تبلیغات در اینستاگرام ، تعرفه تبلیغات اینستاگرام موبودید | admin-yab

در این بخش، تمام اصولی که برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام نیاز دارید را به شما می‌گوییم. وقتی که قرار باشد یک محتوای تبلیغاتی بسازید (فرقی نمی‌کند که پست باشد یا استوری)، باید یک سری اصول را در آن رعایت کنید. اما به طور خلاصه، تبلیغات اینفلوئنسری، یعنی از بلاگرهای پرطرفدار و تأثیرگذارِ اینستاگرام بخواهیم که برند/پیج/ محصول ما را به فالوورهای خود معرفی کنند. این یک سیستم برای اجرای تبلیغات هدفمند است، یعنی می‌توانید مخاطب را با توجه به علایقی که دارد هدف قرار دهید و تبلیغ خود را به او نشان دهید. اما در ایران کار نمی کند و اصلاً تبلیغات را به درستی به ایرانی‌ها نشان نمی‌دهد.

  • کارشناسان ما در وی دیجیتال مارکتینگ بهترین مشاوره و راهنمایی را در انتخاب مخاطبین و اجرای یک کمپین عالی در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • پس از انتخاب متن، به فکر عکس‌های مناسب و جذاب برای تبلیغتان باشید.
  • بعد از اینکه این موارد مشخص و بررسی شد به راحتی می توانید انتخاب کنید.
  • برای همین هم هست که اینستاگرام تبدیل به یکی از بهترین بسترهای تبلیغات تبدیل شده است.

علاوه بر تبلیغات باید سعی کنید از مطالب مفید و آموزنده نیز در پیج خود استفاده کنید تا جذابیت پیجتان افزایش یابد و تعداد فالوورهایتان بیشتر شود. برای دریافت مشاوره اختصاصی و طراحی کمپین تبلیغاتی برای پیج خود با ما در ارتباط باشید. دیسکاور به شما کمک می‌کند به‌سرعت پیج مناسب خود را انتخاب کنید و کمپین تبلیغات در اینستاگرام خود را بسازید. تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت “تعرفه‌ای” و “بازدیدی” و در قالب پست و استوری انجام می‌شود. در برخی از صفحات با توجه به محتوای به اشتراک گذاشته شده یا نام صفحه پراکندگی جمعیتی مخاطبین متعلق به برخی مناطق خاص است.

تعداد فالوور:

معمولاً مجله خبری ادمین یاب تبلیغ‌دهنده نیز بر روی عکس، تگ می‌شود تا تبلیغ، بازدهی بیشتری داشته باشد. در این روش مخاطبان خود را بر اساس اطلاعاتی نظیر سن، جنسیت و زبان محدود کنید. همچنین شما می توانید مخاطبان خود را با هدف گیری یا حذف گزینه های جمعیت شناسی مثل تحصیلات، توانایی مالی، رویدادهای زندگی، والدین، سیاست و شغل اصلاح کنید.

آموزش رجیستری

این سرویس امکان انواع تبلیغات در اینستاگرام اعم از تبلیغات بازدیدی، تعرفه‌ای و اینفلوئنسری را برای شما ایجاد می‌کند. کافیست در پنل جریان به صورت رایگان ثبت‌نام کنید و کمپین خود را راه‌اندازی کنید. کمپین‌های تبلیغات در اینستاگرام جریان را می‌توانید به صورت محتوای آماده توسط خودتان یا محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسر راه‌اندازی کنید. برای اینکه بتوانید در اینستاگرام محصولات یا خدمات خود را بفروشید در مرحله اول به افزایش فالوور در اینستاگرام نیاز دارید. چون زمانی که فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کنند، احتمال اینکه مشتری شما شوند بیشتر می‌شود.

اینفلوئنسر مارکتینگ BANNAER ID

پس از این می‌توانید با خیالی آسوده، طراحی کمپینتان را به ما بسپارید. برای این منظور، کار سختی در پیش نداریم؛ زیرا به‌سراغ امکانات بیزینس فیسبوک می‌رویم و سپس با دانش و امکاناتی که در اختیار داریم، تبلیغات شما را در کمتر از 10 دقیقه به نمایش می‌گذاریم. طبق تحقیقات انجام‌شده، میزان بازخورد به تبلیغات استوری تا حدود زیادی بیشتر از پست‌های فید یا سایر روش‌هاست. درواقع ممکن است پست‌های منتشرشده به‌خوبی در معرض دید مخاطبان قرار نگیرند با به دلیل طولانی بودن، کمتر مورد استقبال قرار بگیرند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد