قیمت تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام در ایران سال 1401 شرکت تبلیغاتی لاوان | admin-yab

برای انجام این کار، با زدن سه نقطه در بالای صفحه، روی Report Ad ضربه بزنید. این روش نیز برای گزارش پست‌هایی با محتوای نامناسب به اینستاگرام است. اینستاگرام با انتخاب این گزینه به شما این قول را می‌دهد که در آینده هیچ پست تبلیغاتی دیگری از صاحب آن صفحه را به شما نشان نخواهد داد.

  • مثلا برای پیجی با 55 هزار فالوور، داشتن سه تا کامنت کمی مشکوک است.
  • اگر بخواهید در پیج اینفلوئنسر تبلیغ کنید، ممکن است هرکدام از آنها نرخ متفاوتی برای درج آگهی اعلام کنند.
  • تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین‌ راه‌ها برای دسترسی به مخاطبان هدف است، چرا که این روزها افراد زیادی در اینستاگرام فعالیت دارند.
  • به طور کلی توصیه ما در مای‌ ممبر به شما عزیزان این است که در مورد تبلیغ در صفحات دیگر به هیچ عنوان ریسک نکنید و تبلیغات ارزان‌تان را در صفحات مطرح و شناخته شده انجام دهید.
  • شما می‌توانید اطلاعات کامل پیج‌ها اعم از دسته‌بندی، تعداد فالوور، نرخ تعامل و تعرفه‌های آنان را داخل پلتفرم جریان مشاهده کنید و باتوجه به بودجه و هدف خود بهترین گزینه‌ها را انتخاب نمایید.

ثانیا، متوجه شدند که برای ادامه کار و طی مسیرشان نیاز به بینش بیشتری دارند و سوم اینکه تجارت ها می خواهند به مشتریان بیشتری دست پیدا کنند. این شرکت نیز با در نظر داشتن این بینش در ذهن، ابزارهای جدید تجارت و تبلیغات اینستاگرام را توسعه داد، که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم. بازدید دریافت کرد بر اساس گزارش‌های موجود هزینه تبلیغات اینستاگرام به ازی هر نفر حدود ۶٫۵ تومان (۶۵ ریال) برآورد شد.

تبلیغات اینستاگرام چه مزایایی برای برند شما دارد؟

اولین بار است که در ایران، تعرفه‌های اینفلوئنسرها و پیج‌ها به این صورت شفاف و گویا در اختیارتان قرار می‌گیرد. از آنجا که میزان فالوورهای اینفلوئنسرها روز به روز در حال افزایش است، قیمت آنها نیز در حال تغییر است. هزینه تبلیغات اسپانسرینگ بسته به جنسیت، علایق، سن، هدف از تبلیغ و… متغیر است و بصورت دلاری محاسبه می‌گردد. با اینکه این سبک تبلیغ امروزه تاثیر بیشتری در تبلیغات دارد اما پیچیدگی‌های خاص خودش را داشته و راه حل این پیچیدگی‌ها، مطالعه و شناخت تبلیغات در این محیط است.

بالا بردن آگاهی از برند

بازار مجله خبری ادمین یاب، از قدیم همیشه یک بازار شلوغ و البته پر بازده بوده، اما امروزه روش تبلیغ کردن بسیار متفاوت تر از گذشته است و دیگر نمی شود به روش سنتی چیزی رو تبلیغ کرد. شما اگر در حالت عادی برای تبلیغات اینستاگرام از پیج های نامطمئن استفاده کنید، امکان اینکه برای پیجتان فالوور فیک بزنند بسیار بالاست. تیم ما ارتباط مستقیم با این پیج ها دارد و چون مدت زمان زیادی است که با هم همکاری می کنیم، پس خیالتان میتواند از درست اجرا شدن تبلیغات با بالاترین بازدهی و بدون استفاده از فالوور فیک راحت باشد. این افراد حتی اگر الان هم تبدیل مشتری شما نشوند در آینده به احتمال زیاد خواهند شد.

همچنین می توانید بهترین تبلیغات اینستاگرام را با توجه به میزان بودجه و نوع فعالیت کسب و کار خود در نظر بگیرید. اینفلوئنسرها با تاثیرگذاری خوبی که روی فالوورهایشان دارند، فرصت خوبی را برای تبلیغات محصولات و خدمات شما ایجاد می‌کنند. شما در جریان به کمک صفحه دیسکاور می‌توانید اینفلوئنسرهایی از 10k فالوور تا اینفلوئنسرهایی که فالوور میلیونی دارند را برحسب موضوعات مختلف و تعرفه‌هایشان برای پست و استوری، انتخاب کنید و کمپین خود را با همکاری آن‌ها پیش ببرید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد