ادمین و پشتیبان پیج اینستاگرام علیرضا چوپانیان وظیفه ادمین اینستاگرام-علیرضا چوپانیان | admin-yab

یک دغدغه مهم برای افراد در اینستاگرام، جذب و افزایش فالوور، افزایش تعداد لایک و تعداد بازدید ها، که منجر به رشد پیج و درآمد بالا می شود. ربات اینستاگرام جای شما کسانی را که در حوزه و حرفه شما هستند و شما به آن ها علاقه دارید را فالو می کند. تولید محتوا کاربر پسند و جذاب در اینستاگرام با وجود رقبای زیادی که در کسب و کارتان دارید، کاری دشوار خواهد بود برای افرادی که با اصول و جزئیات آن آشنا نباشند. در نتیجه باید بتوانید خودتان را به جای مخاطب بگذارید و هم به تجربیات شخصی خود و هم به جستجو فراوان تکیه کنید. باید توجه داشته باشید که تولید محتوا اینستاگرام باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد به خصوص اگر تبلیغات اینفلوئنسری را در برنامه اینستاگرام خود داشته باشید. داشتن کیفیت بالا و روان بودن مطالب در پیج شما می‌تواند حس راحتی و قابل درک بودن موضوع را به مخاطبین القا کند.

مارکتینگ اتومیشن چیست؟ + اتوماسیون بازاریابی چه کاربردی در یک کسب و کار دارد؟

البته برخی از همین انتقادها هم باعث می شوند که شما بتوانید مجله خبری ادمین یاب تان را رشد بدهید. شاید با خودتان بگویید که این نکته آنقدر هم مهم نیست، اما برخی اوقات نظرات کاربران حتی تا جایی رویتان تاثیر می گذراند که ممکن است سرد شوید و نخواهید که ادامه دهید. برای همین یکی از وظایف تان این است که از کنار انتقادهای نادرست بگذرید و انتقادهای درست را به کار بگیرید. پس این نکته را هم جزئی از وظایف ادمین اینستاگرام بدانید و به آن عمل کنید. قبل از شروع هر کاری در اینستاگرام، ضروری است که جایگاه و بازار هدف کسب‌و‌کار خود را مشخص کنید؛ زیرا این جایگاه استراتژی محتوایی و رقبای شما را تعیین می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید لغو پاسخ

بیش از هر چیز دیگری، این نمونه کار باکیفیت است که عیار یک ادمین را مشخص می‌کند و کارفرما را مطمئن می‌سازد که می‌تواند روی مهارت ادمین حساب باز کند. در این صفحه آگهی‌های استخدام ادمین اینستاگرام در تمامی شهرها و استان‌های کشور قابل مشاهده هستند. ادمین اینستاگرام میتونه با توجه به نیاز کارفرما، مسوولیت‌های متفاوتی از جمله تولید محتوا هم داشته باشه.

  • اگر به عنوان ادمین اینستاگرام یک پیج معروف توانسته اید به یک موفقیت خاص برای مثال افزایش واقعی فالور، اینگیج کردن فالور ها با پیج،برندینگ و یا افزایش فروش دست یابید درنگ نکنید.
  • برای کار در زمینه ادمین تولید محتوا، فتوشاپ و پریمیر را یاد بگیرید.
  • یک روش دیگر برای کسب درآمد بیشتر در این زمینه، ارائه درخواست به پیج‌هایی است که فالوور واقعی زیادی دارند.
  • مرتب پست بگذارید و جواب کامنت ها و دایرکت ها را بدهید و از هشتگ های ترند و متناسب با کارتون استفاده کنید.
  • داشتن کیفیت بالا و روان بودن مطالب در پیج شما می‌تواند حس راحتی و قابل درک بودن موضوع را به مخاطبین القا کند.
  • این افراد نیازمند استخدام یک ادمین اینستاگرام هستند تا بتوانند اهداف و سیاست‌های پیج کاری آن‌ها را مدیریت کند .
گاهی اوقات کارفرمایی به پست شما میخوره که اصلا نمیتواند شما را درک کند. کارفرما شما باید این را بداند که شما نمیتوانید به صورت 24 ساعته آنلاین باشید. شما می توانید خیلی راحت ادمینی را استخدام کنید که به صورت غیرحضوری برای شما کار کند. مزایا این کار این است که در هزینه هایی که به صورت حضوری انجام می دهید صرفه جویی می کنید و به راحتی می توانید با تلفن همراه با ادمین خود در ارتباط باشید. مسلما کسی می تواند ادمین بهتری باشد که به طور کامل با اینستاگرام، قوانین و الگوریتم های آن آشنا باشد و از آنها در راستای رشد و پیشرفت پیج استفاده کند. دوره آموزشی می‌بینند و تحت نظارت استراتژیست محتوا برنامه های خود را پیش می‌برند.

http://dahua-cctv-kala.irفرض کنید یک پیج ماهانه 50 میلیون بودجه به تبلیغات اختصاص میدهد. یک ادمین تبلیغات از بودجه تبلیغاتی با توجه به رزومه خود بین 10 تا 30 درصد از مبلغ تبلیغات را به عنوان دستمزد میگیرد. 10 درصد از 50 میلیون چقدر میشود؟ بله درسته 5 میلیون تومان.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد