خرید و قیمت باتری موتور استارتی 7-12 قوی ارزان از غرفه باتری فروشی خلیل باسلام-مستر انرژی پلاس

بروز هر کدام از این نشانه‌ها احتمالاً ناشی از این است که باتری موتورسیکلت دچار مشکل شده است. باتری های خشک در مقایسه با باتری‌های ژل سلولی کارایی و عملکرد تقریبا یکسانی دارند ولی هزینه ای‌ کمتر نسبت به باتری اسیدی دارند همچنین در مقایسه با اتری های اسیدی ایمن‌تر هستند. تمامی مواردی که در بالا ذکر شد، در صورت خاموش بودن موتورسیکلت رخ می‌دهند.

سوییچ موتور سیکلت هوندا برند راپیدو مدلR2781

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که به باتری موتورسیکلت شوک وارد کنید. برای این کار لازم است به سرعت آن را روشن کنید و موتورسیکلت را در دنده دوم قرار دهید. کلید را بچرخانید و اهرم کلاچ را فشار دهید و پس از آن با سرعت صحیح چرخش اهرم کلاچ را رها کنید تا موتور شروع https://mrenergyplus.com/ به حرکت کند.

خرید باتری موتورسیکلت ولگا مدل 12N9-3B

خرید و قیمت باتری موتور استارتی 7-12 قوی ارزان از غرفه باتری فروشی خلیل باسلام-مستر انرژی پلاس حتی اگر از باتری به طور صحیح مراقبت کنید این موارد می‌تواند طول عمر باتری را کاهش دهد و به قسمت داخلی آن آسیب برساند. بنابراین برای افزایش طول عمر باتری سعی کنید این موارد را حذف کنید. یکی دیگر از دلایل خرابی عمده در باتری‌ها اتصال ضعیف زمین بین قاب و باتری است. برای اطمینان از اتصال مناسب آن‌ها لازم است آن را با دقت بررسی کنید.

باتری موتورسیکلت فوکوکاوا 7*12(YTX7A_BS)

در صورت خرید باتری موتورسیکلت از آرکا باتری، دیگر نیاز به صرف وقت و مراجعه به مغازه برای خرید و تعویض باتری نیست. بلکه آرکا باتری تضمین کرده که از زمان ثبت سفارش و خرید باتری موتور سیکلت در سایت تا تعویض و نصب باتری موتور شما در محل در سریع ترین زمان انجام شود. ضمن اینکه آرکا باتری برای ارسال باتری به مشتری هیچ هزینه ای را دریافت نمی کند. باتری موتور سیکلت 9 آمپر 12 ولت صبا شرکت صبا باتری تنها تولید کننده باتری یو پی اس در ایران به صورت تمام اتوماتیک می باشد.

اگر اسید باتری با چشم یا پوست تماس پیدا کرد، پس از شستشو با آب، فوراً به مراکز درمانی رجوع کنید. کاملاً مراقب باشید تا از تماس آن با چشم، پوست، لباس، و سطوح رنگی خودداری کنید. در اصلاح معمولا به باتری های اسیدی باتری تر، و به باتری های اتمی باتری خشک گفته می شود. اگر به جایی رفتید که مجبور هستید موتور را زیر آفتاب قرار دهید روی آن را حتما بپوشانید. دمای هوا به خصوص برای باتری‌های قدیمی بسیار مضر است و به آن آسیب می‌زند. تمام باتری‌ها دو مدل کوتاه و بلند دارند که باید به آن توجه کرد تا به موتورسیکلت شما متصل بشود.

یک تماس می‌گرفتی و یک کاربلد در سریع‌ترین زمان ممکن می‌آمد و باطری نو را روی موتور شما نصب می‌کرد. از جمله مهمترین مواردی که در خرید باتری موتورسیکلت باید به آن توجه داشت می توان موارد زیر را ابعاد باتری، برندهای معتبر، کیفیت بدنه، میزان ولتاژ، تاریخ تولید، ضمانت نامه و غیره توجه کرد. فروشگاه ما بصورت تخصصی بر دنیای موتور سیکلت و موتور سواری تمرکز دارد و سعی ما در این است انواع نیازهای این حوزه‌ی دوست داشتنی را پوشش دهیم. تقریباً هر کالایی اعم از لوازم یدکی، لوازم جانبی و لوازم مصرفی موتورسیکلت را می‌توانید با بهترین قیمت و بیشترین تنوع از ما خریداری کنید. برای خرید باتری موتور سیکلت 9 آمپر 12 ولت صبا کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

نتایج باید به شما بگوید که آیا همه آن نیاز به جایگزینی باتری دارید. دکترموتوری علاوه بر داشتن نماد اعتماد الکترونیک (اینماد)، سابقه چندین ساله در ارائه خدمات به مشتریان دارد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. بازکردن نوار پوشش باتری می تواند به این نوار آسیب برساند و موجب نشتی و در نهایت موجب آسیب به باتری شود. باتری از خود گازهای قابل انفجار متصاعد می کند؛ به همین دلیل هر گونه شعله، جرقه، و سیگار را از محل نگهداری آن دور کنید. از علائم تشخیص داغ شدن باتری، پخش شدن بویی شبیه به تخم‌مرغ گندیده در فضاست.

این مدار الکترونیکی جایگزین باتری، با ذخیره و تثبیت ولتاژ دینام موتور ، سبب میشود تجهیزات برق موتور مانند بوق و چراغها بخوبی کار کنند. در این مرحله استفاده از پیچ گوشتی کمک کننده است و باید پیچ ​​های روی باتری را با پیچ گوشتی جدا کرد. پس از آن ، اتصالات کابل روی باتری و مورد استفاده برای اتصال برق با موتور سیکلت باید با احتیاط و با دقت جدا شوند. سازگاری باتری‌ موتورسیکلت با سیستم و وسیله نقلیه‌ای که در آن استفاده می‌شود ، به آنها اجازه می‌دهد تا به آرامی و با استفاده کامل کار کنند و امکان استفاده از سیستم در هر زمان که نیاز باشد را فراهم می‌کند. از برندهای برتر باطری موتور خارجی در ایران می‌توان به ZX، هیلتون، سایکل، یوکوهاما اشاره کرد. هر باتری که در بازار وجود دارد، دارای تاریخ انقضا است و در زمان خرید یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

  • یکی از مهم‌ترین لوازم مصرفی موتورسیکلت باطری است که قلب موتور تشبیه می‌شود.
  • درصورتی که از موتورسیکلت دیگری استفاده می‌کنید؛ باید موتور موتورسیکلت دوم را روشن کنید تا مطمئن شوید که شارژ به اندازه کافی در دسترس است.
  • از نظر اندازه کوچک ، وزن سبک و حمل آسان به عنوان منبع تغذیه پشتیبان است.
  • باتری موتورسیکلت با برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد اعم از برندهای خارجی و ایرانی که با کیفیتهای مختلفی عرضه می شوند.
  • اما باتری‌هایی که در ایران تولید می‌شوند، برخی از آن‌ها دارای گارانتی هستند که قیمت آن‌ها نیز مناسب بوده و دارای دو سال گارانتی تعویض می‌باشند.
جدا از برند، بهترین باتری مناسب موتور سیکلت شما همانیست که از نظر آمپر دقیقا نیاز موتور شما را برطرف کند. به طور کلی تمام باتری موتورها از نوع 12 ولت بوده، ولی بسته به نوع موتور، حجم پیشرانه، سیستم های الکترونیکی موتور و موارد دیگر که موجب مصرف انرژی الکتریکی می شوند، آمپر باتری مورد نیاز برای هر موتور متفاوت است. به طور کلی آمپر موتورسیکلت های موجود در بازار چیزی بین 2 تا 12 آمپر بوده که باتری متناسب با همین آمپر نیز در بازار وجود دارد. باتری لیتیوم 6 ولت موتور سیکلت ما با عملکرد خوب و قیمت مناسب مورد علاقه کاربران در بازار قرار گرفته است.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد