آموزش آهن فروشی آموزش خرید و فروش آهن مرکزآهن | fooladiha

آموزش آهن فروشی آموزش خرید و فروش آهن مرکزآهن | fooladiha

یک موضوع خیلی مهم دیگر آن است که باید با نحوه معامله در این بازار آشنا باشید و رفتار با مشتری ها و تامین خرید آهن ربا کنندگان را بشناسید. خرید آهن آلات از بورس کالا اگر رقم پیشنهادی شما، بالاترین رقم باشد و برندۀ رقابت شوید، صورت حسابی برای شما از سمت کارگزاری ارسال خواهد شد و شما باید تا مهلت مقرر تسویۀ خود را انجام دهید. علاوه بر این قیمت روز آهن‌آلات در سایت عصرآهن موجود است و شما به‌راحتی می‌توانید به صورت لحظه‌ای از قیمت میلگرد، تیرآهن و سایر مقاطع فولادی اطلاع یابید. در مورد نحوه عرضه فولاد در بورس کالا، کارگزاری مربوطه تمامی مدارک را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما می‌توانید اطلاعات لازم را از آن‌ها دریافت کنید. بعنوان شخصی که بیشتر از ۱۰ سال هست که دارم به شرکت های تولیدی بازرگانی در حوزه صنعت فولاد مشاوره میدم، میخوام اثربخش ترین روش بازاریابی و فروش آهن آلات رو باهات به اشتراک بذارم. خرید محصولی مانند میلگرد که یکی از محصولات کلیدی و بسیار مهم در هر پروژه ساختمانی به حساب می آید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  • در صورت مغایرت کالای دریافتی با محصول سفارشی سریعا نسبت به تعویض آن اقدام‌کنید.
  • روش تولید این محصول از این جهت اهمیت دارد که در قیمت نهایی آن تاثیرگذار است.
  • علاوه بر این روند روبه‌رشد صنعت آهن و فولاد در سال‌های اخیر موجب تولید انواع مختلفی از فلزات و آلیاژهای مربوط به آهن و همچنین صادرات آن شده است.
  • اما به طور کلی فارغ از این که کدام شیوه را برای معامله برگزیده‌اید، تسویه‌ قراردادها به صورت نقدی یا اعتباری انجام می‌شود.

برای خرید مقاطع فولادی از بورس کالا می‌توانید از طریق مجموعۀ عصرآهن اقدام کنید. پیوان ثمره بیش از پنجاه سال فعالیت مستمر و اعتباری درخشان در زمینه‌ تأمین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی و تخته نراد است. سامانه فروش این شرکت بعد از مدتها فعالیت رسمی در بازار سنتی، برای رفاه و سهولت بیشتر مشتریان عزیز در سراسر کشور، خرید و فروش به صورت تلفنی و آنلاین را نیز فراهم کرد.

شمش فولادی چه انواعی دارد؟

مشکل دیگری که در این میان وجود دارد، این است که تمام تولیدکنندگان محصولات خود را در بورس عرضه نمی‌کنند. همین عرضه محدود و اندک و عدم توانایی برای مدیریت تقاضا می‌تواند که روی اختلاف قیمت مقاطع فولادی در این دو بازار اثرگذار باشد. پرکاربردترین بخش، همین جدول سایزبندی محصول است و به نحوی طراحی شده که کاربر به‌راحتی اطلاعات لازم را از آن برداشت می‌کند. در این کادر تمامی جزئیات مربوط به محصول مثل نام محصول، سایز، استاندار، قیمت، وزن و محل بارگیری ارائه شده است. نخستین نکته‌ای که برای خرید آهن از کارخانه بایدبدانید این است که خرید به این روش برای تناژهای پایین امکان‌پذیر نیست. هرچند خرید از کارخانه هزینه کمتری دارد ولی به دلیل محدودیت‌های موجود، امکان آن برای مشتریان عادی وجودنخواهدداشت.

۵- قیمت شمش

در صورت وجود هر گونه ابهامی در طول پروسه خرید با کارشناسان آهن پویا تماس بگیرید. تولیدکنندگان مقاطع فولادی محصولات خود را در این بازار ارائه می‌کنند و در نقش فروشنده ظاهر می‌شوند. افرادی که به آهن آلات نیاز دارند در مقام خریدار به بورس کالا مراجعه می‌کنند و خرید خود را انجام می‌دهند. تیرآهن، فولاد، میلگرد و به طور کلی آهن‌آلات به صورت مشخص و در چارچوبی معین در بورس کالا عرضه می‌شوند. وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) بر عرضه آهن آلات در بورس کالا نظارت دارد. در این شغل ریسک های زیادی وجود دارد که شما باید بپزیرید و از شکست ها هم آگاه باشید.

معرفی بازار آهن شورآباد

در راه اندازی آهن فروشی نیز همانند راه‌اندازی سایر مشاغل نیاز به دریافت مجوز است. اگر قصد دارید یک بنگاه آهن فروشی تاسیس کنید ولی سر رشته ای از این شغل ندارید، حتما در این دو قسمت ویدئو همراه ما باشید. در این ویدئوها مزایا ، معایب و ریسک هایی که قرار است در این شغل داشته باشید را مطرح می کنیم و 10 نکته که در ادامه کار می تواند به شما کمک کند را بیان خواهیم کرد. علاوه بر آن نکاتی را برای شناخت بازار فروش و همچنین بازار مناسب خرید مقاطع فولادی را به شما ارائه می کنیم. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مشتریان، خرید آهن‌آلات با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت است. شما با خرید آهن آلات از عصرآهن با سامانه مطمئن و معتبری روبه‌رو هستید که برای تمام چالش‌های شما در بازار آهن پاسخ‌گو است.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد