می‌توانند به عنوان دعوت به اقدام باشند.

بین تبلیغ در اینستاگرام و تبلیغات گوگل تردید دارید؟

تمام این آمار نشانه‌هایی برای شماست تا با روش‌های جذاب و بصری طرفداران زیادی را به خود جذب کنید. تبلیغات در اینستاگرام حداقل نصف تبلیغات فیسبوک هزینه دارد و میزان تاثیر گذاری آن 2 برابر بیشتر است. این جمله را تیموتی ماسک، استراتژیست ارشد آژانس بازاریابی Ladder می‌گوید.

اولین موضوع مهم این است که به تبلیغاتی که برای این پیج‌ها ارسال می شود نیم نگاهی داشته باشید. بعضی از پیج‌ها هستند که در حوزه‌های مختلف تبلیغ می‌گذارند و هیچ هدف خاصی ندارند. مثلا کسانی که کار طنز در اینستاگرام می‌کنند، کسانی هستند که در تبلیغات اینترنتی هم فعالیت دارند، اما وقتی پیج آن ها را می بینید، تبلیغات اینترنتی گسترده‌ای دارند که هیچ هدفی را دنیال نمی کند. برای استفاده از تبلیغات اینترنتی در اینستاگرام ما روش‌های مختلفی داریم، اما قبل از این که بهترین روش‌های آموزش تبلیغات در اینستاگرام رو مورد بررسی قرار دهیم، بهترین راه این است که نوع تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید. اما شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام چیست؟ و تبلیغات پربازده در اینستاگرام کدام است؟ اگر بخواهیم صادقانه به این موضوع نگاه کنیم شما خودتان می توانید خیلی از این کارها را انجام دهید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد