قیمت و خرید ایرواشر زیر سقفی مدل Smart ایمن تهویه-بتا تهویه

این دستگاه بر روی بام خانه ها و سقف های کاذب نصب می شود و برای تهویه هوا و رساندن آن به تمام فضا، به کانال کشی نیاز دارد. این نوع از ایرواشر در سه کلاس موجود می باشد و هزینه استفاده از آن تقریبا بیشتر از انواع دیگر است. مسلما یکی از مهم ‌ترین موضوعاتی که در زمان خرید با آن مواجه میشویم، قیمت ایرواشر است، بسیاری از افراد به دنبال شرایطی هستند که بتوانند یک هواساز با قیمت مناسب تهیه کنند. باید متذکر شد برای انجام چنین خریدی شما باید یک مرکز فروش معتبر را انتخاب کنید؛ مسلما چنین مراکزی قیمت را در رنج مناسب ‌تری انتخاب کرده‌اند.

در واقع با استفاده از دستگاه ایرواشر می توان در تمام فصول سال، رطوبت هوا را در حد شرکت برودت تهویه آسایش نسیم استاندارد تنظیم نمود. به ویژه در فصل زمستان که رطوبت هوا پایین می آید و این امر موجب تضعیف شدن سلامت و راحتی شما را در داخل خانه می شود و حتی ممکن است به اشیا نگهداری شده در محیط آسیب برساند. هواکش ایرواشر باید دارای استحکام، قدرت و راندمان بسیار بالایی باشد. علاوه بر این میزان صدای تولید شده توسط فن باید تا حد امکان پایین باشد، صدای پایین هواکش تعبیه شده در ایرواشر از ایجاد آلودگی صوتی در ساختمان جلوگیری می کند. ایرواشر سقفی قدرت بالایی برای تهویه هوا دارد و در مکان ها و فضاهای زیادی قابل نصب است.

  • امکان استفاده از این مدل سیستم تهویه مطبوع در مناطق شرجی و مکان هایی با رطوبت و گرمای نهان بالا مثل سالن های ورزشی وجود ندارد، به دلیل وجود رطوبت نسبی در سیستم آن مناسب برای استفاده در مناطق گرم و خشک می باشد.
  • این فیلتر ها از نوع فیلتر آلومینیومی قابل شستشو ، فیلترهای کیسه ای و در موارد خاص فیلترهای هپا و فیلتر نوع G4 یا فیلترهای دیگر که متناسب با شرایط محیطی و خود پروژه انتخاب می شود که بر قیمت ایرواشر صنعتی و آپارتمانی تاثیر مستقیم دارد.
  • در حال حاضر انواع دستگاه های ایرواشر صنعتی ، آپارتمانی و معمولی مدل های مختلف ایرواشر می باشند که در بازار وجود دارند.
  • در واقع این نوع دستگاه تهویه مطبوع با شست و شو و تمیز کردن هوا دمای فضا را به بهترین شکل تأمین می کند.
چرا که انواع سیستم های تهویه مطبوع با قیمت های متفاوت و کاربرد مختلف وجود دارند. در این نوشتار با موضوع خرید دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین در مورد اولین وسیله تهویه مطبوع صحبت کردیم. با اکتشاف برق، سیستم های تهویه مطبوع نیزز چهره جدیدی به خود گرفتند. امروزه انواع سیستم های تهویه مطبوع دیگر نه به عنوان یک وسیله لوکس و اشرافی، بلکه به عنوان یکی از تجهیزات استاندارد و ضروری ساختمان در اکثر خانه ها وجود دارد. دستگاه های تهویه مطبوع از جوانب مختلفی تاثیر زیادی در زندگی ما داشته اند.

خرید دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین

نکته اینکه لیست قیمت ایرواشر ۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ از قیمت ۸۰ تا ۳۸۰ میلیون تومان ارائه شده در جدول بالا، بر اساس الکتروموتورهای موتوژن با درجه حفاظتی IP54 و فن های ایرانی طرح نیکوترا است که فن ها هم از لحاظ استاتیکی و هم دینامیکی بالانس شده هستند. قیمت ایرواشر صنعتی بستگی به ظرفیت دستگاه، نوع موتور، استفاده از انواع فیلتر ها، نوع سیستم گرمایش و… دارد. ایرواشر های تهویه نوین ایرانیان با رعایت تمامی استاندارد های ذکر شده یکی از بهترین گزینه های موحود در بازار محصولات تهویه مطبوع می باشد.

لیست قیمت ایرواشر

قیمت و خرید ایرواشر زیر سقفی مدل Smart ایمن تهویه-بتا تهویه

نحوه کار فن به این صورت است که پس از جریان یافتن آب گرم در کویل ها ،فن هوای تازه و یا مخلوط با هوای برگشت را از روی لوله های داغ که در کویل قرار دارد عبور داده و بعد از افزایش دما آن را به درون ساختمان می فرستد. قطعاتی که در عملکرد دستگاه نقش بسزایی دارند و جز مهمترین قطعات این سیستم به حساب می آیند عبارتند از فیلتر ها ، پمپ ، افشانک ها و فن . که افشانکها وظیفه تزریق قطرات آبی که در مسیر هوا وجود دارند را به درون دستگاه دارند. در ادامه برای توضیحات بیشتری در خصوص قیمت و خرید ایرواشر ارائه می دهیم. در ابتدای امر به این بپردازیم که ایرواشر چیست و چگونه عملکردی دارد . ایرواشر سیستم سرمایشی و گرمایشی است که عملیات پاکسازی هوا و فیلتر کردن محل مورد نظر را انجام می دهد.

همچنین هواساز ایرواشر خانگی روبرو زن را می توان در اغلب شهرهای ایران که در فصل تابستان دارای آب و هوای خشک هستند استفاده کرد. استفاده از این نوع هواساز ایرواشر خانگی مانع از ایجاد افت فشار آب در سرویس بهداشتی یا حمام می شود. این نوع سیستم تهویه در حین عملکرد صدای بسیار پایینی دارد و باعث آلودگی در فضای مورد نظر نخواهد شد. ظرفیت دستگاه ایرواشر بر حسب CFM یا هر واحد دیگری تاثیر مستقیم بر قیمت ایرواشر آپارتمانی و صنعتی دارد. هر چه مقدار هوادهی (ظرفیت) دستگاه بیشتر باشد به تجهیزات بزرگتری نیاز بوده و قیمت آن بالاتر می رود. توصیه می شود که عمل برآورد دقیق نیاز یک ساختمان توسط مهندسان متخصص در این زمینه انجام گردد تا دستگاه با ظرفیت مناسب انتخاب شود.

ایرواشر می‌تواند در آب و هوایی که هوای آن بسیار خشک است، برای افزایش رطوبت فعالیت کند. هوای خشک می‌تواند برای افراد آزار دهنده باشد و هم چنین باعث خشکی پوست شده و ممکن است به اشیا نگهداری شده در محیط آسیب برساند. ایرواشر ذرات را از هوا پاک می‌کند و با تزریق رطوبت، سطح رطوبت برای افزایش آسایش، کنترل می‌کند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد