قیمت تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام در ایران سال 1401 شرکت تبلیغاتی لاوان | admin-yab

دنیای امروز ما انسان‌ها در هر لحظه درحال پیشرفت و نوآوری‌ است و کشورهای مختلف از جای جای جهان سعی میکنند تا در این پیشرفت عقب نمانند و اصطلاحا حرفی برای گفتن داشته باشند. همین تلاش باعث شده تا هرلحظه برنامه‌های مختلفی در دنیا در حال گسترش باشد. این برنامه‌ها علاوه بر سربلندی کشور سازنده، زندگی افراد مختلف دنیا را نیز راحت‌تر میکنند و بسیاری از نیاز‌ها را پاسخگو هستند. معمولا بعد از تکمیل اطلاعات و پرداخت وجه حدود 24 تا 48 ساعت زمان لازم است تا کمپین ساخته و مورد تایید فیسبوک قرار بگیرد. از آبان 1395 اینجا رو راه‌اندازی کردم تا اندک دانش و تجربه‌ی خودم رو در زمینه بازاریابی دیجیتال، با شما و دیگران هم به اشتراک بذارم.

  • شما می‌توانید لیست تعرفه‌های بسیاری از پیج‌ها و اینفلوئنسرها را در جریان ببینید.
  • همانطور که اشاره شد، برندها می توانند با ایجاد یک پروفایل تجاری در اینستاگرام، نحوه برقراری ارتباط مشتریان با خود را انتخاب کنند.
  • این ربات‌ها به صورت اتوماتیک کار فالو را برای شما انجام می‌دهند و این امر منجر به افزایش بازدیدکنندگان پیجتان می‌شود.
  • کسب و کارهایی هستند که هر از چندگاهی، کمپین‌های تبلیغاتی را در اینستاگرام برگزار می‌کنند و معمولاً هزینه بالایی نیز برای آن پرداخت می‌کنند.
  • پیج بیزینسی فیس بوک را برای کارشناسان ما ارسال کرده تا روی فیسبوک شما درخواست ادمین تبلیغات فرستاده و تبلیغ را استارت بزنند.

عموما ایرانی ها از این روش برای تبلیغ کسب و کار یا محصول خود استفاده می‌کنند. مرحله بعدی متوجه شدن این است که بر اساس اهداف کسب و کار خودتان چه نوع کمپینی می‌توانید اجرا کنید. کمپین های متنوعی وجود دارند که می‌توانید برند خود را به کاربران معرفی نمائید.

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

برای 1 روز تبلیغ خود صرف می‌کند، محتوای باکیفیتی را ارائه ندهد؟ منظورم از محتوای باکیفیت، ویدیو یا عکسی است که به عنوان تبلیغ قرار داده می‌شود. بارها دیده‌ام که تصاویر بی‌کیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار داده‌اند. تبلیغات خود را از طریق صفحات پربازدید و دارای فالوور نسبتاً زیاد، نمایش می‌دهند. تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند مثل یک معجزه عمل کند، به‌شرطی که مواردی را در مورد آن بدانید و اجرا کنید. تبلیغات برای شما در صفحه های پرطرفدار اینستاگرام انجام میشود که دارای دنبال کننده های ایرانی هستند. تبلیغات به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه(ساعتی، ۲۴ ساعته) بر اساس درخواست شما و با استفاده از مجموعه پرسنل متخصص برای ارائه سرویس و پشتیبانی مشتری، نظارت و کنترل کمپین های تبلیغاتی شما صورت می گیرد.

نکات مهم در تولید محتوا پیج اینستاگرام

مجله خبری ادمین یاب راه دوم را انتخاب کرد و به این ترتیب با پست‌های تبلیغاتی یا اسپانسر هزینه خود را تامین می‌کند. از طرف دیگر با حجم عظیم رقابت در حال رشد در پلتفرم اینستاگرام، بسیاری از کاربران با از دست دادن فالوور در اینستاگرام دست و پنجه نرم می‌کنند. این افراد به جای توسل به طرح‌های ناامن مانند خرید فالوورهای جعلی، معمولاً به تبلیغات و تبلیغات پولی روی می‌آورند تا سریع‌تر به مخاطب ایده‌آل دست یابند. این تصمیم باعث شده تا از آن روز زمانی که در فید اینستاگرام اسکرول می‌کنید، با برخی پست‌های تبلیغاتی مواجه شوید.

خیر، هیچ‌کس حتی خود فیس‌بوک از میزان دقیق هزینه‌ها اطلاع ندارد. البته در انتهای گزارش نهایی و بعد از چک‌کردن بازخورد تبلیغ، میزان و نحوه هزینه بودجه شما بابت تبلیغات در اینستاگرام اعلام می‌شود. زمان شروع تبلیغات گسترده در اینستاگرام هم سایت پس از صدور پیش فاکتور و پرداخت وجه، 24 ساعت تا 48 ساعت می باشد. با ثبت شماره همراه‌تان با کارشناسان هم سایت مشاوره رایگان داشته باشید. این یکی از تأثیرگذارترین تکنیک‌های موفقیت در اینستاگرام است؛ درواقع با برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات، نظرسنجی‌ها و…، می‌توانید میزان تعامل و علاقه‌مندی مخاطبان را بالا ببرید. هیچ موفقیتی بدون تلاش پایدار نیست؛ لازم است که انرژی و وقت خود را برای دریافت نتیجه‌های بهتر صرف کنید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد