پرسش و پاسخ متداول دزدگیر – سامانه ارتباطات آکام

جلب اعتماد مدیران سخت گیر شرکت ها برای نصب دوربین مداربسته،حاصل تلاش، مشتری مداری و ارائه خدمات با کیفیت ممتاز در خدمات دوربین مداربسته به آنها می باشد و این اعتماد به راحتی به دست نیامده است. دوره های آنلاین در آموزشگاه پایتخت فناوری با کیفیتی برابر با دوره های حضوری قابل ارائه هستند. آنها قابل اعتمادترین منبعی هستند که می توان از آنها در دستگاه های قانونی ایران استفاده نمود. نصب دوربین مداربسته نیاز به تخصص و تجربه زیاد دارد و در نتیجه پیشنهاد می کنیم در این راه حتما از متخصصین به نام این صنعت استفاده کنید تا متحمل ضرر های مالی و زمانی بیهوده نشوید.

شرکت هایک ویژن که توانسته است در این سال ها جایگاه ویژه ای را در این سال ها به دست بیاورد در بیش از 100 کشور در جهان محصولات خود را به فروش می رساند . محصولات برند اکسیس در مکان های عمومی و مناطقی مانند فروشگاه های زنجیره ای ، فرودگاه ها ، قطار ها ، بانک ها و… مبنای پردازش تصویر این نوع دوربین ها مگاپیکسل میباشد. یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در خصوص استفاده از بهترین و باکیفیت ترین انواع دوربین های مداربسته وجود دارد، نصب و راه اندازی این محصولات در محل مورد نظرتان میباشد. اولین و ملموسترین تفاوت آنهاعدم نیاز به سیمکشی میباشد.

دوربین های مداربسته مهمترین رکن یک سیستم امنیتی به حساب می آید و در نتیجه برای بالا بردن سطح امنیت یک مکان شما قطعا نیاز به خرید دوربین مدار بسته خواهید داشت. این که در اینترنت به دنبال مدل مطلوب خود بگردید به شما سود بسیاری می رساند. دوربین های آنالوگ که کیفیت تصاویر را براساس تی وی لاین (TVL)، محاسبه میکردند از نسخه های اولیه دوربین های مداربسته بهشمار میآیند که کیفیت نهچندان مطلوبی ارائه می دهند و البته استفاده از این مدل دوربین ها دیگر منسوخ شده است. برای پنهان کردن سیم های دوربین مداربسته از لوله فلکسی استفاده کنید. کنترل از راه دور با تلفن اعم از فعال و غیر فعال کردن دزدگیر ، شنیدن صدای محیط ، باز کردن درب منزل و … بعد از انجام مراحلی که گفته شد و ذخیره کردن آنها بار دیگر در آدرس بار مرورگر آدرس IP را که به DVR و روتر داده اید با پورت وارد کنید. سازگاری با فرمت CVBS: علاوه بر پشتیبانی از فرمت اچ دی 1080p و 720p میتوان دوربینهای HDCVI را با ایجاد تغییراتی در تنظیمات آن از فرمت CVBS با رزولوشن پایینتر هم استفاده کرد، بنابراین، امکان به کارگیری تجهیزاتی که از فرمت HD پشتیبانی نمیکنند، فراهم خواهد شد.

این نوع محصولات صرفنظر از برند اغلب در بازار تحت عنوان دوربین های مداربسته AHD یا Noname شناخته میشوند. هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولید کننده ی سیستم های مداربسته فعالیت خود را از سال 2001 به صورت رسمی در کشور چین آغاز کرد و توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی سیستم های نظارت تصویری به دست آورد. همچنین مناسب ترین راهکارهای انتقال تصویر دوربین های مداربسته روی تلفن همراه، به مشتری ارائه می شود تا در هر نقطه ای از دنیا که به اینترنت دسترسی داشته باشند بتوانند شرکت خود را بصورت انلاین مشاهده کنند. این دستگاه در صورتی که کوچکترین حرکت و هشدار امنیتی را دریافت کند، با تمام مخاطبین ذخیره شده روی سیم کارت تماس میگیرد یا شروع به ارسال پیامک میکند. به صورتی که در صورت تحریک و فعال شدن دزدگیر تلفن کننده فعال سازی می شود. برای مخفی کردن آنها میتوان از داکت یا لوله استفاده کنید و البته در صورتی که سیم را از زیر دیوار یا زمین رد کرده باشید، امنیت آنها بیشتر خواهد بود.

این تکنولوژی برای کنترل دسترسی ها و رفت و آمدها بدون استفاده از نیروی انسانی، سخت افزارهای کنترل دسترسی مانند دستگاه اکسس کنترل، قفل برقی، گیت کنترل تردد و غیره و همچنین نرم افزارهای کنترل تردد را در اختیار مدیران مجموعه ها و اماکن قرار داده است. در دوربین های HDTVI که تکنولوژی شرکت هایک ویژن می باشد از چیپ های CMOS استفاده شده و همچنین قابلیت کابلکشی نیز افزایش یافته است. وجود دوربین در مکان های قابل رویت عامل بازدارندگی ایجاد می کند اما از آن جایی که دوربین های واقع در فضای آزاد ممکن است مورد آسیب قرار بگیرند تا از روند ماجرا تصویری ضبط نشود یا حتی به کلی به سرقت بروند، در نتیجه ممکن است دنبال راهی برای پنهان کردن آن باشید. دوربین های اچ دی با آنکه بر بستر آنالوگ ساخته شدند ولی با تبدیل تصاویر آنالوگ به دیجیتال توانستند علاوه بر هزینه کمتر، بهبود قابل توجهی را در مرحله ضبط و انتقال تصویر به ارمغان آورند.

قبل از هر چیز باید بررسی کنیم که دوربین مداربسته قرار است در چه مکانی نصب شود و ما برای چه موضوعی نیاز به دوربین مداربسته داریم. برای پاسخ گویی به این سوال پیشنهاد می کنیم این متن را تا انتها دنبال کنید. نمایندگی هایک ویژن هایک لوک توانسته است محصولات کمپانی هایک ویژن را در تعداد بالا و انواع مختلف آن برای همه علاقه مندان به محصولات این شرکت در ایران فراهم کند. شما می توانید با تماس با مجموعه ما مشاوره ویژه را در زمینه محصولات هایک ویژن دریافت نمایید و بهترین قیمت ها را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

پیش از نصب دوربین مداربسته، کارشناسان و تکنسین های فاواتک نقاط تحت پوشش تجهیزات دوربین مداربسته را مورد آنالیز قرار میدهند و مقدار کابل و تعداد تجهیزات مورد نیاز را جهت تامین، فروش و نصب دوربین مداربسته تعیین می کنند. ما در فاواتک معتقد هستیم که یک شرکت نصب دوربین مداربسته، باید خدماتی از قبیل فروش تجهیزات، نصب دوربین مدار بسته و امور انتقال تصویر، فقط یکبار برای همیشه به گونه ای ای اجام شود که مشتری از اینکه فاواتک را برای خدمات دوربین مداربسته انتخاب کرده است، احساس پشیمانی نکند. ارائه گزارش : کارشناسان شرکت دوربین مداربسته فاواتک بدون اطلاع قبلی و تایید مشتری، فعالیتی را انجام نمی دهد؛ لذا کلیه اقدامات مربوط به نصب دوربین مدار بسته پیش از اجرایی شدن می بایست گزارش فنی آن در قالب مستندات به مشتری ارائه شود و پس از تایید و موافقت مشتری، امور اجرایی نصب و راه اندازی تجهیزات دوربین مداربسته انجام می گیرد. دوربین های مداربسته اهمیت زیادی دارند و باید حتما در یک کارخانه نصب شوند تا بتوان بهتر کارخانه یا محیط صنعتی را مدیریت کرد. کارخانه ها و مراکز تولیدی صنعتی :کارخانه ها که قصد دارند مجموعه خود را تحت محافظت و نظارت داشته باشند، با نصب دوربین مداربسته می توانند تا حد قابل توجهی رفت و آمد پرسنل و کارگران یا واحدهای مختلف کارخانه مخصوصا انبارها را کنترل و مدیریت کنند.

HDCVI تکنولوژی مشابه ای است که اینبار توسط شرکت داهوا طراحی شد. در نظر داشته باشید با انتخاب شرکت ما شما می توانید با کمترین هزینه، نصب بهترین دوربین در محله خود را داشته باشید، این موضوع تنها شعار ما نیست، ما میتوانیم به واسطه چندین نصب در هفته به شما پیمانکار های گوناگونی را معرفی کنیم تا شما با استعلام گرفتن قیمت و کیفیت از کارفرما های مربوطه که تمام همسایگان شما و یا هم محلی های شما میباشند متوجه این قضیه خواهید شد. نصب یک دوربین در داخل اتاق کودک خیال شما را از امن بودن او مطمئن می کندو به شما کمک می کند تا بدون اینکه همیشه نیاز به حضور فیزیکی در اتاق داشته باشید بتوانید کودک خود را کنترل کنید. دزدگیرهای دوربین دار باید توسط برندهای مطمئن تولید شده باشد. یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. از این لحاظ دوربین های مداربسته به انواع آنالوگ (ANALOG)، اچ دی (HD)، HDTVI، HDCVI، ای اچ دی (AHD) و آی پی (IP) تقسیم میشوند. بر اساس اهداف و نیازهای مشتری، بهترین تجهیزات دوربین مداربسته که متناسب با محیط آنها در محل باشد را مشاوره و پیشنهاد میدهد و در صورت درخواست کارفرما، پروسه انتقال تصویر روی گوشی های موبایل آنها نیز به سرعت و در بالاترین سطح امنیتی به کارفرما ارائه می شود.

همچنین اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید پیشنهاد می کنیم با شماره 02167958 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان شرکت مهر تجارت بهره مند شوید. با یکی از دوستان خود تماس برقرار کنید. برند پلکو توانسته با 25 سال سابقه کار در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی خود را به خوبی نشان دهد. ارائه راهکار : مهندسین فاواتک پس از بررسی و بازدید از محل، بر اساس شرایط محیط، اهداف و نیازهای مشتری، بهترین استراتژی های مناسب نصب دوربین مداربسته را ارائه می کنند تا کلیه نقاط مهم و حساس مورد نیاز مشتری تحت پوشش تجهیزات دوربین مدار بسته قرار بگیرد. سپس کارشناسان از محل بازدید می کنند تا تعداد تجهیزات، متراژ کابل ها و نقاط تحت پوشش برای نصب دوربین مداربسته را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند. پیشنهاد میکنیم حتماً پیش از شروع کار با متخصصی که انتخاب کردهاید مشورت کنید و در مورد نحوه اجرای کار، زمانبندی کار و قیمت خدمات مطلع شوید.

و محصولات این برند می تواند بهترین انتخاب برای همچین شرایطی باشد . محصولات برند پلکو از سری محصولات دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی و نظارتی متوسط رو به بالا است. دوربین مداربسته اسپید دام یا PTZ یکی از این نوع دوربین هاست که با قابلیت چرخش و زوم بالا برای فضاهای وسیعی مانند میدان های شهری و سالن های ورزشی طراحی شده اند. همچنین کیفیت دوربین به اندازه و نوع تراشه ایی که دوربین از آن استفاده می کند بستگی دارد. دفاتر فنی و شرکت های زیادی در زمینه نصب دوربین مدار بسته در تهران و دیگر شهرها هستند که خدمات مختلفی را از فروش تجهیزات دوربین مداربسته تا راه اندازی آنها در قیمت و کیفیت های مختلفی ارائه می دهند کیفیت و گارانتی معتبر خدمات ما، بسیاری از اصناف،مدیران مشاغل و سازمان ها فاواتک را برای خرید تجهیزات، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته انتخاب می کنند. منازل، فروشگاه ها و مراکز خرید : با نصب دوربین مداربسته و بهرهمندی از تکنولوژی انتقال تصویر روی موبایل می توانند قدم محکمی برای ارتقای سطح امنیت خود بردارند. مکان نصب این دوربین ها بر روی دیوار است و به همین دلیل به دوربین های دیواری نیز مشهور هستند.

به مانند تمام صنایع دیگر برند های معتبر به دلیل اسم و اعتبارشان هم قیمت های بالاتری برای محصولات خود تقاضا می کنند و هم به دلیل تبلیغات گسترده در سرتاسر دنیا سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند. شهروندان عزیز جهت سفارش نصب دوربین در منزل، و مدیران گرامی شرکت ها، سازمان ها و مشاغل جهت برخورداری از خدمات گسترده نصب دوربین مداربسته فاواتک می توانند با استفاده از پنل «تماس با ما» اطلاعات شرکت و شماره های تماس را مشاهده کنند تا کارشناسان ما شما را در نحوه انتخاب و سفارش راهنمایی کنند و تاریخ ملاقات را تعیین کنند. شرکت دوربین مداربسته فاواتک با تکیه بر اصل مشتری مداری و ارائه ممتاز خدمات نصب دوربین مداربسته، کلیه فعالیت های اعم از فروش دوربین مداربسته تا نصب و انتقال تصویر را همراه با مستندات و گزارش های فنی مفصل به مشتریان ارائه می دهد. چرا شرکتها و صاحبان کسبوکار، فاواتک را برای خدمات دوربین مداربسته انتخاب میکنند؟

این موضوع باعث افزایش راندمان کاری شما میشود و در صورتی که قصد استفاده از دوربین مداربسته را دارید حتما باید از بهترین تیم نصاب دوربین استفاده شود که شرکت ایمن شبکه هوشمند آماده ارائه خدمات تخصصی دوربین مداربسته در غرب تهران به شرکت نصب دزدگیر اماکن شما می باشد. تیم مهندسین فاواتک به دفتر و یا محل فعالیت شما اعزام می شوند و در طی جلسه ای، کلیه نیازها و اهداف امنیتی شما از نصب تجهیزات دوربین مداربسته مورد بررسی قرار می گیرد. مجله asmag هر ساله لیستی از بهترین برند دوربین مداربسته و امنیت را با عنوان “a&s Security 50” منتشر میکند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد