قیمت لوله بازکنی، تخمین هزینه لوله بازکنی در سال ۱۴۰۱ سنجاق

یکی از انواع فنرهای لوله بازکنی، فنر لوله بازکنی خانگی یا فنر دستی است؛ علت این نامگذاری این است که این نوع فنر با استفاده از دست، گرفتگی لوله را باز می‌کند. همچنین این نوع فنر مناسب جهت مصارف خانگی و گرفتگی‌های توالت و کفشور در ساختمان می‌باشد. استفاده از این وسیله بسیار ساده و آسان است و هر فردی می‌تواند بدون داشتن هیچ دانش فنی از آن استفاده کرده و گرفتگی‌های ضعیف در لوله‌ها را باز کند. در بالای فنر لوله بازکن، پیچ های مخروطی شکلی قرار دارد که مواد زائد را حرکت می‌دهد. در این مقاله قصد داریم درباره روش استفاده از فنرلوله بازکنی صحبت کنیم؛ و با انواع فنر لوله بازکنی (شامل فنر لوله بازکنی دستی و فنر لوله بازکنی با دریل) و البتهقیمت فنر لوله بازکنیآشنا شویم. فنر چاه باز کن یکی از اصلی ترین ابزارهای افراد لوله بازکن برچسب می باشد که حتی سخت ترین گرفتگی ها در کمترین زمان ممکن رفع می شود.

توجه به این نکته ضروری است که در زمان حرکت فنر در اتصالات و زانو ها این کار حتما با احتیاط انجام شود تا لوله آسیب نبیند. کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) متعلق به دریچه تجربه نو (سنجاق) است. استفاده از محلول های اسیدی قوی آسیب زیاد به لوله های فاضلاب می رساند و سبب ایجاد پوسیدگی لوله‌ها و ترکیدن آن ها و ایجاد نشتی می شود. و برای ایجاد چاه از وسایلی مخصوص استفاده کرده و از نیروی کاری که دارای تجربه ای بالا در این زمینه میباشد کمک گرفته میشود.

برخی مواقع علت گرفتن لوله، پرشدن فاضلاب اصلی است و ربطی به گیر کردن چیزی در لوله ها ندارد. این مورد مربوط به خانه های قدیمی است که به سیستم فاضلاب شهری متصل نیستند. گروه یاسان سرویس یکی از برترین شرکت های فعال در حوزه خدمات لوله بازکنی است که با شعار رضایت مشتری و ارسال نیرو در کمترین زمان ممکن کار خود را در سراسر تهران عملیاتی کرده است.

استفاده از فنر نه تنها خسارتی به لوله‌ها وارد نمی‌کند بلکه تاثیر فوق‌العاده‌ای در رفع گرفتگی لوله نیز دارد ازطرفی زمان انجام آن بسیار کوتاه و نتیجه آن بسیار موثر می‌باشد. برخی لوله‌بازکن ها حتی با استفاده از این ابزار، لوله بازکنی قابل تضمین ارائه می‌دهند. حال باتوجه به اهمیت فنر لوله بازکنی بهتر است بدانید که فنرهای لوله بازکنی انواع مختلفی دارند که در این مطلب قصد داریم انواع فنرهای لوله بازکنی و سرفنرهای آن را به شما معرفی نماییم. نوک فنر نسبتاً ۱۰۰ سانتی متره و از مال فولاد مقاوم درست شده , قسمت نخستین پیچ های مخروطی در فنر سبب ساز تکان دادن مواد مازاد میشه . پایه کار فنر لوله بازکنی جنبش دادن مواد مازاد به درون چاه سرویس بهداشتی است .

لوله بازکنی امانیه

به دلیل متفاوت بودن نوع گرفتگی لوله توسط مصالح، قیمت لوله بازکنی در صورت مسدود شدن توسط سیمان و مصالح ساختمانی و یا در صورت افتادن اشیا در سیفون با قیمت لوله بازکنی با فنر تفاوت خواهد داشت. در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تخلیه چاه و لوله بازکنی داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیروهای متخصص و مجرب خدمات فنی کاوه در محل حاضر شوند و علاوه بر بازدید رایگان مشکل بوجود آمده را بررسی نمایند. بازکردن لوله با فنر دستی روشی مناسب برای رفع گرفتگی های ضعیف لوله فاضلاب و توالت می باشد ، همچنین فنر دستی را می توان برای هل دادن و خارج کردن اشیاء جامد درون لوله فاضلاب و توالت نیز استفاده کرد. سایت لوله بازکنی پرتقال یکی از بهترین سایت های حوزه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه از طرف همشهریان تهرانی شناخته شده است.

قیمت تخلیه چاه

البته هزینه لوله بازکنی با فنر فولادی نیز به اندازه ی همان قیمت لوله بازکنی با فنر است و فرقی لوله بازکنی ارزان تهران ندارد. شرکت خدمات فنی کاوه یکی از حرفه ای‌ترین شرکت های خدمات فنی و لوله بازکنی در تهران است که خدمات متنوع خود را در تمام مناطق تهران به همشهریان عزیز تهرانی ارائه می‌دهد. سرویس کاران ما در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر می‌شوند و مشکل شما را با بهترین روش‌ها حل می‌کنند.

  • این مورد مربوط به خانه های قدیمی است که به سیستم فاضلاب شهری متصل نیستند.
  • در استفاده از روش لوله بازکنی علاوه بر باز شدن گرفتگی لوله , انواع لایه های چربی و مو و مواد زائد نیز از دیواره های لوله جدا بشه .
  • در این حالت باید نکاتی را رعایت کنید یا کار را به افراد فنی کار لوله بازکن بسپارید.
  • برخی از تجهیزات و دستگاه های لوله بازکنی دارای قیمت زیادی می باشند که شما نمی توانید ان ها را تهیه کرده و استفاده کنید.
  • درحال حاضر بایستی به آرومی فنر دستگاه رو به داخل لوله فاضلاب تکان به‌این .

در روش لوله بازکنی دستی استفاده از فنر لوله باز کنی دستی پرکاربرد ترین راه برای رفع گرفتگی لوله می باشد. دستگاه فنر لوله بازکنی بهترین وسیله برای رفع گرفتگی لوله‌ها است که در تمام شرکت‌های لوله بازکنی و خدمات فنی یک نمونه از آن وجود دارد. یک لوله بازکن حرفه ای با توجه به نوع گرفتگی لوله توانایی تشخیص استفاده از هر یک از این انواع سری فنر لوله بازکنی را دارد. با عبور دادن فنر از درون دستگاه لوله بازکنی تا زمانیکه با فشار دست به سمت جلو حرکت نکند،با زدن کلید راست گرد دستگاه لوله بازکنی با فنر، فنر جلوتر می رود و مشکل گرفتگی لوله حل می شود.

فاضلاب بازکن فرغونی بافنر 30 متری نک

قیمت لوله بازکنی، تخمین هزینه لوله بازکنی در سال ۱۴۰۱ سنجاق

شما عزیران میتوانید قیمت فنر لوله بازکنی دستی (خانگی) مدنظرتان را بر جسب متراژ در بخش قیمت محصولات مشاهده کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ناگهان پس از یک مهمانی بزرگ و یا خانه تکانی سینک ظرفشویی تا دستشویی شما گرفته باشد. و بدانید که یک مشکل جزئی است ولی نمی دانید چطور آن را برطرف کنید.در اغلب موارد، یک فنر مارپیچ یا همان فنر لوله بازکنی یک روش ساده و کم هزینه برای رهایی یافتن از این مشکل خواهد بود. اگر این اتفاق افتاد، اصلا برای خارج کردن فنر لوله بازکنی دستی از لوله فاضلاب تلاش نکنید و به آن فشار نیاورید.

در این مورد بستگی به بزرگی و کوچک بودن جسم دارد اگر جسم کوچک باشد سبب کاهش میزان خروجی فاضلاب میشود و اگر بزرگ باشد فاضلاب را مسدود کرده و اب چاه بالا می‌زند. این نوع گرفتگی هم میتواند در لوله اصلی و هم سیفون واحد را درگیر کند. این دستگاه پیشرفته و به روز می باشد و توسط افراد متخصص در این زمینه انجام می شود.

در زمان گرفتگی لوله استفاده از فنر لوله بازکنی بسیار در حل مشکل راهگشا بوده و در صورتیکه گرفتگی لوله به حد کمی باشد که نیاز به استفاده از دستگاه لوله بازکنی نباشد می توان از فنر لوله بازکنی دستی استفاده کرد. فنرهای لوله بازکنی دستی نیز مثل فنرهای لوله بازکنی مخصوص دستگاه لوله بازکنی در بازار موجود می باشد و به راحتی قابل دسترس می باشد. اگر جسم جامدی در درون لوله فاضلاب و یا چاه توالت افتاده باشد برای خارج کردن این جسم می توانید از فنر لوله بازکنی دستی استفاده نمایید.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد