خرید موس ماوس گیمینگ با بهترین قیمت اگزو گیم-اصیل بخرید

به عنوان مثال، اگر تعداد زیادی تیراندازی اول شخص بازی می‌کنید، حفظ وزن ماوس به حداقل مطلق با تعداد دکمه‌های کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است. این موس با وزن کمتر از 90 گرم، یکی از سبک‌ترین موس های گیمینگ موجود است که برای بازی کردن در ساعات طولانی گزینه‌ای عالی است. سنسور نوری دارای حداکثر DPI است که به شما امکان می‌دهد در هر نوع سبک بازی موفق عمل کنید. از مشخصات فنی این موس میتوان به سنسور Pixart PMW-3360 و DPI و وزن 58 گرمی اشاره داشت که با قیمت 78 دلار در آمازون به فروش می رسد.

26 مدل از بهترین ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی بازار【2022】-اصیل بخرید

این محصول دارای ابعاد تقریبی 12×5×3 سانتی‌متر و وزن 71 گرم بوده و برای ایمنی بدنه آن از حاشیه لاستیکی استفاده شده است. انتخاب و خرید موس گیمینگ در هر رده قیمتی می‌تواند سخت باشد چرا که تنوع گسترده‌ای از محصولات را در بازار مشاهده می‌کنیم. سعی شده در این مقاله بهترین انتخاب‌ در رده‌های قیمتی مختلف را نشان دهیم و موس‌های گیمینگ با ارزش خرید بالا را به شما معرفی کنیم.

اما اگر بدانید به چه نوع ماشین لباسشویی نیاز دارید، قطعاً می توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنید. برای خرید محصول مناسب، ابتدا باید برخی از ویژگی های ماشین لباسشویی خود را بشناسید. برای این منظور، در ادامه راهنمای خرید ماشین لباسشویی را به شما ارائه می دهیم. ماشین لباسشویی بست یکی از جدیدترین اقلام گروه انتخاب BWD-7122 با ظرفیت 7 کیلوگرم ساخته و روانه بازار شد. 15 برنامه اصلی شستشو در این دستگاه وجود دارد که می‌توانید با استفاده از پنل جلویی یکی از آنها را انتخاب کنید. ماشین لباسشویی GWM-K613 با ظرفیت 6 کیلوگرم یکی از تولیدات باکیفیت شرکت جی پلاس است.

اگر از محصول به‌درستی استفاده کنید و آسیبی به موتور و بدنه آن وارد نکنید معمولا بین 10 الی 20 سال بدون مشکل کار می‌کند. این موضوع تاثیر مستقیم به برند و کیفیت ماشین لباسشویی مد نظرتان دارد. بسته به مدل ماشین لباسشویی از این برند، نظر مشتریان متفاوت بوده است. برخی از خریداران از خرید خود پشیمان بودند و از خرابی برخی قطعات ماشین می‌گفتند اما دیگران از خریدشان بسیار راضی بودند و از کم‌سروصدا بودن، مصرف کم انرژی، فناوری‌های به‌روز و ظاهر شیک آن رضایت داشتند.

محصولات این شرکت در کشور کره ساخته می‌شود و طراحی و ساخت آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته مانند اینورتر هوشمند استفاده می‌شود. شاید طراحان می خواستند جمعی از بهترین گزینه ها را در یک گزینه به مشتری تقدیم کنند. صدای بسیار کمی دارد، صدای کم یکی از ملاک های مهم برای انتخاب بهترین لباسشویی ایرانی است.

این موس گیمینگ بسیار خوش دست بوده و همان حس G502 که با آن آشنایی داریم را به ما منتقل می‌کند. ۱۱ دکمه قابل برنامه‌ریزی در این موس جای گرفته است که امکان شخصی سازی گسترده‌ای از طریق نرم‌‌ افزار را به ما می‌دهد. شاید تنها ایراد در این موس وزن ۱۲۱ گرمی آن باشد که با اضافه شدن وزنه‌ها به ۱۳۹ گرم خواهد رسید. این موس در محدوده قیمت ۱ تا ۱.۵ میلیون رقیب مستقیم موس لاجیتک G203 Lightsync است که پیش‌تر به آن اشاره کردیم.

ماوس گیمینگ ردراگون مدل Lonewolf 2 M721-PRO

دنیای بازی‌های ویدیویی آن‌قدر جذاب است که وقتی مشغول آن‌ها می‌شوید، بعید است زمان را از دست ندهید. پس ماوسی را انتخاب کنید که در دست گرفتن آن راحت باشد و در طولانی مدت باعث ایجاد احساس درد و خستگی در دستان شما نشود. به دلیل حذف سیم در این لوازم، باید برای تامین انرژی موس از باتری‌ها استفاده کرد که طول عمر مشخصی دارند. هم‌چنین این موس‌ها سرعت بالاتری هم دارند، با این وجود تاخیر در ارسال فرمان هم‌چنان در این مدل‌ها هم دیده می‌شود.

اگر یک ماوس گیمینگ با کیفیت و راحت با قیمت مقرون به صرفه می خواهید، ماوس مخصوص بازی کورسیر مدل M65 PRO RGB بهترین انتخاب برای شماست. این ماوس وزن سبکی دارد و برای جلسات طولانی یا بازی بسیار عالی است. این موس یک وسیله جانبی عالی هم برای بهره وری و هم برای بازی می باشد.

بهترین موس گیمینگ تا 1 میلیون

16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی برای این محصول در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا و با قیمت مناسب هستید اصلا تردید نکنید. ماشین لباسشویی آریستون مدل NLM SC با ظرفیت 9 کیلو برای خانواده‌های پر جمعیت و افرادی که قصد شستشوی تکه‌های بزرگ از البسه و همچنین پرده و پتو را در خانه دارند. این مدل از ماشین لباسشویی آریستون با موتور قدرتمند 1400 دور در دقیقه دارای 15 برنامه متنوع و ضروری برای شستشو می‌باشد. آریستون تا سالها نامی آشنا در تولید وسایل گرمایشی از جمله پکیج بوده است. این شرکت با کمک گرفتن از سالها تجربه خود در این زمینه شروع به تولید انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، فر، ماشین ظرفشویی، هود و … کرد.

ویژگی‌های کلی مهم در انتخاب ماشین لباسشویی

وجود 12 سوئیچ عملا این موس را به یک گوش قدرتمند و سنگین تبدیل نموده است که از دید پلازا تنها برای بازی های MMO مناسب می باشد. یکی دیگر از شاهکار های صنعت موس که توانسته رتبه دوم را در لیست 15 عددی بهترین و سریع ترین ماوس های مناسب بازی بدست اورد. این موس در بخش سنسور از Logitech Hero 16K استفاده نموده در کنار DPI ، وزن 130 گرمی و کابل حرفه ای از نوع A میتواند بسیاری از نیاز های شما در زمینه یک موس حرفه ای برای بازی را به ارمغان برساند.

  • اگر موس را به جلو، عقب، چپ و راست در حرکات کوتاه و سریع حرکت دهید، این وزن ماوس خواهد بود که تعیین می‌کند، موس شما چقدر قادر به کنترل و ردیابی خواهد بود.
  • در نظر داشته باشید که یک موس گیمینگ خوب لزوماً شما را ماهرتر نمی‌کند، اما به شما فرصتی برای درخشش و بازی بهتر می‌دهد.
  • این موس لاجیتک از سنسور Hero همراه با CPI استفاده می‌کند و بهره‌وری بالای محصولات Logitech نیز روی آن کار شده است.
  • این موس با یک باطری بسیار پرقدرت کار میکند و در دو رنگ مسی و نقره‌ای عرضه میشود.
  • بعدها قیمت این موس به 17 میلیون دلار رسید و از آن زمان تاکنون از آن به‌عنوان یکی از محصولات گران‌قیمت در لیست انتخاب خریداران قرار دارد.

یکی دیگر از نکاتی که می بایست در هنگام خرید ماشین لباس شویی به آن توجه کنید، سرعت و چرخش موتور می باشد. هرچقدر سرعت چرخش بیشتر باشد، راحت تر آب لباس ها گرفته می شود و در نتیجه موجب زود خشک شدن آن ها می گردد. لازم به ذکر است که مدت زمانی که طول می کشد لباس شما خشک شود، به جنس آن هم نیز بستگی دارد.

این مدل دارای لوله ورودی آب سرد و گرم است و رتبه انرژی آن +A و همچنین دارای ۱۶ برنامه شستشو می‌باشد. این قابلیت به معنای آن نیست که می‌تواند جایگزین اتو باشد اما تا حد زیادی می‌تواند از چروکی بیش از حد جلوگیری کند. به این گونه که در هنگام شستشو چروک‌های ایجاد شده را از بین می‌برد و لباس را در یک حد صاف‌تر از حالت معمولی تحویل می‌دهد. درست است که هرچقدر میزان ظرفیت لباسشویی بیشتر باشد کارایی هم می‌تواند بیشتر باشد اما این مقدار نباید به حدی برسد که غیر قابل استفاده باشد. دارای برنامه زمانبندی شستشو با تاخیر است (قابلیت تنظیم زمان شستشو در آینده).

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84401

خرید موس ماوس گیمینگ با بهترین قیمت اگزو گیم-اصیل بخرید

طراحی زیبا و شبکه‌ای این موس مخصوص بازی باعث کاهش بسیار زیاد وزن آن شده است. اما این وزن کم ۵۳ گرمی موس چیزی از دوام و استحکام آن کم نکرده بلکه موجب کمتر شدن خستگی مچ دست کاربر می‌شود. ما در این راهنمای خرید موس گیمینگ سعی کردیم موس‌های بازی ارزان و گران‌قیمت را برای شما معرفی کنیم تا از میان بهترین مارک‌های موس گیمینگ محصول موردنظر خود را انتخاب کنید.

در این مدل ماشین لباس شویی از فناوری شست و شوی سریع و حباب ساز استفاده شده است. بهترین گزینه تنظیم پایه های ماشین لباسشویی است .اما در زمان خرید میتوانید به سراغ مدلهای جدید با موتور دایرکت درایو بروید که ارزش بسیار کمتری دارند. در مورد قیمت ماشین لباس شویی نمی توان عدد دقیقی را ارائه داد زیرا هر دستگاه متناسب با نوع عملکردی که دارد، قیمت آن نیز متغیر می باشد. برای این که قیمت حدودی ماشین لباس شویی دستتان بیاید، ابتدا میزان توقع و انتظاراتی که از یک ماشین لباس شویی دارید را در نظر بگیرید. ویژگی کنترل ولتاژ یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می باشد زیرا این ویژگی از ماشین لباس شویی در برابر قطع برق ناگهانی و افت ولتاژ محافظت می کند.

سنسور این موس یک سنسور اپتیکال +RAZER FOCUS است؛ این سنسور دقتی 99.6 درصدی دارد و به صورت هوشمند می تواند خود را در سطوح مختلف کالیبره کند تا در هر شرایطی بتوانید از آن استفاده asilbekharid.com کنید. هنگامی که به دنبال بهترین موس گیمینگ برای انجام بازی های جذاب هستید، تطبیق پذیری آن با نوع بازی بسیار مهم است. هرچه تعداد دکمه‌های بیشتری داشته باشید، می‌توانید تعداد بیشتری را به ماکروها، کلیدهای فشار به صحبت برای Discord و سایر اقدامات حیاتی اختصاص دهید.

معمولاً دستگاه‌های موجود در بازار سرعت 1200 الی 1600 دور دقیقه دارند. لازم به ذکر است هر چه این میزان بیشتر باشد، هزینه و سر و صدای دستگاه شما افزایش می‌یابد. LG WM3488HW یک ماشین لباسشویی و خشک کن همه در یک است که لباس های شما را از کثیف شدن تمیز می کند – سپس خشک می کند. این فضا 2.3 فوت مکعب فضا ، گزینه های زیادی برای چرخه و عملکرد قابل اعتماد ارائه می دهد و آن را به گزینه ای مناسب برای هر فضا یا خانوار تبدیل کرده است.

– تکان زیاد در زمان خشک کردن لباس

کلیک چپ و راست، چرخ قابل کلیک، دکمه DPI و دو دکمه اضافی در کناره‌های بدنه. اما برخی از بهترین ماوس های گیمینگ جهان این قابلیت‌ها را چند مرحله ارتقاء می‌دهند. برخی از مردم مدل‌هایی که به عنوان بهترین ماوس گیمینگ تسکو یا برندهای معتبر دیگر در نظر گرفته می‌شوند را با اسم موس MOBA یا MMO می‌شناسند. شاخصه‌ی اصلی این موس‌ها، وجود دکمه‌های فابل برنامه ریزی زیادی است که در آن‌ها وجود دارد.

ماوس گیمینگ بی‌ سیم لاجیتک Logitech G604

در جدول زیر چند مدل از بهترین ماشین لباسشویی های اسنوا را معرفی کرده ایم . از زمان تولید ماشین های لباسشویی اولیه ، مارک های مختلفی اقدام به تولید لباسشویی های خانگی کرده اند تا لقب بهترین برند ماشین لباسشویی را از آن خود کنند .اما خیلی از آن ها موفق نبودند . از بهترین مارک های لباسشویی که در بازار موجودند تعدادی را جمع آوری کرده ایم تا مورد بررسی قرار دهیم و مدل های برتر آن را نیز به شما معرفی کنیم .

  • این نوع مخازن بسیار بادوام هستند، نیاز به تعویض کمتری دارند و لباس ها را بهتر می شوید.
  • به این گونه که در هنگام شستشو چروک‌های ایجاد شده را از بین می‌برد و لباس را در یک حد صاف‌تر از حالت معمولی تحویل می‌دهد.
  • در سایت آپارات هم فیلم‌هایی از محصولات ایکس‌ ویژن پیدا می‌شود.
  • سامسونگ جز برندهای خارجی است که از طرف‌داران زیادی برخوردار است.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد