تبلیغات اینستاگرام پروموشن اینستاگرام گلد فالوور تبلیغات هدفمند شبکه های مجازی | admin-yab

همچنین در صورت دسترسی به افراد مشهور برای تبلیغ پیج خود از آنها کمک بگیرید البته دسترسی مستقیم به این افراد بسیار سخت است و هرکسی این امکان را ندارد. ولی یک راه آسان تر این است که می توان به پیج های معروف دیگر با پرداخت هزینه مشخصی، سفارش تبلیغ داد. در ادامه به دیگر امکانات مهم این شبکه اجتماعی محبوب که برای افزایش فالوور اینستاگرام حتما به آن ها نیاز خواهید داشت می پردازیم. جالب است بدانید که طبق آمارهای منتشر شده از هر 3 عضو فعال در اینستاگرام، 1 عضو اقدام به خرید از فروشگاه‌های اینستاگرامی می‌کند.

  • همانطور که تا الان متوجه شدید راه و روش‌های مختلفی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد.
  • به صورت کلی و با دید اجمالی می توان بیان نمود که برای موفقیت در بحث دیجیتال مارکتینگ، لازم است تا در بسترهای مجازی از گزینه تبلیغات استفاده نمود و تبلیغات در اینستاگرام از این دسته می باشد.
  • اینستاگرام این شانس را در اختیار پیج‌های بیزنسی قرار می‌دهد که پست‌های خودشان را تبلیغ کنند.
  • پلتفرم جریان که از زیرمجموعه‌های یکتانت است، رابطی است که به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را در اینستاگرام منتشر کنند.

کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. قدرت تصاویر محصولات همیشه در خریدهای اینترنتی تاثیر خود را نشان داده است و شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تصویرمحور، قدرت آن را چندبرابر می‌کند. ۶۷٪ کاربران در یک تحقیق گفته‌اند که تصاویر بیشتر از خواندن نظر دیگر مشتریان برروی تصمیم آنها برای خرید تاثیر گذاشته است. در اینستاگرام پیج‌های ورزشی، هنری، خبری و… بسیاری وجود دارند که به دلیل داشتن تعداد فالوورهای بسیار زیاد، محیط‌های تبلیغاتی مطلوبی محسوب می‌شوند. سامانه نمادین با شناسایی این پبج های برتر تبلیغات شما را به بهینه ترین شکل ممکن اجرا میکند.

تبلیغات در اینستاگرام​

مهم نیست که هدف شما از تبلیغ چیست، مهم این است که تبلیغ خود را به‌درستی انجام دهید تا بازدهی لازم را از آن بگیرید. بودجه پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرام بر مبنای تعداد فالوئر، زمینه فعالیت، تعداد بازدید و … متفاوت است. در ابتدا باید ببینید که آیا می‌خواهید تبلیغات گسترده داشته باشید یا به صورت گزینشی با کانال‌های مختلف محتوای خود را وایرال کنید. ببینید که چقدر از مردم با پیچ آن ها ارتباط میگیرند و چه بازخوردهایی به آن ها می دهد. یادتان باشد که خیلی از پیج‌ها به این خاطر که تبلیغات اینترنتی بیشتری داشته باشند، اقدام به خریداری کامنت می کنند که باز هم قابل تشخیص است. معرفی کردن کسب و کار شیوه‌ی‌های مختلفی دارد، اما مطمئن‌ترین راهی که ما برای معرفی کردن کسب و کارم خود به دیگران داریم، استفاده کردن از تبلیغات خوب است.

پنج قدم برای حضوری جدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

مثلاً دعوت به اقدام شما، مجله خبری ادمین یاب این باشد که کاربر وارد استوری شود، صفحه را بالا بکشد، وارد وب‌سایت‌تان شود، ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کند تا کد تخفیفی برایش از طریق ایمیل ارسال شود. یکی دیگر از موارد مهم که در بحث تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه کنید، این است که چه زمانی تبلیغات خود را قرار دهید. روش‌های مختلفی برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد که هر کدام بازدهی خاص خود را دارد.

مثلاً اگر موضوع پیج یا تبلیغ شما ورزشی است، طبیعتاً تبلیغ کردن در پیجی که محتوای آن روانشناسی است کار معقولی نیست. نوع دیگری از تبلیغات نیز وجود دارد که البته این تبلیغ به صورت مستقیم نیست و همه نمی‌توانند آن را ببینند. در این روش، صاحبان پیج‌ها با استفاده از اکانت اصلی یا اکانت‌های دیگر، به ارسال خودکار پیام، به دایرکت کاربران از طریق ربات‌ها اقدام می‌کنند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد