سرویس تبلیغات در اینستاگرام یکتانت + تعرفه تبلیغات | admin-yab

مجله خبری ادمین یاب در پیج‌های اینستاگرام و جذب مشتری بستگی به موضوع فعالیت پیج شما دارد. توجه به این نکته مهم در تاثیرگذاری تبلیغ در پیج‌های اینستاگرامی در مشهد بسیار حائز اهمیت است.در کشور ما ایران، این شبکه یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. توجه به این نکته مهم در تاثیرگذاری تبلیغ در پیج‌های اینستاگرامی در مشهد بسیار حائز اهمیت است.

  • این رقم در مقابل فیسبوک به عنوان یکی از غول‌های رسانه‌های اجتماعی به چیزی حدود 58 برابر بیشتر می‌رسد.
  • سومین دسته رسانه‌های مناسب تبلیغ در اینستاگرام اینفلوئنسرهایی هستند که به موضوعات خاصی مانند مد و فشن، کافه‌گردی، اتومبیل، بانوان و…
  • این یکی دیگر از مواردی است که هنگام استفاده از روش های تبلیغاتی اینستاگرام باید به آن توجه نمائید.
  • این پیج ها مخاطب خاصی ندارند و از زن و مرد و پیر و جوان دنبال کننده دارند.
  • وقتی وارد این نوع پیج‌ها می‌شوید، می‌بینید که عکس و ویدیو می‌گذارند، از هنرمندان ویدیو دارند، از حیوانات محتوا هست، محتوای ورزشی هم وجود دارد و خلاصه اینکه هر محتوایی که به ذهن شما بیاید در این پیج‌ها موجود هست.

از دیگر روش‌های رایج تبلیغاتی در اینستاگرام را می‌توان تبلیغات با ویدئو در نظر گرفت. این نوع تبلیغات عموما میزان درگیری زیادی را به همراه دارد؛ اگر بتوانید به درستی ویدئو مناسبی را تولید کنید. در این روش فرد یا شرکت تبلیغ کننده به جای استفاده از تصاویر ویدئو را به خدمت می‌گیرد. اگر به دنبال میزان تعامل بالا در تبلیغات خود هستید، استفاده از تبلیغات ویدئویی مناسب و کارساز خواهد بود. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که ربات اینستاگرام در حقیقت فعالیت‌های عادی شما در اینستاگرام را تقلید می‌کند و با این کار فالوورهای زیادی را برایتان جذب می‌کند.

انواع روش‌های تبلیغ در پیج‌های اینستاگرامی

صفحه خود را بر سر زبان ها بیاندازید .مناسب ترین گزینه برای کسب و کارها و صفحات تجاری، تبلیغات در اینستاگرام به صورت شات در صفحات پرطرفدار با هزینه مناسب می باشد. پروفایل های تجاری، یک ویژگی رایگان برای حساب هایی هستند که مایلند به عنوان یک شرکت در اینستاگرام شناخته شوند. همانطور که اشاره شد، برندها می توانند با ایجاد یک پروفایل تجاری در اینستاگرام، نحوه برقراری ارتباط مشتریان با خود را انتخاب کنند. از جمله تماس تلفنی، تماس متنی یا ایمیل که به راحتی با زدن ضربه بر روی یک دکمه تماس انجام می گیرد و همچنین دریافت مسیر و آدرس دقیق از روی نقشه. دکمه تماس در کنار دکمه Next در بخش اطلاعات پروفایل صفحه ظاهر می شود. به محض کلیک بر روی این دکمه، کاربران گزینه برقراری تماس با تجارت و یا دریافت مسیرهای منتهی به موقعیت آنها را خواهند داشت.

انجام تبلیغات آزمایشی پیش از تبلیغات اصلی

وقتی این موضوع برایتان شفاف تر میشود که هزینه اجاره یک بیلبورد برای یک ماه در اتوبان همت که حدود 400 میلیون تومان است را با هزینه تبلیغات در اینستاگرام مقایسه کنید. بهتر است از همین اول به شما بگویم که اگر یک بنر تبلیغاتی خوب داشته باشید، ۵۰ درصد از راه را رفته اید و البته یک بنر تبلیغاتی خوب زمانی طراحی می‌شود که یک تیم متخصص آن را انجام دهد. اگر تخصصی در زمینه ساختن بنر تبلیغاتی اینستاگرام ندارید نگران نباشید جای درستی آمده اید چون تیم گرافیک تبلیغات ما با توجه به نوع تبلیغ، نوع کسب و کارتان و رنگ سازمانی شما، یک بنر تبلیغاتی به شما هدیه می دهد. طبق برخی آمار، اینستاگرام با بیش از 47 میلیون کاربر ایرانی، از دیگر روش های تبلیغات پیشی گرفته است.

با استفاده از این روش افراد بسیاری را می‌توانید از فعالیت‌های کسب‌وکار خود مطلع سازید و مشتریان بالقوه‌ را با خود همراه کنید. علاوه بر این در ذهن مخاطب ماندگار می‌شوید و از رقبایتان نیز پیشی می‌گیرید. در این قسمت هم باید به نکته‌ای که در قسمت اول تذکر داده شد دقت کنید. این سبک تبلیغات با دسته‌ی قبلی تفاوت چندانی ندارند و فقط تعداد پیج‌هایی که تبلیغ شما درج خواهد شد کم یا زیاد می‌شود. وگرنه از نظر هزینه و زمان و کیفیت درج تبلیغ اغلب تفاوتی با هم ندارند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد