شیشه ساختمان 09127069604 دریای نور

شرکت کریستال ایران که در زمینه ظروف نشکن- بلور- ظروف مواد غذائی شرکت فعالیت می کند. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری داده پویشگر می‌باشد. کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به چیدانه است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. پس از تکمیل فرم، متخصصان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

مقاومت و سختی

نحوه تولید شیشه رفلکس را می توان مانند شیشه معمولی می باشد با این تفاوت که بعد از اتمام مراحل کار روی شیشه را با انواع فلزاتی مانند نقره، نیکل، کروم، مس و یا آلومینیوم پوشش داده zymaco.net می‌شود. شیشه های با کیفیت سوپر کلیر از درجه ناخالصی و موج کمتری نسبت به انواع شیشه های فلوت برخوردار هستند. همچنین از لحاظ کیفی نسبت به شیشه های فلوت از درجه بالاتری برخوردار است و شیشه دارای رنگ سبز کمتری می‌باشد. گرچه تا کنون فرمول ها و روش های ساخت متعددی برای شیشه کشف و ارائه شده است اما همواره سه ماده آهک، سیلیس و کربنات سدیم، اصلی ترین مواد تشکیل دهنده شیشه می باشند.

  • شیشه های رفلکس در شب برعکس عمل کرده و به راحتی می توان داخل ساختمان را از پشت آن ها مشاهده نمود.
  • شیشه مقاومت به گلوله را می توان در یک کامپوزیت به ضخامت 3/4 اینچ از شیشه و پلاستیک های ورقه ورقه شده با هم بدست آورد.
  • این شیشه‌ها دارای ضخامت متوسط هستند و بیشتر به مصارف ساختمانی می‌رسند.
  • استفاده از انواع درب های شیشه ای به دلیل ظرافت و شفافیت بالا بسیار مورد توجه معماران و طراحان قرار گرفته است.
  • امروزه بنا به استفاده از پنجره، انواع شیشه پنجره موجود می باشد که می توان در مدل های مختلف ثابت، فریم دار یا فریم لس و حتی تاشو و جمع شو نصب گردد.

بین هر دو جام باید برگ‌های کاغذی یا مشابه آن گذارده شود تا از تماس سطوح شیشه جلوگیری شود. جام‌های شیشه باید با پوشال به طور محکم بسته‌بندی شده و در جعبه‌های چوبی مقاوم قرار داده شوند. شیشه‌های بریده باید کاملاً گونیا بوده و رواداری و فاصله آن تا اضلاع دو مستطیل محاطی مطابق جدول زیر باشد. اندازه درازا و پهنای لب‌پریدگی، نباید بیش از ضخامت شیشه باشد. در صورت امکان می‌توان از ماشین‌های مخصوص تمیز کردن شیشه نیز برای پاک کردن شیشه‌ها استفاده کرد. تمام قسمت‌های شیشه از جمله زوایای قاب درها و پنجره‌ها، گوشه شیشه‌ها و لبه‌های قاب در و پنجره را باید تمیز کرد.

نحوه سکوریت کردن انواع شیشه ها

شیشه های سرامیکی، اغلب به صورت ورقه ای برش خورده به شومینه ها و یا پارتیشن های آشپزخانه رستوران ها متصل می شوند تا یک سپر انعطاف پذیر و خیره کننده در برابر حرارت ایجاد کنند. این شیشه ها ضمن ایجاد زیبایی و دوام و نگهداری آسان، در برابر حرارت بالا نیز بسیار مقاوم هستند. برش شیشه ها با استفاده از ابزار هایی با تیغه الماس انجام می شود.

مراحل ساخت شیشه چیست؟

شیشه ساختمان 09127069604 دریای نور البته این نکته را به خاطر داشته باشید که انواع شیشه پنجره ها هرچقدر هم که خوب طراحی شده باشند ، باز هم در مقایسه با سایر عناصر ساختمان ، یک نقطه اصلی برای از دست دادن انرژی هستند. در واقع ، هیچ مقایسه ای بین کم مصرف ترین پنجره دوجداره و یک سیستم دیواری معمولی وجود ندارد. علاوه بر این ، هر دو پنجره های لمینت و پلی کربنات عایق کاری خوبی در خانه دارند. این نوع شیشه ها از چند لایه درست شده اند و به وسیله ورقه هایی از نایلون شفاف تحت حرارات و فشار به هم متصل شده اند . این نوع شیشه ها را میتوانید در خودرو ها و ویترین مغازه هایی که اشیا گران قیمت می فروشند مشاهده کنید. در بعضی مواقع ممکن است شیشه نشکن را از جنس شیشه سکوریت بسازند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد