راهنمای جامع تبلیغات در اینستاگرام + متن و هزینه تبلیغ اینستاگرام نوین | admin-yab

در واقع این ویژگی بیان می کند که میزان بازدهی و درصد فعالیت کاربران در صفحه مورد نظر برای تبلیغ چه میزان است . در مجموعه ما تلاش بر این است تا صفحه هایی که از حداقل انگیجمنت قابل قبول برای تبلیغ برخوردار هستند استفاده شود. این رسانه‌ها شامل پیج‌های پر مخاطب ، پیج‌های متناسب با کسب و کار و اینفلوئنسرها هستند که به طور کامل در این مقاله به آن‌ها پرداختیم. اگرچه که تبلیغات به هر روشی می¬تواند در این نرم افزار صورت بگیرد اما این بدان معنا نیست که تمامی تبلیغات آن موثر واقع شوند. آن نوع تبلیغات در اینستاگرام موثر هستند و به نتیجه‌ی مطلوب میرسند که طبق چهارچوب و قوانین اصولی این اپلیکیشن و هنجارهای دنیای بازاریابی پیش برود.

  • این رسانه‌ها شامل پیج‌های پر مخاطب ، پیج‌های متناسب با کسب و کار و اینفلوئنسرها هستند که به طور کامل در این مقاله به آن‌ها پرداختیم.
  • یک معیار مهم دیگر برای پیدا کردن بهترین پیج تبلیغاتی در اینستاگرام، تعداد دفعاتی است که آن پیج در روز تبلیغ می‌رود.
  • کارشناسان هم سایت درخواست شما را بررسی خواهند کرد و با شما تماس خواهند گرفت.برای درخواست خدمات و توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی شماره خود را ثبت نمایید.
  • دو روش بالا روش‌هایی بودند که می‌توانید پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام را با آنها شناسایی کنید.
  • با رشد مخاطبین هم تعداد لایک و کامنت‌های محتواهای تولید شده شما افزایش پیدا می‌کند و در نهایت باعث دیده‌شدن هر چه بهتر تجارت شما خواهد شد.

به جای پیدا کردن مجله خبری ادمین یاب هایی با تبلیغات ارزان، به دنبال پربازده ترین پیج باشید. سیلی از مخاطبان و طرفداران وی به صفحه شما هجوم می‌آورند که مشتاقند مسیر او را دنبال کنند؛ لباس هایی شبیه او بپوشند؛ رنگ موی او را داشته باشند؛ دیزاین خانه ی خود را شبیه او بچینند؛ وَ وَ وَ. در کل هر موردی که نیاز هست شما نسبت به آن شناخت داشته باشید را برای اداره ی یک پیج کاری را باید آموزش ببینید. اما قبل از اینکه ادامه بدهیم، از شما می‌خواهیم حتماً ویدیوی زیر را تماشا کنید تا هزینه‌های شما به هدر نرود و مطمئن شوید می‌توانید از تبلیغات خودتان نتیجه بگیرید.

روش دوم: تبلیغات ویدیویی

بدین ترتیب هر شخصی که این هشتگ را در قسمت جستجو سرچ کند، تمام پست‌هایی که این کلمه کلیدی زیر آن نوشته شده برای وی لیست شده و او به راحتی میتواند تمامی پست‌های مربوط به آن هشتگ را در یک صفحه منسجم ملاحظه کند. هشتگ درواقع همان کلمات کلیدی یا برچسب است با این تفاوت که این‌ها در سایت‌ها و وبلاگ‌ها استفاده شده اما هشتگ مخصوص کلیه شبکه‌های مجازی‌ست. این نوع تبلیغات در اینستاگرام معمولا برای کسانی مورد استفاده می شود که می خواهند محصول خود را معرفی کنند یا دوست دارند که فالوورها از سایت آن ها دیدن کنند. لازم به ذکر است که این تبلیغ به صورت 24 ساعته به صورت بنر در استوری قرار می گیرد. اگر کاری را به تازگی آغاز کرده اید مطمئنا به تبلیغات در اینستاگرام نیز فکر می کنید. چون اینستاگرام در حال حاضر یکی از بزرگترین رسانه های تبلیغاتی دنیا محسوب می شود.

تعرفه و قیمت تبلیغات گسترده استوری در اینستاگرام و هزینه تبلیغات استوری اینستاگرام

برای تبلیغات اینستاگرام باید در نظر داشته باشید که دوست دارید مطلب شما چند هزارتا لایک بخورد. ممکن است از 2000 لایکی که یک پست می خورد فقط 1000 نفر آن را دید باشند که در این صورت 1000 فالوور از بین رفته است و نیمی از فالوورها تبلیغ شما را ندیده اند. در این صورت شرکت گلدفالوور می تواند با فالوورهای حقیقی به شما در تبلیغات کمک کند. در این بخش از بررسی تأثیر تبلیغات اینستاگرام بر رشد مشاغل قرار است به معرفی اشتباهاتی بپردازیم که هر کدام تأثیر زیادی در شکست کمپین تبلیغاتی و هدر دادن هزینه آن می‌شود. اینفلوئنسر به فردی گفته می‌شود که با توجه به اطلاعات، جایگاه، روابط و مخاطبینش می‌تواند در تصمیم گیری افراد تاثیر بگذارد.

همچنین شما می‌توانید بودجه تبلیغات خود را از یک میلیون تومان شروع کنید و تنظیمات کمپین خود را طوری انتخاب کنید که تبلیغ شما به افرادی نشان داده شود که قبلاً از صفحه شما بازدید کرده‌اند. در نتیجه تبلیغات اسپانسری اینستاگرام بسیار هدفمند خواهد بود و در صورت انتخاب صحیح مخاطبین هدف احتمال اینکه مخاطبین تبلیغ شما به مشتری‌های شما تبدیل شوند بسیار زیاد خواهد بود. کارشناسان ما در وی دیجیتال مارکتینگ بهترین مشاوره و راهنمایی را در انتخاب مخاطبین و اجرای یک کمپین عالی در اختیار شما قرار می‌دهند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد