مدیااد شبکه تبلیغات اینترنتی در فضای آنلاین وب | admin-yab

بازاریابی تلفنی یکی از انواع تبلیغات مستقیم است که شرکت می‌تواند با تماس مستقیم، محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کند. این روش می‌تواند برای کسب و کارهای جدید موثر باشد و آگاهی بیشتری از برند آنها ایجاد کند. اگر بخواهید از نقاط مختلف کشور مشتری جذب کنید، نیازی به استخدام کارمند از آن مکان‌ها ندارید!

http://dahua-cctv-kala.ir

این روش، آگهی های شما را به افرادی که درباره موضوع مرتبط جستجو کرده اند نشان می‌دهد. آگهی های رادیویی به تبلیغات گفتاری گفته می شود که بین موسیقی ها و سایر برنامه ها پخش می شود. جالب است بدانید که این روش به سال 1920 میلادی (1299 شمسی) بازمی‌گردد. فروشگاه اینترنتی دارید و می‌خواهید فروشتان را افزایش دهید؟ پست‌لینک چاره‌ی کار شماست.

  • این تبلیغات مستقیما محصولات Dove را تبلیغ نمی‌کند، اما داستان برند را بازگو می‌کند.
  • تبلیغات محیطی بسیار دیگری نیز در سراسر جهان وجود دارند که برای لحظه ای وقت مخاطب را می‌گیرند، اما تاثیر آنها در ذهن فرد مدت ها باقی می‌ماند.
  • نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بین بازاریابی و فروش و تبلیغات تفاوت فراوانی وجود دارد که شما باید آن را درک کنید.
  • بنابراین، با استفاده از شبکه نمایش گوگل، شما می‌توانید تبلیغات بنری، ویدئویی و متنی خود را در سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در این شبکه وجود دارند، نمایش دهید.
  • مثلا برنامه‌ی جوکر، اسپانسرهای زیادی دارد که در هر قسمت معرفی می‌شوند.
رستوران KFC با این پوسترها در دوران کرونا به مجله خبری ادمین یاب دل مشتریانش را به دست آورده‌ است و خیال آن‌ها را بابت سفارش غذا بدون ورود به فضای بسته‌ی رستوران راحت کرده است. اسنپ‌فود با این ویدیو، به خوبی توانسته مخاطب را جذب سادگی کار با این اپلیکیشن کند. یکی دیگر از روش‌ها که این روزها کمتر به آن پرداخته می‌شود، تبلیغات در مجلات و روزنامه‌هاست. این روش هم از روش‌های آفلاین محسوب می‌شود و طرفداران خود را دارد. روزانه پیامک‌های‌ بازرگانی زیادی به دست ما می‌رسد؛ اما یکی از بهترین نمونه‌های این روش در ایران مربوط به دیجی‌کالا جت بود. برای پیاده‌سازی این شاخه از علم، ابزارهای زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها تبلیغات است.

چگونه در سال ۲۰۲۲ تبلیغات تاثیرگذار داشته باشیم؟

موتور جستجوی گوگل، گوگل پلی، گوگل مپ و همه سایت‌هایی که می‌خواهند از طریق تبلیغات درآمدزایی کنند، همه ابزارهای تبلیغات گوگل هستند. گوگل دو سرویس تبلیغاتی با نام‌های گوگل ادز و گوگل ادسنس دارد که در ادامه می‌خوانیم که این دو سرویس چیست. تبلیغات آفلاین را که همه می‌شناسید و نیازی به معرفی ندارند. از اینجا به بعد در مورد انواع تبلیغات اینترنتی صحبت می‌کنیم که هرکدام چه هستند و چه می‌کنند.

تبلیغات گشت‌وگذار

روش اول اینکه شما یک بانک ایمیل دارید و پیام خود را از طریق این بانک به افراد ارسال می‌کنید. یا اینکه به کاربران خودتان که در خبرنامه شما عضو هستند، ایمیل می‌زنید. خب این شد یک تبلیغ خوب که در بهترین زمان و مکان ارائه می‌شود؛ اما یادتان هست که در بخش قبل گفتیم که تبلیغات گاهی بدون اینکه خودمان متوجه شویم، برای ما تعیین و تکلیف هم می‌کنند. این یعنی چه؟ یعنی خودش می‌گوید، تو امروز این مشکل و این نیاز را داری و خودش هم راه‌حل را ارائه می‌دهد. این‌ داستان را به وفور در تبلیغات تلویزیونی و ویدئویی دیده‌اید؛ به‌خصوص وقتی می‌خواهند محصول جدیدی ارائه دهند. بهترین آگهی تبلیغات زمانی ارائه می‌شود که مشکلی وجود دارد و شرکت شما می‌تواند آن را حل کند چون در زمان نیاز، احتمال خرید مشتری خیلی بالاست.

تبلیغات چاپی

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد