نصب پرده زبرا و دابل شید دومکانیزم ️ دیددکور

به دو صورت دستی و برقی جمع می‌شوند؛ هر سه مدل را می‌توانید با ریموت یا سیستم هوشمند کنترل https://www.vistapardeh.ir/ کنید. در موتورهای هوشمند می‌توان با استفاده از گوشی‌های اندرویدی، آن‌ها را بالا و پایین کرد که در خانه‌های مدرن امروز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید پرده با فروشندگان برترخانه پردهدر ارتباط باشید تا بر اساس سلیقه و بودجه شما بهترین انتخاب به شما معرفی شود. نمایندگی انحصاری پرده زبرا، ارائه دهنده بهترین پردهای زبرا، کرکره فلزی و دبل در ایران کلیه محصولات شرکت پاندا از اجناس مرغوب بوده و دارای ضمانت نامه شرکتی می‌باشد. پرده شید شب و روز در تهران با اهمیت ترین خرید های ساکنین این شهر است که رفع همه نیاز هایشان وظیفه ما خواهد بود. پرده شید رول در تهران به همین سادگی و زیبایی همین جاست تا دگرگونی را روانه منازلتان کند.

  • در پرده‌های دبل شما این امکان را دارید که با جمع کردن لایه زیرین در طول روز، از نور طبیعی آفتاب استفاده کنید.
  • با تولد شید رول ها دیگر این داستان به اتمام رسیده است و همراه همیشگیتان پرده فروشی نیکجو گونه های را تولید میکند خودتان در خانه با سهولت نصبی دلچسب داشته باشید.
  • این پرده به نام های پرده دومکانیزم، پرده شب و روز، پرده دبل رول و یا پرده دبل شید در بازار شناخته میشود که همگی بر همین ویژگی مهم این پرده تاکید دارند.
  • مدلهای دیگری از این محصول وجود دارد که قابلیت چاپ طرح دلخواه بر روی آنجا وجود دارد.
  • مکانیزم پرده های شب و روز به نحوی است که هر دو لایه تور و آستر توسط زنجیر قابل جابجایی هستند و به طور مجزا میتوان آنها را بصورت عمودی حرکت داد.

قیمت شید دو مکانیزم نسبت به مدل های زبرا و شید معمولی، مقداری گرانتر می باشد. عواملی همچون کشور تولید کننده پرده ، طرح و همینطور تراکم پارچه در قیمت پرده دو مکانیزم تاثیرگذار است. قابل شستشو می‌باشند؛ هر سه مدل پرده شید دبل، زبرا و شید با خارج شدن از بست، با آب و کف شسته می‌شوند. پرده بازار در محصولات تولیدی خود از مواد اولیه مرغوب و پارچه های تولید شده بنام بین المللی استفاده می کند و با تکیه بر این اصل کلیه محصولات خود را از پارچه گرفته تا قطعات استفاده شده در پرده را به مدت 18 ماه ضمانت می کند.

فروش پرده های شید بلک اوت با کیفیت عالی

در نظر داشته باشید که در هنگام روشنایی (روز) می توانید با پایین آوردن تور حداکثر بهره را از لحاظ نورگیری داشته باشید همچنین در هنگام شب میتوانید با پایین آوردن آستر پرده (پارچه شید) مانع دید محیط از بیرون باشید. پرده دابل شید که با نام پرده شب و روز و پرده دو مکانیزم نیز مشهور است، از دو جزء مجزا، اما مکمل تشکیل شده که هر یک از لایه‌های آن با زنجیر و مکانیزم اختصاصی خود بالا و پایین می‌شوند. ویژگی بی‌نظیر این پرده‌ها باعث شده در هنگام روز با جمع کردن لایه شید، از نور روز بهره‌مند شوید و در هنگام شب، با پایین آوردن لایه شید، مانع از دیده شدن فضای داخل منزل شوید.

پارچه این پرده ها از جنس پلی استر است و میتواند حالت سایه ایجاد نموده و مانع دید از بیرون گردد. فروشگاه پرده‌ بازار pardebazar، با بیش از 5 سال فعالیت در حوزه تولید و عرضه انواع پرده‌های مدرن indoor و out door، کلیه محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی و ضمانت 18 ماهه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. پرده‌های تولیدی این شرکت به صورت هوشمند، موتوردار و ساده عرضه شده و تغییری شگرف در دکوراسیون داخلی و خارجی به وجود آورده‌اند.

امروزه پرده دابل شید ترک یکی از مدرنترین پرده های قابل استفاده در دنیا بلخصوص اروپا میباشد . تمامی خدمات مرتبط با پرده دابل شید شب و روز که شامل تولید، نصب، تعمیرات و شستشو است توسط مجموعه انجام می­شود. زبرا قابلیت تنظیم نور دارد، به‌طوری که شما می‌توانید به مقدار دلخواه نور ورودی را تنظیم کنید یا حتی کاملاً جلوی ورود نور را بگیرید، اما پرده‌ دابل شید به دلیل یکپارچه بودن آن، این قابلیت را در خود ندارد. با راهنمایی متخصصان ما میتوانید به راحتی و بادقت اندازه گیری و نصب پرده دومکانیزم را خودتان انجام دهید.

پرده های اداری

نصب پرده زبرا و دابل شید دومکانیزم ️ دیددکور

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد