خرید میز تلویزیون جدید قیمت انواع مدل میز تی وی شیک چوبیکانو-سیب چوب

میز تلویزیون دیواری سفید نیز گونه ای جدید بوده که در میان تم های دیگر رنگی به دلیل رنگ خنثی، به خوبی با دکور، وسایل، رنگ اتاق و … سازگار میشود. میز تلویزیون یکی از وسایلی است که در همه ی خانه ها دیده می شود و جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی است که باید دقت لازم را در خرید آن داشته باشید . میز های تلویزیون در مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند و هر روز نیز مدل های جدید در حال طراحی و تولید می باشند . وقتی برای تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان اقدام می کنید یکی از مهم ترین وسایلی که نقش اساسی در تغییر دکوراسیون ایجاد می کند میز ال سی دی است ، با خرید یک میز تلویزیون جدید تغییر اساسی در دکوراسیون منزل ایجاد خواهد شد .

قیمت میز تلویزیون دیواری مدل DLF62L

فروشگاه اینترنتی خانه شما کامل ترین مرجع تخصصی لوازم خانگی به خصوص میز تلویزیون ارزان می باشد که توانسته میز تلویزیون ها را تولید و با توزیع مستقیم بدون واسطه درب خانه تحویل شما عزیزان دهد. میز تلویزیون مدرن دارای ویژگی هایی مانند مینیمال و ساده بودن است. ساختار این میز های مدرن بسیار ساده و در اکثر اوقات مستطیلی شکل هستند. این مدل میز تلویزیون ها طبقه و کشو کوچکی نیز برای نگهداری وسایل صوتی، تصویری دارند. جنس مورد استفاده در میز تلویزیونهای جدید اکثرا از ام دی اف بوده که به شکل وکیوم و یا برش خورده مونتاژ و تولید میگردد. از جدیدترین مدلهای روز بازار جهان بوده که البته تنوع زیادی ندارند.

  • این میزها معمولا ارتفاع کم و طول زیادی دارند و شما باید با توجه به اینچ تلویزیون خود میزی را خریداری کنید که از نظر اندازه برای آن مناسب باشد.
  • این میز تلویزیون طراحی خاص و زیبایی دارد که می تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل شما ببخشد.
  • این افزایش قیمت به نوع کشوها و تعداد درب های میزتلویزیون هم بستگی دارد.
  • این مدل ها برای دکوراسیون های کلاسیک مناسبند و از متریال های مختلفی مانند چوب و ام دی اف ساخته می شوند .
  • برای مکان های کوچک می توانید از میز تلویزیون دیواری استفاده کنید که جای کمتری را اشغال می کند.

همانطور که در تصویر نیز می بنیید این بخش با استفاده از یک قطعه ی مربعی با قفسه مستطیلی کوچک سفید رنگ بصورت یکپارچه نصب می شود. این کار دو قفسه دیگر به رنگ سفید و قهوه ای دارد که می توانید آنها را بصورت پله ای و یا زیگزاگی بر روی دیوار اتاق خود نصب کنید. میز های تی وی در دو سبک میز تلویزیون مدرن و میز تلویزیون کلاسیک(سلطنتی) در بازارها وجود دارند که روز به روز تغییرات قابل توجهی در طرح و مدل های میز تی وی های جدید ایجاد می شود. نکته قابل توجه در هنگام خرید یک میز تلویزیون جدید آن است که خریداران متناسب با سبک دکوراسیون داخلی خود از میز تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

اگر منزل بزرگی دارید می توانید یک میز پایه دار و یا میز تلویزیون کمدی سفارش دهید . در این میز می توان در سایز های مختلف قفسه ها و باکس هایی ایجاد کرد و در این باکس ها کتاب، اشیاء تزئینی و وسایل دکوری قرار داد. درنظرگرفتن سوراخ‌های کافی برای عبوردادن کابل‌ها هم امکان برقراری اتصالات لازم بین انواع دستگاه‌ها مثل گیرنده‌های دیجیتال را به شما می‌دهد و هم زیبایی ظاهری و نظم این قسمت از فضا را حفظ می‌کند. همان ورق ام دی اف است که یک طرف آن روکش ملامینه شده و در سطح نمای کار بجای ملامینه از روکش پلکسی گلاس استتفاده میشود. روکش پلکسی گلاس(شیشه‌ای) بسیار براق و زیباست ولی در مقابل خط و خش مقاومت کمتری دارد.

شما می توانید از میز تلویزیون هایگلاس اورانوس در کنار مبل های راحتی و حتی کلاسیک استفاده کنید و از زیبایی آن بهره‌مند شوید. برای این میز تلویزیون چند فضای جانبی نیز در نظر گرفته شده است که باعث.. 1.میز تلویزیون الدورا یک میز بسیار زیبا و جذاب از میان میز های تلویزیون مدرن است. در وسط این میز طبقه هایی برای نگهداری وسایل مختلف طراحی شده است. پایه های این میز به صورت پلکانی طراحی شده‌اند و زیبایی و جذابیت این میز را بیشتر میکنند. 1.میز تلویزیون پادینا از مدل های جدید و لوکس است که برای تم های دکوراسیون کلاسیک و نیمه کلاسیک قابل استفاده است.

خرید میز تلویزیون جدید قیمت انواع مدل میز تی وی شیک چوبیکانو-سیب چوب

طرح هایی که روی این میز تلویزیون وجود دارد زیبایی و جلوه ی آن را بیشتر می کند و به شما یک دکوراسیون چشم گیر هدیه می دهد. بهتر است از این مدل میز تلویزیون ها در دکوراسیون های مدرن استفاده شود. میز تلویزیون آینه ای یا میز تلویزیون شیشه ای ظاهر خاصی دارد. این مدل میز تی وها جزو میز تلویزیون های مدرن به حساب می آیند.

سوالات متداول میز تلویزیون

میز تلویزیون در مدلهای مختلفی سالیان سال است که میهمان خانه‌های ما شده و از گذشته تا بحال هم تغییرات زیادی داشته ‌است. از مدلهای اولیه با ارتفاع زیاد و عرض کم گرفته تا انواع مدل میز تلویزیون جدید امروزی با ارتفاع کم و عرض زیادتر نسبت به نمونه‌های قدیمی آن. اگر قصد تهیه و خرید میز زیر تلویزیونی را دارید و بین این همه مدلهای متفاوت دودل هستید مطالعه موارد زیر کمک زیادی به شما خواهد کرد. این نوع میز تلویزیون، دارای دو مدل صاف و براق و یا مات هستند که بر اساس علاقه خود می‌توانید مدل دخواهتان را خریداری کنید. درواقع هایگلاس، نوعی روکش برای میزهای ام دی اف و یا چوبی به حساب می آید که باعث می‌شود سطح میز تلویزیون جلوه زیباتری به خود بگیرد و زیبایی اش دو چندان شود. میز تلویزیون سلطنتی، میز تلویزیون کلاسیک دیواری و میز تلویزیون ام دی اف کلاسیک از انواع میز تلویزیون های کلاسیک به شمار می‌روند.

برای دیدن جدیدترین مدل های میز تلویزیون می توانید به سایت اینترنتی دی ایران مراجعه کنید و مدل های جدید و بروز را به صورت آنلاین مشاهده نمایید و اقدام به خرید قیمت میز تلویزیون بزرگ نمایید . در میان رنگهای جدید محصولات انواع میز تلویزیون سفید بسیار پرطرفدار و پرفروش است و با هر دکوراسیونی ست میشود. مهم‌ترین مشخصه میزهای ال سی دی کلاسیک، استفاده از چوب‌های مرغوب و گران‌قیمت در بدنه آنها است.

معمولا میزهای کلاسیک به دلیل استفاده از چوب، از طیف رنگ قهوه‌ای استفاده می‌کنند؛ اما درمدل میز lcd مدرن محدودیتی در رنگ میز وجود ندارد. 2- هنگام خرید میز تلویزیون دیواری به فضایی که برای قراردادن سایر تجهیزات مرتبط با تلویزیون – مثل گیرنده‌ی دیجیتال یا مودم – نیاز دارید توجه کنید و مطمئن شوید فضای کافی برای این دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است. میز تلویزیون مدرن یکی از اجزای اصلی دکوراسیون های مدرن و امروزی است .

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد