مدیااد شبکه تبلیغات اینترنتی در فضای آنلاین وب | admin-yab

نام مجله خبری ادمین یاب اقیانوس آبی از استراتژی جهانی اقیانوس آبی گرفته شده است. من برای کسب و کارم از چند روش تبلیغاتی که در مقاله بود استفاده کردم و نتیجه خیلی خوبی گرفتم. امروزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به یکی از مرسوم ترین انواع تبلیغات تبدیل شده است. در دنیای امروز که افراد هر روزه وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند، تبلیغات در شبکه های اجتماعی می تواند بازدهی بسیار مناسبی داشته باشد. کسب و کار ها می توانند به وسیله ی تبلیغات به مشتریان و مخاطبینی که به تازگی با محصولاتشان آشنا می شوند آموزش استفاده دهند.

چگونه در سال ۲۰۲۲ تبلیغات تاثیرگذار داشته باشیم؟

اگر شما گزینه‌ٔ «بله» یا «allow» را انتخاب کنید،َ به وب‌سایت X اجازه داده‌اید برای شما پوش نوتیفیکیشن ارسال کند. نمونه‌ٔ پوش نوتیفیکیشن روی صفحه‌ی دسکتاپ را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید. عده‌ای بر این باورند که از زمانی که پاپیروس در مصر ابداع شد، تبلیغات هم پا به عرصه‌ٔ زندگی انسان گذاشت. عده‌ای دیگر اما شروع آن را همز‌مان با اتفاقی که در سال ۱۴۵۰ میلادی افتاد می‌دانند.

تبلیغات در دوران باستان

این شرکت‌های تبلیغاتی، معرفی محصولات شما را به صورت کلیکی در اینترنت انجام می‌دهند. منظور از کلیکی بودن تبلیغات، این است که به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات و لینک انجام شود و مخاطبی به سایت شما ورود پیدا کند، مبلغی از جانب شرکت تبلیغاتی دریافت می‌شود. به این روش تبلیغاتی PPC (پرداخت به ازای کلیک) نیز گفته می‌شود. بسیاری از کسب‌وکارها تبلیغات می‌کنند تا آگاهی از برند را بالا ببرند و بسیاری نیز صرفا برای حفظ ارتباط با مشتریان قدیمی خود پا به عرصه تبلیغات می‌گذارند. در مواردی برای گرم کردن ذهن مخاطب در مورد محصولاتی که در آینده ارائه می‌کنند، تبلیغ انجام می‌دهند. مثلا تیزینگ هم یکی از روش‌های تبلیغاتی است که عملا یک ریال هم برایتان آورده مالی ندارد.

  • حتی افراد می توانند بطری های سفارشی با نام مستعار یا آرم دانشگاه درخواست کنند.
  • به عنوان مثال می‌توان به بیلبوردها و تبلیغاتی که در مکان‌های عمومی یا وسایل نقلیه حمل‌ونقل دیده می‌شوند، مانند کناره‌های اتوبوس یا داخل واگن‌های مترو، اشاره کرد.
  • به همین دلیل صاحبان اپلیکیشن‌ها به فکر درآمد‌زایی از تولیدات خود افتاده‌اند و اقدام به درج آگهی در اپلیکیشن‌های خود می‌کنند.
  • یادتان نرفته که گفتیم قرار است قبل از تبلیغات مشتری خود را بشناسید و مرتبط با آن‌ها تبلیغات کنید.
  • تبلیغاتی که وسط برنامه‌ی موردعلاقه‌تان در تلویزیون پخش می‌شوند، از همین نوع هستند.

این کار باعث می‌شود که اگر کسی کلمات کلیدی شما را جستجو کرد، سایت شما در نتایج بالای گوگل برایش نشان داده شود. چند وقتی است که تصمیم دارید، تبلیغات آنلاین داشته باشید تا کسانی که برای شرکت و کسب و کار خود به سایت نیاز دارند به شما مراجعه کنند. یادتان نرفته که گفتیم قرار است قبل از تبلیغات مشتری خود را بشناسید و مرتبط با آن‌ها تبلیغات کنید.

شبکه های اجتماعی

این‌روزها به مدد فناوری و فضای مجازی، قدرت تبلیغات بیش از پیش است و لازمه تأثیرگذاری هر چه بیشتر در این صنعت گسترده که تلفیقی است از علم، هنر و مهارت‌های گوناگون، خلاقیت است. وجود ارتباطات گسترده، شبکه‌ها و دریچه‌های اطلاعاتی وسیع جهانی، دیگر اجازه هیچ‌گونه اشتباهی را به شما نمی‌دهد. پس خلاقیت، مهارت و دقت فراوانی برای به کارگیری روش‌های تبلیغاتی گوناگون نیاز است. در روزگاری که تنها با یک جمله در صفحات اجتماعی خود می‌توان دنیا را زیر و رو کرد، تبلیغات، راه پر پیچ و خم و دشواری را پیش روی خود دارد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد