لیست قیمت ماوس، ۸ مرداد ترب

موس‌ها اغلب دارای عناصر دیگری مانند سطوح لمسی و چرخ‌های اسکرول هستند که امکان کنترل اضافی و ورودی ابعادی را فراهم می‌کنند. برخی از برندها با موس‌های خود نرم‌افزارهایی را بسته‌بندی می‌کنند که کلی کار انجام می‌دهند. برخی دیگر می‌توانند تنظیماتی را که شما انجام می‌دهید در خود ماوس ذخیره کنند. این زمانی مفید است که ماوس را از یک رایانه یا لپ تاپ یا رایانه دیگری منتقل می‌کنید. شما نیازی به پیکربندی مجدد تنظیمات ندارید زیرا ماوس تمام پروفایل‌های کاربر را با خود حمل می‌کند.

موس بی سیم Genius مدل NX-8006S

برای کسانی که از انگشت شست و حلقه یا انگشت کوچک برای نگه داشتن ماوس استفاده می‌کنند، یک ماوس با مشخصات پایین ترجیح داده می‌شود. ماوس حجیم تر برای کسانی که کف دست خود را روی ماوس می‌گذارند بهتر است. اگر ماوس سیمی را انتخاب می‌کنید، عواملی مانند طول کابل مهم هستند.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G502 Hero Play Advanced

لیست قیمت ماوس، ۸ مرداد ترب

پس نمی‌توانید موس دیگری را با این دانگل به کامپیوتر متصل کنید. یا اینکه به صورت همزمان بخواهید یک کیبورد بی‌سیم را با کمک همین دانگل به کامپیوتر متصل کنید. مشکل اصلی این نوع ماوس بی سیم، اشغال کردن یک درگاه USB به صورت دانگل است. در ادامه مطلب می توان گفت همان طور که مطالب قبلی عرض نمودیم برای استفاده از کامپیوتر احتیاج میز و مبلمان اداری و ماوس هوشمند است بتوانیم بهترین استفاده را از ان داشته باشیم. ماوسی هوشمند است که به سرعت خراب نشود و در ان اختلالی وجود نذاشته باشد تا مصرف کننده دچار مشکل در استفاده از ان نشود.

این ماوس توسط بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود و از باتری سایز AA استفاده می‌کند. ماوس‌های با قطعات متحرک مکانیکی مقداری غیرقابل اعتماد و ناپایدار بودند. اولین ماوس نوری در سال ۱۹۸۰ توسط استیو کرِش در شرکت Mouse Systems Corporation (MSC) اختراع شد. این ماوس دارای ساختار SUN workstation بود و از LED و سنسورهای نوری برای ثبت حرکات استفاده می‌کرد.

لوازم جانبی کامپیوتر

موس بلوتوث با کمک بلوتوث به لپ‌تاپ یا کامپیوتر متصل می‌شود. پس همان طور که می‌توانید انتظار داشته باشید، این نوع موس برای اتصال نیاز به بلوتوث دارند. حتی اگر کامپیوتر خانگی دارید هم می‌توانید از ماژول بلوتوث استفاده کنید. زیرا اکثر لپ‌تاپ‌ها بلوتوث دارند و دیگر نیازی نیست تا درگاه USB اشغال شود. بد نیست بدانید که این نوع ماوس بیسیم را می‌توان به گوشی‌های هوشمند اندروید نیز متصل کرد.

  • البته، در نظر داشته باشید که همه‌ی کامپیوترها اتصال بلوتوثی ندارند.
  • لاجیتک، در سال ۱۹۸۴ اولین ماوس بیسیم خود را که با فرکانس کار می‌کرد با نام استعاره لاجیتک (Logitech Metaphor) طراحی کرد.
  • از آنجا که گیمرها ساعات طولانی در روز با این دستگاه کار می کنند، این وسیله طوری طراحی شده است که دست گیمر و مچ او راحت باشد و اصلا اذیت نشود.
  • بعد از آن لاجیتک در سال ۱۹۹۱ اولین ماوس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد