تبلیغات اینستاگرام پروموشن اینستاگرام گلد فالوور تبلیغات هدفمند شبکه های مجازی | admin-yab

این مجله خبری ادمین یاب تبلیغاتی علاوه بر اینکه از نظر بازدهی نسبت به دیگر روش‌ها بیشترین اثربخشی دارد، همچنین از لحاظ میزان هزینه نیز در مقایسه با سایر روش‌ها این قابلیت را دارد که بتوان آن را کنترل کرد و همچنین در مورد تغییر آن تصمیم گرفت. به این صورت می‌توان در هر زمان آن را بر اساس بودجه و نیاز بهینه کرد و بر اساس میزان هزینه از تبلیغات نتیجه گرفت. به همین منظور، شرکت‌هایی تعبیه شده تا متخصصین بازاریابی شبکه و دیجیتال مارکتینگ بتوانند از عهده این قبیل کارها برآیند. تبلیغات Impression نوعی دیگر از تبلیغات در اینستاگرام است که روی پست‌های شما به صورت حرفه ای کار می‌شود و سبب جذاب‌تر شدن پست‌های تبلیغاتی می‌شود. حال که با رسانه‌های مورد استفاده جهت تبلیغ در اینستاگرام آشنا شدیم بد نیست هزینه تبلیغات پست‌های مورد نظر در این پلتفرم را نیز بدانیم. سومین دسته رسانه‌های مناسب تبلیغ در اینستاگرام اینفلوئنسرهایی هستند که به موضوعات خاصی مانند مد و فشن، کافه‌گردی، اتومبیل، بانوان و…

  • این که موضوع تیز تبلیغاتی اینستاگرام شما چه باشد، کاملاً به حوزه کاری و موضوع پیج‌تان برمی‌گردد.
  • تعداد این پیج‌ها همانطور که گفته شد معدود است؛ اما این محدودیت چندان مشکلی برای تبلیغات شما ایجاد نمی‌کند.
  • قطعا هرکاری اصول خودش را دارد، پس کار را به متخصصین راز بسپارید تا بهترین بهره‌وری را از تبلیغاتتان داشته باشید.
  • در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیج‌هایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیج‌هایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم.
  • شما در جریان به کمک صفحه دیسکاور می‌توانید اینفلوئنسرهایی از 10k فالوور تا اینفلوئنسرهایی که فالوور میلیونی دارند را برحسب موضوعات مختلف و تعرفه‌هایشان برای پست و استوری، انتخاب کنید و کمپین خود را با همکاری آن‌ها پیش ببرید.

به عبارتی دیگر مخاطبانی با توجه به شرایط کسب و کار شما انتخاب می شوند و با تکرار آن در تایم لاین مخاطبین، به نتیجه خواهید رسید. در این مطلب می‌خواهیم درباره تبلیغات اینستاگرام اطلاعاتي را در اختیار شما قرار دهیم. هر فردی که کسب و کار خود را در اینستاگرام آغاز می‌کند برای معروف شدن نیاز به تبلیغات ویژه‌ای دارد.

چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام با وی دیجیتال مارکتینگ؟

بنابراین نرخ قیمت تبلیغات ارائه شده با توجه به قیمت دلار در هر زمان و افزایش کارمزد سی درصدی بیان شده است. ما به شما می‌گوییم که در ازای هرکدام از این تبلیغات حدوداً چند نمایش، کلیک، لایک و کامنت، نصب اپلیکیشن یا ایمیل و شماره تماس به دست خواهید آورد. یکی دیگر از انواع روش‌های تبلیغاتی بر اساس هدف را می‌توان تبلیغات توجه انگیز در نظر گرفت. این نوع تبلیغات عموما برای جلب توجه مخاطبان هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام با یکتانت

اما شکل تبلیغات در اینستاگرام با هر یک از فضاهای گفته شده متفاوت است. در واقع بسیاری از مردم از دیدن تبلیغات مختلف در این فضا حتی هیجان‌زده هم می‌شوند، زیرا به راحتی و به بهترین شکل ممکن به خدمات یا محصولاتی که دوست دارند دست پیدا می‌کنند. تبلیغات اینستاگرام تنها یک بخش کوچک اما بسیار مؤثر در این فضا محسوب می‌شود که می‌تواند در بالا بردن آمار دنبال کنندگان شما واقعاً مؤثر باشد.

پکیج های تبلیغات گسترده

حالا اگر یک بار دیگر متن تبلیغاتی ما را بخوانید، می‌بینید که در ابتدا، سعی کردیم توجه مخاطب را جلب کنیم، سپس یک سوال از او پرسیدیم تا با او تعامل کنیم و در آخر هم از او خواسته‌ایم که پیج ما را دنبال بکند. این که موضوع تیز تبلیغاتی اینستاگرام شما چه باشد، کاملاً به حوزه کاری و موضوع پیج‌تان برمی‌گردد. پس به جای اینکه دنبال پیدا کردن پیج‌های ارزان و تبلیغات ارزان باشید، تبلیغی بسازید و پیجی را انتخاب کنید که بازدهی فوق‌العاده‌ای برایتان داشته باشد. اما یادتان باشد که این پیشنهاد، برای کسانی است که حاضر نیستند، زمان بگذارند و خودشان کار را یاد بگیرند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد