هزینه تبلیغات در اینستاگرام هزینه تبلیغ در اینستاگرام | admin-yab

این اصطلاح را به مجله خبری ادمین یاب می‌بریم زیرا زبانی است که همین الان در بحث تبلیغات اینترنتی از آن استفاده می شود به همین خاطر اگر به آن آگاه نباشید ممکن است تبلیغات اینترنتی خوبی به خصوص در زمینه‌ی تبلیغات اینستاگرام نداشته باشید. چون با یه انتخاب اشتباه میلیون‌ها تومان پول از دست می دهید و تبلیغات اینترنتی شما شکست می‌خورد. در حالی که هدف شما این بوده که با کمترین میزان پول، بیشترین بازدهی را در تبلیغات اینترنتی داشته باشید. کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش تبلیغات در اینستاگرام خود را ثبت نمایید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید تا راحت تصمیم گیری بفرمایید. شاید اغراق است که بگویم متن تبلیغ پیج اینستاگرام از مهمترین عناصر یک تبلیغ حرفه‌ای است اما تاثیر بسیاری هم در پر بازده بودن تبلیغ شما دارد. مخاطب شناسی، نحوه نگارش و همچنین روند و داستان تبلیغ باید به طور دقیق بررسی و به بهترین شکل نوشته شود.

  • اما اگر از قبل مطالعه‌ای روی این موضوع نداشته باشید و ابعاد آن را نشناسید، ممکن است به نتیجه‌ی مطلوب نرسیده و زحماتتان هدر برود.
  • دلایل زیادی برای محبوبیت اینستاگرام وجود دارد که کاربران و کسب و کارهای زیادی شروع به انجام تبلیغات موثر در اینستاگرام می کنند.
  • هر اینفلوئنسر موظف است تا تبلیغات شما را به درستی انجام دهد و در قبال انجام آن مبلغی را دریافت کند.
  • هزینه تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام به ازای هر نفر، بر اساس نوع پیج/کانالی که انتخاب می‌شود بین بازه قیمتی ۳ تومان (۳۰ ریال) الی ۸ تومان (۸۰ ریال) متغیر است.
  • حالا چطور انجام می شود؟ مثلاً ۵۰ پیج قوی همزمان برای شما تبلیغ انجام می‌دهند؛ خب هماهنگی تبلیغات در ۵۰ پیج اینستاگرامی قطعاً کار ساده ای نیست و هزینه سرسام آوری هم دارد؛ نگران نباشید!

از آنجایی که میلیون‌ها کاربر ایرانی در اینستاگرام اکانت دارند، بهترین فرصت برای تبلیغات کسب‌و‌کارتان در این شبکه اجتماعی فراهم است. همین امر بیشترین افزایش فروش محصولات و در پی آن کسب درآمد بالا را برای تجارت شما تضمین می‌کند. پلتفرم جریان که از زیرمجموعه‌های یکتانت است، رابطی است که به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را در اینستاگرام منتشر کنند.

تولید محتوای صوتی و تصویری

مشخص کنید که با متناسب با اهداف تبلیغاتی خود، می‌خواهید چه مقدار هزینه کنید. پس از تعیین هزینه می‌توانید قیمت و هزینه کمپین‌های مختلف را مقایسه و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. لازم است که مخاطبان هدف پیج خود را مشخص کنید و تبلیغات را به مراجعی بسپارید که جامعه هدف گسترده‌تری را پوشش می‌دهد. در غیر این صورت تنها بودجه خود را هدر خواهید داد و میزان بازدهی مطلوب را دریافت نخواهید کرد. نام پیج شما باید نام برند شما، در بی حاشیه‌ترین حالت ممکن باشد؛ درواقع باید تا حد امکان از قرار دادن خط، نقطه، شماره و…

خرید فالوور

به این معنا که مخاطب باید به طور مستقیم با کسب و کار شما سر و کار داشته باشد. یکی دیگه از انواع تبلیغات در اینستاگرام این است که به سراغ پیج‌های پر بازدید بروید. پیج‌های پر بازدید در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند و طبیعتا هر کدوم از این موضوع‌ها می توانند بخشی از نیازهای شما رو بر آورده کنند.

تفاوت تبلیغ با لوگو وی دیجیتال مارکتینگ و لوگوی شما

چون ما می‌خواهیم تبلیغمان برای ما افزایش فالوور در اینستاگرام بیاورد تا آنها از ما خرید کنند و پول را به جیب ما سرازیر کنند. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، پس حتما به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده‌اید. این روزها اینستاگرام بزرگترین رسانه برای نشان دادن محصولات و تبلیغات است. اگر به تاثیر معجزه آسای تبلیغ در اینستاگرام اعتقاد ندارید، بگذارید به شما خبر بدهم در همین لحظه که دست روی دست گذاشته‌اید، آدمها دارند در اینستاگرام پول پارو می‌کنند. ولی در نظر داشته باشید که برای تبلیغات در اینستاگرام و هزینه کردن برای آن باید خیلی هوشمند باشید. بهرحال بیزنس خرج دارد و آدم باید جایی خرج کند که سرمایه به او برگردد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد