لیست قیمت درب آکاردئونی ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ حفاظ آکاردئونی-فورژ مدرن

محصولات تولیدی این تیم تولیدی شامل درب فلزی، حفاظ پنجره و بالکن، درب فلزی، نرده راه پله، حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی می باشد. در تولید محصولات از آخرین نسل تکنولوژی و روش های نوین استفاده شده است. در این تولیدی از بهترین و کارآزموده ترین افراد برای تولید محصولات با کیفیت استفاده می شود. درب فلزی حیاط که جز نمای خارجی ساختمان به حساب می آید، کاربردهای متفاوتی دارد. درب آهنی می تواند به داخل حیاط باز شود و یا اینکه با باز شدن درب فلزی، مستقیما به داخل منزل برویم. درب حیاط برای تمام افراد ساکن در ساختمان استفاده می شود در حالی که درب واحد مسکونی تنها به یک خانواده تعلق دارد.

در واقع درب انتخابی شما باید به‌قدری مستحکم باشد که از ورود نابه‌جای سارقین جلوگیری به عمل آورد. بهترین نوع رنگ این است که آنها را با موم مخصوص با رنگ مشکی مات و گرد طلایی با مخلوط کشنده که در برابر آب و رطوبت مقاوم است، آب بندی کنید. این درها اغلب بسیار سنگین و محکم هستند زیرا هنگام باز و بسته شدن فضای پارک زیادی را اشغال می کنند.

درب ویلایی مدل V1

هیچگونه برش اضافی، کنده کاری، صافکاری ، تراش و … موقع نصب حفاظ انجام نمی شود. زمان نصب درب ضد سرقت آکاردئونی بسیار کوتاه است زیرا سازه از قبل ساخته شده و آماده نصب است. حفاظ درب آکاردئونی با نام هایی مانند حفاظ درب کرکره ای، حفاظ درب کشویی، حفاظ درب ضد سرقت ریلی و ….

طرح های پرچ مخفی درب آکاردئونی به علت تعداد تسمه های عمودی بیشتر بهترین نوع حفاظ آکاردئونی است . حفاظ آکاردئونی یکی از پر طرفدارترین سازه های امنیتی بر روی درب ورودی منزل است. در طراحی و تولید این مدل درب آکاردئونی با افزایش تعداد لوزی ها به ۴ عدد افزایش امنیت درب های آکاردئونی بیشتر شد.

لیست قیمت درب آهنی درب فلزی ویلایی درب حیاط-فورژ مدرن

در این حالت درب دیگر حفاظی برای در اصلی نیست و خود به عنوان در اصلی نصب می‌شود. در زمان‌هایی هم که اهالی منزل یا شرکت حضور دارند، این محافظ جمع می‌شود و خود را از دید ساکنین پنهان می‌کند. علاوه بر این، جمع شدن این درها در زمانی که به آن‌ها نیازی نداریم، سهولت در رفت‌وآمد را به دنبال دارد و این درها را به موجوداتی بدون مزاحمت تبدیل می‌کند. این طور نیست؟ مورد مهم دیگر هم استحکام و نفوذناپذیری این درها در مقابل نوع ساده آن است.

چهار چوب درب اتاق چوبی

شرکت بزرگمهر تولید کننده برتر انواع درب فلزی حیاط، درب ورودی ساختمان و انواع درب فولادی ایمن و مستحکم می باشد. تنوع در تولیدات این مجموعه به قدری زیاد است که نظر هر خریداری را تامین می نماید. درب فلزی یا در آهنی مناسب ترین گزینه برای ورودی خانه ها، حیاط ها و ساختمان ها است.

درب فلزی

اگر به دنبال خرید آنلاین مطمئن هستید، این مجموعه یکی از بهترین هایی است که می توانید انتخاب کنید. این مجموعه در ساخت انواع درب آهنی از جمله درب آهنی سفید و درب آهنی مشکی و همچنین در عرضه این محصولات و پخش مستقیم درب آهنی در حجم بالا با بهترین قیمت سابقه طولانی دارد. پس از جوشکاری، تمام قسمت های درب آهنی حیاط اصفهان باید از عیوب و ناخالصی ها تمیز شود.

حفظ و نگهداری درب فلزی

به همین دلیل دروازه های فرفورژه و درب حیاط آهنگری حفاظ مارکت و تکنولوژی تولید آنها هزینه کمتری دارد. نکته‌ مهمی که در خصوص درب‌ فلزی ساختمان و ساخت مدل های درب حیاط می‌توان به آن اشاره کرد، تنوع در سبک طراحی درب فلزی لوکس است. برای مثال این درب‌ها در شکل‌های مختلفی مثل درب فلزی ریلی و درب معمولی طراحی می‌شوند. همچنین این در خرید درب فلزی آپارتمان یک نقطه‌ی قوت بسیار بزرگ وجود دارد و آن امکان طراحی آن‌ها به صورت درب اتوماتیک است.

اما گاهی اوقات در بین تمامی این درب ها محصول مورد نظر خریدار پیدا نمی شود چرا که ممکن است از لحاظ ابعاد و اندازه مناسب نباشند و یا اینکه طرح و مدل درب متناسب سلیقه خریدار نیست. یک درب فرفورژه گران‌تر از انواع دیگر است؛ اما به طور کلی ارزش سرمایه گذاری را دارد. با توجه به ذائقه و اولین توافق رنگ طعم از قبل انتخاب شده، رنگ مورد نظر را روی درب اسپری کرده و به مدت 20 دقیقه در فر با دمای 215 درجه سانتیگراد قرار می دهیم. بعد از 2 ساعت بعد از سرد شدن رنگ مرحله پتینه با درب فلزی و درب فرفورژه حیاط سازه سنتر شروع می شود که گل و یراق درب فرفورژه طلایی و برنزی است.

  • درب فلزی برش لیزری علاوه بر اینکه ظاهری زیبا دارد، قیمت مناسب تری در مقایسه با درب های آهنی طرح دار دارند.
  • این مجموعه در ساخت انواع درب آهنی از جمله درب آهنی سفید و درب آهنی مشکی و همچنین در عرضه این محصولات و پخش مستقیم درب آهنی در حجم بالا با بهترین قیمت سابقه طولانی دارد.
  • بر اساس این ویژگی می توانید رنگ دل‌خواه و متناسب با نمای ساختمان خود را سفارش دهید.

البته آهن فرفورژه انتخابی است که حسی قدیمی و کلاسیک هم به ساختمان می‌دهد. درب حیاط آهنی فرفورژه در بیشتر موارد رنگی سیاه و تیره دارد اگرچه در صورت تمایل می‌توانید آن را رنگ آمیزی کنید. مهم‌ترین خاصیت درب حیاط آهنی این است که مستحکم بوده و به راحتی خم یا فرسوده نمی‌شود و در نتیجه امنیت بالایی دارد. درب حیاط آهنی همچنین باید هر چند سال یکبار سنباده زده شود تا ظاهر خود را حفظ کند. عوامل موثر در قیمت انواع درب آهنی فاکتورهای بسیار گوناگون می باشند. از طرفی دربها از منظر اندازه و ارتفاع نیز با یکدیگر متفاوتند.

در هنگام خرید درب فلزی ورودی ساختمان مسکونی و ویلایی در اصفهان ممکن است با تفاوت قیمت روبه‌رو شوید که شما را دچار سردرگمی می ‌کند. اما خوب است بدانید که این تفاوت قیمت ها به دلیل تفاوت در بخش هایی از درب بوده که در هزینه های نهایی تأثیر می گذارد. در هنگام خرید درب فلزی ورودی ساختمان مسکونی و ویلایی در اصفهان توجه کردن به شرایط آب و هوایی محل سکونت و همچنین شکل و ساختار فضا اهمیت زیادی پیدا می ‌کند.

بر اساس این ویژگی می توانید رنگ مورد نظر درب آهنی حیاط ایمن سازی را متناسب با نمای ساختمان خود سفارش دهید. همچنین به لطف پوشش پودری الکترواستاتیک (در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد) دیگر نگران زنگ زدن درب در مناطقی با رطوبت بالا نباشید. درب های آهنی را می توان در ساختمان هایی با کاربری های مختلف اعم از اداری، تجاری، مسکونی و … شما می توانید با تماس با مشاوران متخصص درب آهنی حیاط دیجی صنعت از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. در زیر نمونه کارها و عکس طرح های قابل ساخت درب های ورودی حیاط را مشاهده نمایید.

درب پارکینگ لوکس سال ‌های طولانی است که تولید می ‌شود و بیشتر برای ساختمان های خاص کاربرد دارد. طراحان این درب ها از قطعات زیبایی برای جلوه دادن به درب پارکینگ استفاده می کنند. با استفاده از تکنولوژی ریخته گری و ترکیب قطعات مختلف در جزئیات این درب ها، طرح های خاص پدید می آید و در اغلب اوقات در ترکیب این درب ها رنگ طلایی وجود دارد. در این بخش قصد داریم تا به بررسی انواع درب پارکینگ از لحاظ طراحی بپردازیم، تا در هنگام انتخاب و خرید به شکل آگاهانه بتوانید بهترین طرح را متناسب با فضای خود انتخاب کنید.

انتخاب درب ایمن و مطمئن یکی از ساده ترین کارها تماس با شرکت های معتبر و شناخته شده است تا متخصصان مجرب شما را در خرید این گونه درب ها راهنمایی کنند. درب‌های آهنی حیاط و ویلا جزو محبوب‌ترین و متداول‌ترین درب‌هایی هستند که در ساخت سازه‌های مختلف استفاده می‌شوند. تولید درب پارکینگ آهنی این روزها بسیار افزایش پیدا کرده است.

انواع درب فلزی

ارتفاع معمول و ایده آل برای این نوع از حفاظ بین 80 تا 120 سانتی متر می باشد که با توجه به نیاز و سفارش مشتری قابل ارائه است. تراکم شاخه ها متنوع و متفاوت است که با توجه سفارش مشتریان متغییر می باشد. افراد حرفه ای می‌دانند که چگونه درب فرفورژه را به درستی جا داده و آنها را طوری نصب کنند که هیچ شکافی نداشته باشند.

  • پرداختن به بخش های مهم مانند استفاده مناسب از اشکال هندسی که با ظرافت بسیار بالا با گل ها و گلبرگ ها پوشیده شده اند در وسط بیشتر دربهای فرفورژه خود نمائی میکند.
  • درب حیاط 3 لنگه میتواند به دو صورت باز شود، حالت اول یک لنگه جدا و دو لنگه متصل به یکدیگر به دو جهت حرکت کنند.
  • درب فلزی حیاط امروزه جزء پرطرفدارترین درب ها محسوب می شود به همین جهت کارخانجات زیادی در حال تولید و طراحی این درب هستند، تا بتوانند نیاز بازار و مصرف کنندگان را به طور کامل پوشش دهند.
  • بهترین گزینه و شاید تنها گزینه برای درب حیاط ، درب فلزی حیاط باشد .

انتخاب رنگ و طرح زیبا برای این دسته از درب‌ها به دلیل اینکه درب ورودی به شمار می‌رود بسیار می‌تواند به زیبایی خانه شما کمک کند. یکی دیگر از امکانات صنایع فلزی مرکز آهن پرو نوع رنگ حفاظ اکاردئونی و خدمات رنگ پودری (الکتروستاتیک) می‌باشد که برای رفاه حال مشتریان عزیز در نظر گرفته شده، در این سالن رنگ قطعات فلزی به طول 5 متر با کیفیت بالا رنگ آمیزی می‌شود. درب آکاردئونی همراه با شاسی کشی بر روی ریلی قرار می‌گیرد و در محور عرض باز و بسته خواهد شد. نحوه نصب درب آکاردئونی آپارتمان به وسیله متخصصین مجرب و ماهر این کار انجام می‌پذیرد و انجام این کار تنها باید توسط افرادی باشد که تجربه کافی برای انجام این کار را داشته باشند. بهترین نوع حفاظ آکاردئونی از لحاظ هر کس می‌تواند متفاوت و مختلف باشد چرا که اکثر این محصولات مهم‌ترین فاکتور که همان امنیت است را دارا هستند و همین سبب نمی‌شود تا به قطع راجع به بهترین نوع آن نظر داد.

لیست قیمت درب آکاردئونی ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ حفاظ آکاردئونی-فورژ مدرن

لازم به ذکر است که 5سانتی متر در عرض و ارتفاع معادل 25صدم متر مربع می شود و عدد تقریبا ناچیزی در قیمت گزاری با حدود 10% درب آکارئونی ورودی خانه کل قیمت میشود. به دلیل افزایش و کاهش قیمت لحظه ای امکان مشخص کردن قیمت وجود ندارد. لایه تسمه پشت هم قرار گرفته است که داری ضریب امنیت 99 درصد است و تنها راه باز کردن این درب ها با سنگ فرز میباشد که اصولا دزدان جای سخت را انتخاب نمیکنند . درب‌های اکاردئونی در برابر شرایط جوی فرسوده نمی‌شوند و مقاومت بالایی دارند.

  • توجه کنید که درب آکاردئونی شما از پروفیل‌های آهن ضایعاتی ساخته نشده باشد.
  • درب آکاردئونی بدلیل تاشو بودن،پس از جمع شدن جای بسیار کمی را اشغال می کند و این به معنای بهینه سازی فضا می باشد .
  • یکی از مزیت های حفاظ درب ضد سرقت آکاردئونی نسبت به درب های ضد سرقت ضریب اطمینان بالای آنها میباشد.
  • شما این نوع درب ها را می توانید برای ورودی ساختمان های مسکونی ، تجاری ، پاساژها ، مغازه ها ، ادارات و …

می توانید در ادامه مطلب نمونه هایی از مواردی که تاثیر زیادی در محاسبه قیمت درب آهنی داشته باشند را مشاهده نمایید. با توجه به نوع طراحی ساختمان می توانید از دربهای لنگه ای، یک و نیم لنگه و دو لنگه استفاده کنید. سایز درب مورد استفاده با توجه به کاربرد آن متفاوت است، مثلا درب پارکینگ همیشه از درب ورودی حیاط بزرگتر است.

ویژگی های درب فلزی

برای اطلاع از قیمت دقیق کار تمام شده بهترین درب آکاردئونی کافیست تا با کارشناسان ما در تماس باشید و اندازه درب و منطقه مسکونی خود را بازگو کنید. تا کارشناسان ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند و در جریان قیمت درب کشویی آکاردئونی باشید. اگر یک حفاظ آکاردئونی بی کیفیت نصب کنید، سارقین به سادگی از آن عبور خواهند کرد. جوشکار سیار تهران؛ طهران جوش، درب آکاردئونی را از بهترین آهن و قفل موجود ساخته و برای شما نصب خواهد کرد. هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب‌ها بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب است.

مزایا و معایب درب آکاردئونی چیست؟

صرفه جویی در فضا با درب آکاردئونی، یکی از اهداف مهم این دسته از در‌ها است این در با الهام از ساز آکاردئون ساخته شده است که به صورت کشویی و ریلی است. این درب‌ها از تسمه‌های فلزی کنار هم ساخته شده‌اند که به صورت ریلی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و به صورت عرضی حرکت می‌کنند. حفاظ‌های آکاردئونی هیچ گونه مزاحمتی از نظر فضا یا حتی صدا ایجاد نمی‌کنند و فضای بسیار کمی را در راهرو و راه پله‌ها اشغال می‌کنند.

ساخت درب ضد سرقت سفارشی

برای نگهداری و مراقبت از درب های فلزی روش های زیادی وجود دارد که باعث افزایش طول عمر این محصول خواهد شد. اکنون میخواهیم به چند مورد در رابطه با در فلزی بپردازیم که نمیتوان آن ها را به عنوان معایب در نظر گرفت و بیشتر میتوان گفت مواردی که در رابطه با خرید این دسته از درب ها مشتری را میتواند به چالش بکشد. هم برای ساختمان و جلوگیری از دزدی دارای اهمیت ویژه ای است که باید بهترین متریال را برای آن به کار برد.

قیمت درب حیاط اصفهان درب فرفورژه درب آهنی ویلایی-فورژ مدرن

به لطف استفاده از قطعات آهنی تزئینی و دست ساز روی در و ترکیب با قطعات چدنی یا آلومینیومی، تابلویی از آثار هنری با بافت فلزی در درب زیبایی خواهید داشت. درب های فلزی رنگی فرفورژه از چارچوبی که با قطعات فلزی و یا چدنی فرم داده شده تکمیل شده اند که این درب حیاط با رنگ های مختلف سفید و مشکی و طلایی و قهوه ای سوخته تشکیل شده. درب های فلزی الیزه از ترکیب و هماهنگی قطعات فولادی و آهنی ساخته شده اند.

کیفیت جوشکاری در حیاط

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد