کامل ترین آموزش تبلیغات در اینستاگرام چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آکادمی دی‌ام بام | admin-yab

با این شرایط می‌توانید از خدمات این رسانه اجتماعی بهره مند شوید. اگر می‌خواهید یک تجربه کاربری کامل را ارائه دهید، تبلیغات مبتنی بر ویدئوی اینستاگرام یک گزینه فوق‌العاده است. بقیه پارامترها به همان نحو باقی می‌مانند، اما همانطور که از نامش حدس زده می‌شود، به جای تصویر یک ویدئو به مخاطبین نشان داده می‌شود. این پست‌ها به وضوح با عبارت “‌Sponsored” برچسب‌گذاری و مشخص می‌شوند. نمایش یا عدم نمایش یک تبلیغ، بر اساس قیمت و ارتباطات کاربر مشخص می‌شود.

  • رسانه‌های مورد استفاده در تبلیغ اینستاگرام را می‌توان به سه بخش عمده تقسیم کرد.
  • اما خودتان اگر کامنت‌های صفحه‌ را چک کنید، حس می‌کنید که با تعداد فالوورهایش تناسب دارد یا خیر.
  • اینفلوئنسرها در اینستاگرام افرادی هستند که با استفاده از روش‌های خلاقانه مشهور می‌شوند و تعداد فالوورهای زیادی را برای خود جمع می‌کنند.
  • نام پیج شما باید نام برند شما، در بی حاشیه‌ترین حالت ممکن باشد؛ درواقع باید تا حد امکان از قرار دادن خط، نقطه، شماره و…
  • اگر تخصصی در زمینه ساختن بنر تبلیغاتی اینستاگرام ندارید نگران نباشید جای درستی آمده اید چون تیم گرافیک تبلیغات ما با توجه به نوع تبلیغ، نوع کسب و کارتان و رنگ سازمانی شما، یک بنر تبلیغاتی به شما هدیه می دهد.
  • به نظر من که مورد دوم جذاب تر است است چون مخاطب را با خود همراه می کند.

با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. با نمادین بدون هدر رفتن پول و زمان، تبلیغات ارزان و پربازده را تجربه کنید. درصورتی که کمپین شما از سمت جریان فعالسازی شده باشد، امکان ایجاد تغییر وجود ندارد. دقت بفرمایید اگر کمپین شما وارد مرحله اجرا نشده، موارد مورد نیاز برای تغییر را در تیکت برای ما ارسال بفرمایید تا در صورت امکان، تغییرات مربوطه صورت گیرد.

نکات تبلیغات پیشرفته اینستاگرام

در این شرایط، باید با مجله خبری ادمین یابی همچون امیر جابری، مستر تیستر و … ارتباط برقرار کنید. همانطور که می‌دانید موضوعات مربوط به طنز بازدیدکنندگان بسیاری در اینستاگرام دارند. به همین دلیل بهتر است در انواع تبلیغات خود از طنز استفاده کنید.

عکاسی تبلیغاتی

در صورت درخواست تبلیغ به صورت لوکال هزینه کمی متفاوت می باشد که پس از ثبت سفارش اعلام می شود. میانگین تعداد بازدید برابر است با مجموع میانگین بازدید شش پست آخر صفحه‌ی ناشرین تبلیغ. اگر از پکیج تست جواب گرفتید و از محتوای تبلیغ و بازدهی آن مطمئن شدید حتما پکیج نرمال را انتخاب کنید ولی به هیچ عنوان برای اولین سفارش و اولین تجربه توصیه نمی شود.

قیمت تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام در ایران (سال

یکی از عامل های تاثیرگذار بر هزینه ای که برای تبلیغات پیج اینستاگرام به وسیله ی صفحه های تبلیغ کننده دریافت می شود تعداد دنبال کننده های آنها است. عامل دیگر را نیز می توان نوع تبلیغ اعم از عکس، فیلم و ویدیو، استوری به شمار آورد و حتی زمان آن هم از اهمیت بالایی در تعیین نرخ دارد. برای نمونه پستی که قرار است بیست و چهار ساعت بر روی صفحه ی مورد باقی بماند قطعا گرانتر از پستی است که تنها برای یک ساعت بنا است به عنوان تبلیغ در صفحه ی مورد نظر قرار بگیرد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد